2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Tänk inte "nu ska jag gå ut för att träffa någon" för det är oftast då man inte har planerat att ragga som den där speciella personen står där framför en.
Lycka till!
Lycka till!
Twosaint skrev:2278918Justin Timberlake och (satan nu kommer jag inte på namnet på henne).
ozeo skrev:2279183kika in ica tråden,,
annat bra tips..internet..finns ganska många där.
men inte såna där spraydate o likn..
www.nightlife.se är ett bra ställe..
prova, men va inte så tydlig att du raggar..
de får komma sen.
General E skrev:2279205Har läst tre inlägg av Panajo i tråden, i alla har du skrivit negativa saker om dig själv. (Det är en vink! )
Panajo skrev:2279181Nej jag vet, allihopa, ni har så rätt. Chilla, ta det lungt, tagga ner, var soft, lite glidarmässig och ta det som det kommer. Jag vet, men jag är så kass på det också och då blir det nästan alltid att man skämtar bort det lite lätt och sen blir det inget mer med det.
Fast ett undantag, nu i midsommarhelgen var vi i Smögen ett gäng goa grabbar (Järngänget) och partajade och tittade på matchen på ett ställe. Då var det en jättesöt tjej där som stod och spanade på min kompis, nästan hela tiden. Jag sa till han att han skulle prata med henne men han vågade inte så till slut så tänkte jag, nu ska jag fanimej hjälpa han lite på traven. Så jag gled fram till henne och sa vad han hette. Hon blev helt ställd och visste inte vad jag pratade om, så jag tänkte vafan, hon kanske inte spana på honom ändå. Så vi stod och babblade lite och jag skämtade lite med henne. Vilket underbart skratt hon hade! Jag blev helt såld men jag vågade ändå inte gå hela vägen, kändes inte som om jag var i samma liga som hon. Jag frågade lite försiktigt vart hon och hennes kompisar skulle senare men mer blev det inte. Det kändes ganska bra ändå.
Nu är det sommar och alla är glada och trevliga! Fan det måste jag ta nytta av. Vara lite go gubbe och bjuda lite på mig själv, vara lite mer social och inte stå och suga på ölen i ett hörn som en liten kattunge. Eller alkis.
Och framförallt, när/om jag nu skulle gå fram till någon brud så ska jag fan tänka "Jag skiter i hur jag ser ut, jag ska bara snacka med henne, visa att jag är en go gubbe innerst inne".
Tack alla för att ni har muntrat upp mig och visat att allt går om man bara vill!
MVH
Bobby
Gabor skrev:2279229tex "" Du är så söt så jag kan inte sluta titta, dina ögon har så mycket liv, berätta om dig själv.
Blackninja skrev:2279248Kör en bortamatch i Halmstad på sommaren, tror inte det går misslyckas om man vill lite...
Panajo skrev:2279210Det var ica-tråden som fick mig att träda fram, jag läste och läste och fick en sån där go känsla av välbehag man kan få ibland om man gläds åt någon annan.
Såna däringa datesidor ger jag inte mycket för, lite väl mycket raggfaktor över dom hur man än vänder och vrider på det, tjejer som visar upp sig i bh och trosor och killar som spänner magmusklerna.
Jag får helt enkelt ta det som det kommer, inte tokragga men samtidigt köra en go stil med lite lagom raggning.
!
Panajo skrev:2279138SVAR:
Cameron Diaz
Twosaint skrev:2279434hehe jag skrev nog inte i tråden för att få reda på vem han var tillsammans med, förstod du tipset ?
ozeo skrev:2279298vad du än gör så ragga inte tjejer på krogen..de e bara tragiskt..
visst nån kanske hittar sin drömpartner där men de bli mest go fishing.
har du inga söta tjejer på din arbetsplats då?
sen är tex nightlife ingen datesida..
kul o snacka med folk där bara..ibland leder de till mer..
man kan ju alltid flörta lite över näte.
ozeo skrev:2279298vad du än gör så ragga inte tjejer på krogen..de e bara tragiskt..
Eller så ser du till att hitta de tjejer som normalt inte brukar gå ut. De lite blyga som bara hänger med sina kompisar ut en gång i halvåret för att inte verka för mesiga. Den som kanske sitter kvar vid bordet och vaktar alla handväskor medans kompisarna intar dansgolvet och får alla killars omedelbara uppmärksamhet. Så när hon sitter där ensam och är lite svartsjuk på sina kompisar glider du fram till henne, tittar henne djup i ögonen och försöker vara lite allmänt charmig samtidigt som du pratar med henne och försöker pejla av läget.Panajo skrev:2279803Alla cheyer vet att dom kan få ragg och alla killar söker desperat efter dom, jag har/är också bland dom, kanske dags att lägga det där åt sidan? Hur kul är det att vakna upp dagen efter, sminket är borta, inläggen i bh:n sitter i takfläkten, åldern på körkortet överenstämmer inte med vad vederbörande angav vid hemgång etc...
Gör som i jägarna, lägg in en kontaktannons?Panajo skrev:2277399Hahaha! Roligt!
Jaja geografiskt sett så har jag ju inte fördelarna på min sida, men man kan ju satsa på bortamatch då istället? Det är ju ett alternativ.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|