Kerplunk skrev:2280546Haha, såna grabbar gillar jag!
Panajo skrev:2277343
Är min hoj en tjejhoj?
Rikkard skrev:2279894Du kan ju testa nåt i den HÄR stilen!!!
Esquire skrev:2279933Eller så ser du till att hitta de tjejer som normalt inte brukar gå ut. *Nedkortat*
Dee_cati skrev:2280455*Nedkortat* bögarna har alltid en massa snygga fruntimmer runt sig av nån konstig anledning.
GuW skrev:2279798Öhh, att gå ut och titta folk i ögonen är tragiskt
men att ragga på nätet är inte det?
Jag kryper nog ner under den mossiga stenen igen...
Rikkard skrev:Nej allvarligt, självförtroende kommer med åren. Man får ge sig fan på att man e bäst helt enkelt.
FreddaGädda skrev:Hon fick min msn-adress och jag var korkad nog att inte ta hennes med argumentet "hon har ju min". Cheyer hör aldrig av sig efteråt hur gulliga och trevliga dom än är den kvällen
Så nu får jag leta upp ett nytt magic moment
Panajo skrev:Så vi stod och babblade lite och jag skämtade lite med henne. Vilket underbart skratt hon hade! Jag blev helt såld men jag vågade ändå inte gå hela vägen, kändes inte som om jag var i samma liga som hon. Jag frågade lite försiktigt vart hon och hennes kompisar skulle senare men mer blev det inte. Det kändes ganska bra ändå.
Hardrock Ragge skrev:2282513Men för i helvete karl! Vadå inte spela i samma liga?
Va hon lesbisk eller? Annars spelar ni ju i exakt samma liga!
Varför skulle en tjej vilja ha dig om inte du tycker att hon ska vilja ha dig?
Nästa gång frågar du henne om inte henne o hennes polare vill hänga med dig o dina polare. Ta kommandot!
Hardrock Ragge skrev:2282513...
Panajo skrev:2279138SVAR:
Cameron Diaz
Rikkard skrev:2282966Du har rätt inställning!
Kajan skrev:2284173Nu blir jag orolig! haller du reda pa sant???
Kan inte mer än att hålla med.
En Hänt Extra om dagen gör sitt vill jag lova.
Se inte brudarna som potentiella ragg, se dem som personer du vill snacka med (lara kanna). Da slipper du nerverna och verkar normal (alltid ett plus).
Sa nu ar det bara att ge sig ut o snacka med sa manga tjejer som mojligt. Ta varje tillfalle, skit i om det kanns pinigt. Eller borja med nagon aktivitet dar du traffar tjejer o da kan ni dessutom snacka om det ni gor. SKitbra, sa slipper du fundera over vad du ska saga.
PS Glom inte att se dem i ogonen nar du pratar med dem. kanske inte hela tiden men nastan, O titta inte pa brosten!!! (om du inte ar saker pa att de inte marker det)
Good luck, men det här var ju ett halvår sedan, räknar nästan med att du är sambo, har katt och en bulle i ugnen nu?
Hrmm, har det redan gått så lång tid?
Jag har väl inte lyssnat tillräckligt mycket på er för det har inte gått något vidare.
Har visserligen dateat och så för första gången men mer har det inte blivit, alla är så upptagna nu för tiden (dålig ursäkt enligt mig).
Men vi får se vad som händer, jag menar nu ska det snart ut och hojas och det brukar ju damerna gilla, eller?
Sen blir det utgång imån och då får vi se vad GBG kan erbjuda, önska mig lycka till!
Ha det gött!
Mvh Bobby
Kom åxå ihåg att de andra brudarna kollar vilka du raggar på så om det nästan gick hos den snyggaste så blir de charmade av ditt försök på dem senare
Fel, fel, fel.
Om du raggar på en snygg chey och får nobben (nästan gick???), så kommer inte någon på stället att vilja vara andrahandsvalet sen.
Sånt där har vi koll på serru.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |