Vad gör jag för fel?!

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Rikkard skrev:
2279894 Du kan ju testa nåt i den HÄR stilen!!! :yoparty

Om man ändå var så modig :hihi

Esquire skrev:
2279933 Eller så ser du till att hitta de tjejer som normalt inte brukar gå ut. *Nedkortat*

Sant, det kan funka också, som sagt såna som jag som kanske står lite i skymundan och mest bevakar och inte tar några initiativ, kan 2 sådana mötas så borde det ju funka? :va

Dee_cati skrev:
2280455*Nedkortat* bögarna har alltid en massa snygga fruntimmer runt sig av nån konstig anledning.

Jag tror det beror på att tjejerna känner sig trygga då, dom vet att dom inte blir raggade på av någon sliskig typ och dom straighta killarna vågar oftast kanske inte gå fram om det står en massa andra killar där redan. Vad vet jag? Jag tror det är så iaf.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
GuW skrev:
2279798 Öhh, att gå ut och titta folk i ögonen är tragiskt
men att ragga på nätet är inte det?

Jag kryper nog ner under den mossiga stenen igen...

inte o ragga men kanske får nå mer bestående o seriöst.
faktiskt enklare..
man behöver inte gömma sig bakom datorn för o ragga där.

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Rikkard skrev:
Nej allvarligt, självförtroende kommer med åren. Man får ge sig fan på att man e bäst helt enkelt.

Där slog du huvet på spiken, man ska ta jävla för givet att man e den bästa jävla nissen på hela stället och betrakta alla andra som efterblivna mongolister! Så fort man börjar snacka med nån brutta ska man ha tanken "Det e ju faan skrivet i sten att jag kommer få stoppa snoppen i henne!" i huvudet!

Dessutom, bjud aldrig på drink/öl/whatever.

FreddaGädda skrev:
Hon fick min msn-adress och jag var korkad nog att inte ta hennes med argumentet "hon har ju min". Cheyer hör aldrig av sig efteråt hur gulliga och trevliga dom än är den kvällen :4skrika :huvet
Så nu får jag leta upp ett nytt magic moment :(

Wtf? MSN-aadress?
Man ska alltid ge tel nr o säga "Skicka inte ett mess utan ring!" gärna kan man också bestämma typ "Ring imorrn så tar vi en fika nere på Café Rugguggla!" så vet hon vad som väntar om hon ringer. Ringer inte hon så skit i den jävla hyndan!

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Panajo skrev:
Så vi stod och babblade lite och jag skämtade lite med henne. Vilket underbart skratt hon hade! Jag blev helt såld men jag vågade ändå inte gå hela vägen, kändes inte som om jag var i samma liga som hon. Jag frågade lite försiktigt vart hon och hennes kompisar skulle senare men mer blev det inte. Det kändes ganska bra ändå.

Men för i helvete karl! Vadå inte spela i samma liga?
Va hon lesbisk eller? Annars spelar ni ju i exakt samma liga!

Varför skulle en tjej vilja ha dig om inte du tycker att hon ska vilja ha dig?

Nästa gång frågar du henne om inte henne o hennes polare vill hänga med dig o dina polare. Ta kommandot!

Rohlen

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Hardrock Ragge skrev:
2282513 Men för i helvete karl! Vadå inte spela i samma liga?
Va hon lesbisk eller? Annars spelar ni ju i exakt samma liga!

Varför skulle en tjej vilja ha dig om inte du tycker att hon ska vilja ha dig?

Nästa gång frågar du henne om inte henne o hennes polare vill hänga med dig o dina polare. Ta kommandot!

Håller med dig till fullo!

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
Practice makes perfect

Tjena Grabben,

Tankte skriva ett langt inlagg om raggning o raggningstips men jag laste igenom traden o sag att det mesta hade redan avhandlats: Var inte for full :fyllisar , Var inte for "pa" och desperat, Skit i alla coola "raggrepliker" (som funkar lika bra som alla produkter fran TV shop :död ), om du inte kan leverera dem med sallsynt finess o timing, Chilla :tummenupp , Kanske viktigast av allt:

Se inte brudarna som potentiella ragg, se dem som personer du vill snacka med (lara kanna). Da slipper du nerverna och verkar normal (alltid ett plus).

State of mind ar allt! kan bara citera Kasonava sjalv:
"Jag ser det vackra i alla kvinnor, darfor alskar jag alla kvinnor och darfor kommer de alla till mig"

Sa nu ar det bara att ge sig ut o snacka med sa manga tjejer som mojligt. Ta varje tillfalle, skit i om det kanns pinigt. Eller borja med nagon aktivitet dar du traffar tjejer o da kan ni dessutom snacka om det ni gor. SKitbra, sa slipper du fundera over vad du ska saga. :tummenupp

PS Glom inte att se dem i ogonen nar du pratar med dem. kanske inte hela tiden men nastan, O titta inte pa brosten!!! (om du inte ar saker pa att de inte marker det)

PPS Riktiga man dansar, Riktiga man raggar inte de charmar, riktiga man kan prata om sina kanslor, riktiga man skiter framforallt i alla regler om vad riktiga man gor! :7peta

Visa mig en man med manga raggrepliker sa ska jag visa dig en oskuld

Last edited:

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Alla har sagt sitt, men Hardrock Ragge är den du bör lyssna på.

Om du inte tror att du är god nog åt en tjej, då är du säkert inte det heller, lipa då inte när hon nobbar dig.

Hamnar du i baren bredvid stadens läckerpuma numero uno. Titta henne i ögonen, säg sedan:
"Hej jag heter Krille Krokodil och är kompis med Arne anka, på fritiden brukar jag samla på fyrklöver"
Tag gärna i hand under tiden du pratar också, alltid ögonkontakt! ALDRIG UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER stirra på brösten, men kan du diskret titta från skor upp till frisyr så är det plus om det inte innebär dreglande haksläpp, därför, öva upp periferiseendet och ha ögonkontakt!

Klarar du den manövern utan att bli tårögd när hon nobbar eller börjar skratta så är du redan halva inne. Beställ öl och whatever och se om hon vill fortsätta prata eller inte.

Men att stå och prata och tycka att "hon är för fin för mig bla bla bla" inte undra på!

Good luck, men det här var ju ett halvår sedan, räknar nästan med att du är sambo, har katt och en bulle i ugnen nu?:tuttar

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Se inte brudarna som potentiella ragg, se dem som personer du vill snacka med (lara kanna). Da slipper du nerverna och verkar normal (alltid ett plus).

Sa nu ar det bara att ge sig ut o snacka med sa manga tjejer som mojligt. Ta varje tillfalle, skit i om det kanns pinigt. Eller borja med nagon aktivitet dar du traffar tjejer o da kan ni dessutom snacka om det ni gor. SKitbra, sa slipper du fundera over vad du ska saga. :tummenupp

PS Glom inte att se dem i ogonen nar du pratar med dem. kanske inte hela tiden men nastan, O titta inte pa brosten!!! (om du inte ar saker pa att de inte marker det)

Det där är enligt mig gyllende regler.

Ska man greja på krogen så gäller det att snacka med allt.
Hoppa inte över deras kompisar, killpolare, bartendrar, servitörer eller diskplockare.

Om den första tanken när man fått kontakt med en tjej är: Hon vill ligga med mig, så ska du skita i det och fundera igenom hur du eg. tänker.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Good luck, men det här var ju ett halvår sedan, räknar nästan med att du är sambo, har katt och en bulle i ugnen nu?:tuttar

Hrmm, har det redan gått så lång tid?
Jag har väl inte lyssnat tillräckligt mycket på er för det har inte gått något vidare.
Har visserligen dateat och så för första gången men mer har det inte blivit, alla är så upptagna nu för tiden (dålig ursäkt enligt mig).
Men vi får se vad som händer, jag menar nu ska det snart ut och hojas och det brukar ju damerna gilla, eller?
Sen blir det utgång imån och då får vi se vad GBG kan erbjuda, önska mig lycka till!

Ha det gött!

Mvh Bobby

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Hrmm, har det redan gått så lång tid?
Jag har väl inte lyssnat tillräckligt mycket på er för det har inte gått något vidare.
Har visserligen dateat och så för första gången men mer har det inte blivit, alla är så upptagna nu för tiden (dålig ursäkt enligt mig).
Men vi får se vad som händer, jag menar nu ska det snart ut och hojas och det brukar ju damerna gilla, eller?
Sen blir det utgång imån och då får vi se vad GBG kan erbjuda, önska mig lycka till!

Ha det gött!

Mvh Bobby

Hmmm:va ! Jag har inte läst hela tråden men kan då iallafall tillägga att de snyggaste brudarna "hungrar" efter de som vågar ta kontakt !De flesta tycker verkligen att de är out of their leeg (stavas det så?) Ut nu på krogen utan karatefylla och syna den snyggaste av dem alla och börja där !Kom åxå ihåg att de andra brudarna kollar vilka du raggar på så om det nästan gick hos den snyggaste så blir de charmade av ditt försök på dem senare :tummenupp

Undrar om vi skapar en heart breaker här:D

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Kom åxå ihåg att de andra brudarna kollar vilka du raggar på så om det nästan gick hos den snyggaste så blir de charmade av ditt försök på dem senare :tummenupp

Fel, fel, fel.
Om du raggar på en snygg chey och får nobben (nästan gick???), så kommer inte någon på stället att vilja vara andrahandsvalet sen.

Sånt där har vi koll på serru.

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Fel, fel, fel.
Om du raggar på en snygg chey och får nobben (nästan gick???), så kommer inte någon på stället att vilja vara andrahandsvalet sen.

Sånt där har vi koll på serru.

bättre att ta både den snygge och den mindre snygge:tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM