Vad gör jag för fel?!

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Nej jag vet, allihopa, ni har så rätt. Chilla, ta det lungt, tagga ner, var soft, lite glidarmässig och ta det som det kommer. Jag vet, men jag är så kass på det också och då blir det nästan alltid att man skämtar bort det lite lätt och sen blir det inget mer med det.

Fast ett undantag, nu i midsommarhelgen var vi i Smögen ett gäng goa grabbar (Järngänget) och partajade och tittade på matchen på ett ställe. Då var det en jättesöt tjej där som stod och spanade på min kompis, nästan hela tiden. Jag sa till han att han skulle prata med henne men han vågade inte så till slut så tänkte jag, nu ska jag fanimej hjälpa han lite på traven. Så jag gled fram till henne och sa vad han hette. Hon blev helt ställd och visste inte vad jag pratade om, så jag tänkte vafan, hon kanske inte spana på honom ändå. Så vi stod och babblade lite och jag skämtade lite med henne. Vilket underbart skratt hon hade! Jag blev helt såld men jag vågade ändå inte gå hela vägen, kändes inte som om jag var i samma liga som hon. Jag frågade lite försiktigt vart hon och hennes kompisar skulle senare men mer blev det inte. Det kändes ganska bra ändå.

Nu är det sommar och alla är glada och trevliga! Fan det måste jag ta nytta av. Vara lite go gubbe och bjuda lite på mig själv, vara lite mer social och inte stå och suga på ölen i ett hörn som en liten kattunge. Eller alkis.
Och framförallt, när/om jag nu skulle gå fram till någon brud så ska jag fan tänka "Jag skiter i hur jag ser ut, jag ska bara snacka med henne, visa att jag är en go gubbe innerst inne".

Tack alla för att ni har muntrat upp mig och visat att allt går om man bara vill!

MVH
Bobby

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
kika in ica tråden,,
annat bra tips..internet..finns ganska många där.
men inte såna där spraydate o likn..

www.nightlife.se är ett bra ställe..
prova, men va inte så tydlig att du raggar..
de får komma sen.

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Har läst tre inlägg av Panajo i tråden, i alla har du skrivit negativa saker om dig själv. (Det är en vink! ;) )

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
ozeo skrev:
2279183 kika in ica tråden,,
annat bra tips..internet..finns ganska många där.
men inte såna där spraydate o likn..

www.nightlife.se är ett bra ställe..
prova, men va inte så tydlig att du raggar..
de får komma sen.

Det var ica-tråden som fick mig att träda fram, jag läste och läste och fick en sån där go känsla av välbehag man kan få ibland om man gläds åt någon annan.

Såna däringa datesidor ger jag inte mycket för, lite väl mycket raggfaktor över dom hur man än vänder och vrider på det, tjejer som visar upp sig i bh och trosor och killar som spänner magmusklerna.

Jag får helt enkelt ta det som det kommer, inte tokragga men samtidigt köra en go stil med lite lagom raggning.

General E skrev:
2279205 Har läst tre inlägg av Panajo i tråden, i alla har du skrivit negativa saker om dig själv. (Det är en vink! ;) )

:rolleyes:

Du fick mig att inse att jag borde snäppa upp mig, det är fan inte synd om mig, egentligen borde jag inte sitta här och deppa som en surk*k utan ta tag i mig själv! Jag ska göra mitt bästa, jag lovar!

Gabor

Guest
Panajo skrev:
2279181 Nej jag vet, allihopa, ni har så rätt. Chilla, ta det lungt, tagga ner, var soft, lite glidarmässig och ta det som det kommer. Jag vet, men jag är så kass på det också och då blir det nästan alltid att man skämtar bort det lite lätt och sen blir det inget mer med det.

Fast ett undantag, nu i midsommarhelgen var vi i Smögen ett gäng goa grabbar (Järngänget) och partajade och tittade på matchen på ett ställe. Då var det en jättesöt tjej där som stod och spanade på min kompis, nästan hela tiden. Jag sa till han att han skulle prata med henne men han vågade inte så till slut så tänkte jag, nu ska jag fanimej hjälpa han lite på traven. Så jag gled fram till henne och sa vad han hette. Hon blev helt ställd och visste inte vad jag pratade om, så jag tänkte vafan, hon kanske inte spana på honom ändå. Så vi stod och babblade lite och jag skämtade lite med henne. Vilket underbart skratt hon hade! Jag blev helt såld men jag vågade ändå inte gå hela vägen, kändes inte som om jag var i samma liga som hon. Jag frågade lite försiktigt vart hon och hennes kompisar skulle senare men mer blev det inte. Det kändes ganska bra ändå.

Nu är det sommar och alla är glada och trevliga! Fan det måste jag ta nytta av. Vara lite go gubbe och bjuda lite på mig själv, vara lite mer social och inte stå och suga på ölen i ett hörn som en liten kattunge. Eller alkis.
Och framförallt, när/om jag nu skulle gå fram till någon brud så ska jag fan tänka "Jag skiter i hur jag ser ut, jag ska bara snacka med henne, visa att jag är en go gubbe innerst inne".

Tack alla för att ni har muntrat upp mig och visat att allt går om man bara vill!

MVH
Bobby

Sådär ja, nu börjar det likna något. Var dig själv, var glad, glimten i ögat, lite skämt en del allvar, men framför allt.....ÖGON kontakt, alltid. En kvinna/tjej gillar när killen ser på henne, i ögonen , ansiktet...frågar hon behöver du bara säga. tex "" Du är så söt så jag kan inte sluta titta, dina ögon har så mycket liv, berätta om dig själv.""...osv, resten ger sig ska du se...träna, tillslut hittar du rätt med känslan o du är där..när du minst anar det så står hon framför dig.

Vad du än gör, känner du att det här får jag inte missa, tveka INTE, du kommer att ångra att du inte vågade.

Är det 10 som nobbar, så finns det alltid nästa som säger ..javisst, kul att du frågade...sommar nu, spela spelet, då kommer du garanterat att vinna...

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Gabor skrev:
2279229tex "" Du är så söt så jag kan inte sluta titta, dina ögon har så mycket liv, berätta om dig själv.

Det känns lite klyshigt men jag är med på vad du menar...

Och jag vet, kör 110% annars så ångrar man sig bara!

Blackninja skrev:
2279248 Kör en bortamatch i Halmstad på sommaren, tror inte det går misslyckas om man vill lite... :fyllisar

Hehe, varför just Halmstad? Finns fina flickor häromkring, dock inte i Ödsmål men i city.
Visserligen känner jag en tjej som bor i Halmstad, hon var gymnasiets vackraste tjej. Så där har du en poäng. :tummenupp

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Panajo skrev:
2279210 Det var ica-tråden som fick mig att träda fram, jag läste och läste och fick en sån där go känsla av välbehag man kan få ibland om man gläds åt någon annan.

Såna däringa datesidor ger jag inte mycket för, lite väl mycket raggfaktor över dom hur man än vänder och vrider på det, tjejer som visar upp sig i bh och trosor och killar som spänner magmusklerna.

Jag får helt enkelt ta det som det kommer, inte tokragga men samtidigt köra en go stil med lite lagom raggning.

!

vad du än gör så ragga inte tjejer på krogen..de e bara tragiskt..
visst nån kanske hittar sin drömpartner där men de bli mest go fishing.
har du inga söta tjejer på din arbetsplats då?
:)

sen är tex nightlife ingen datesida..
kul o snacka med folk där bara..ibland leder de till mer..
man kan ju alltid flörta lite över näte. :tummenupp

Pijt

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Hoj
748
Jag har iaf mycket lättare att träffa trevliga tjejer på hemmafester och liknande än på krogen. Gärna hemma hos en kompis eller hos dig själv så det inte är du som är på bortaplan.
Ett tips kan vara att prata med henne samtidigt som dina kompisar är närvarande, det är mycket lättare att vara avslappnad och sig själv om man kan skämta lite med polarna samtidigt som du intesserar dig för damen i fråga. Sen vid något lämpligt tillfälle pratar du med henne själv, isen är redan bruten.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Twosaint skrev:
2279434 hehe jag skrev nog inte i tråden för att få reda på vem han var tillsammans med, förstod du tipset ?

:hihi
Ser du?! Inte ens det fattade jag, grymt bra tips dock.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
ozeo skrev:
2279298 vad du än gör så ragga inte tjejer på krogen..de e bara tragiskt..
visst nån kanske hittar sin drömpartner där men de bli mest go fishing.
har du inga söta tjejer på din arbetsplats då?
:)

sen är tex nightlife ingen datesida..
kul o snacka med folk där bara..ibland leder de till mer..
man kan ju alltid flörta lite över näte. :tummenupp

Öhh, att gå ut och titta folk i ögonen är tragiskt
men att ragga på nätet är inte det?

Jag kryper nog ner under den mossiga stenen igen...

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
ozeo skrev:
2279298 vad du än gör så ragga inte tjejer på krogen..de e bara tragiskt..

Jo jag vet, har börjat inse det mer och mer nu. Alla cheyer vet att dom kan få ragg och alla killar söker desperat efter dom, jag har/är också bland dom, kanske dags att lägga det där åt sidan? Hur kul är det att vakna upp dagen efter, sminket är borta, inläggen i bh:n sitter i takfläkten, åldern på körkortet överenstämmer inte med vad vederbörande angav vid hemgång etc...

Hemmafester är det bästa, där finns det rum och tid för att prata och föra en mer normal diskussion, det tråkiga är bara att vankas det hemmapartaj så går det ut allanrop på tv:n och snart är det 300 objudna gäster på väg in i lyan, därför är det lite fattigt med just hemmafester.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Panajo skrev:
2279803Alla cheyer vet att dom kan få ragg och alla killar söker desperat efter dom, jag har/är också bland dom, kanske dags att lägga det där åt sidan? Hur kul är det att vakna upp dagen efter, sminket är borta, inläggen i bh:n sitter i takfläkten, åldern på körkortet överenstämmer inte med vad vederbörande angav vid hemgång etc...
Eller så ser du till att hitta de tjejer som normalt inte brukar gå ut. De lite blyga som bara hänger med sina kompisar ut en gång i halvåret för att inte verka för mesiga. Den som kanske sitter kvar vid bordet och vaktar alla handväskor medans kompisarna intar dansgolvet och får alla killars omedelbara uppmärksamhet. Så när hon sitter där ensam och är lite svartsjuk på sina kompisar glider du fram till henne, tittar henne djup i ögonen och försöker vara lite allmänt charmig samtidigt som du pratar med henne och försöker pejla av läget.

IronMike

Guest
Panajo skrev:
2277399 Hahaha! Roligt!
Jaja geografiskt sett så har jag ju inte fördelarna på min sida, men man kan ju satsa på bortamatch då istället? Det är ju ett alternativ.
Gör som i jägarna, lägg in en kontaktannons?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag vet vad du gör för fel. Du har ingen flickvän!!! När du skaffar en flickvän så kommer de andra automatiskt, det slår aldrig fel.
Du får ragg som aldrig förr när du har en tjej, det är nåt fel inbyggt i tjejers hjärna som gör att de raggar på upptagna killar.
När du är singel däremot, då får du vara glad om du får komma till en gång i månaden :död

Och nu ska du ju inte gå och skaffa flickvän bara för det, det räcker med att du fixar en (o)snygg v-ringad bög-tshirt där du har låtit trycka upp texten: "Jag både ger och tar analt" och sen har du en hög med tjejer efter dig sen.
För samma sak här, bögarna har alltid en massa snygga fruntimmer runt sig av nån konstig anledning.

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Oftast så finns den potentiella frun/ partnern i ens närhet eller bekantskapskrets... :fakta

Oftast utan att man vet om det själv...eller hur man ska säga :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...