Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Nya SÖKARNA-filmen. Århundradets flopp!

Precis allt var av dålig kvalité - ljudet, fotot, dialogerna, manus, trovärdigheten på poliser etc... KASS! :huvet

Varför kollar man på uppföljaren om man har sett den första?! Det vore ungefär lika korkat som att gå och pissa på samma elstaket en andra gång.

Gabor

Guest
Varför kollar man på uppföljaren om man har sett den första?! Det vore ungefär lika korkat som att gå och pissa på samma elstaket en andra gång.

Gratisfilm är billigt, :tummenupp ...men filmen var skitkass, precis som den första, otroligt dåliga skådis insatser. Storyn trovärdig, men dåligt genomförda scener, ett hafsverk.Bottennapp

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
En visdomstand som envisas med att komma fram. Värker och spänner i hela munnen just nu :mad:

Tias

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FIREBLADE -12 & -03, HUSKY SMR511 -11, YZ250F -12
Hade lovat att vara med på LAN med nya jobbarkompisarna i E-tuna, inte för att det är min grejj så men har man lovat så har man. Var på något ställe som hette Hällbybrunn eller åt det hållet iaf, jag vet inte, jag bor inte i Eskilstuna.

När vi vid 04-tiden gav upp i morse så packade jag in mina grejjer i det satans snöovädret och skulle ta mig hem till lilla Köping.

Åker där längs gatan (Eskilstunavägen tror jag) och ser folk lite längre fram vid något rödljus som inte fungerade och bara blinkade gult, antagligen packade lr påtända, fan vet. En av de manliga idioterna (inga småknattar, fullt vuxna) går ut mitt i vägen & spänner upp sig. Jag blinkar på han att flytta sig. Då får idioten nån knäpp och springer mot min bil, fortsätter att blinka men väjer i tid då körbanan delades av en refug längre fram där han stod först innan han springer emot mig. Kör på mötande körbana varpå idioten precis kommit fram till bilen högra sida och försöker slita upp dörren, och strax efter slog eller sparkade till bilen. Tittar i backspegeln och idioten springer efter. Lycka till tänkte jag.

Folket på vänster sida om vägen ville tydligen åt mig också. Var helt själv där i snöovädret med bilen full i datorutrustning med en massa idioter på utsidan som tydligen ville åt mig. Jag var så förbannad i bilen att jag efteråt ville vända och köra över fanskapet (skämt naturligtvis med lite inslag av sanning kanske.. i mina tankar ;) )

Aldrig i hela mitt liv varit med om något liknande, men sen bor jag i en liten håla också där något sånt här inte händer.

Enda som var skönt är man har en sån där knapp som låser alla dörrar snabbt:tummenupp

Last edited:

Mrs. Laphroaig

Guest
Blev både förbannad och ledsen idag eftersom jag har noll stöd från mina föräldrar och bror vad gäller mitt körkortstagande. Det är mest gnäll över att jag inte är färdig ännu, varför jag inte tog det när jag var 18 och "det kan väl inte vara så svårt?" :huvet
Jag betalar mitt körkort helt själv och är halvt sjukskriven och halvt arbetslös, tror fan att det tar tid då med den inkomsten !

Å mammas jävla tjat ! Brorsan mådde lite illa, "ja det kanske är magsjuka, du har väl inte kräkts, du måste dricka mycket, du måste få i dig mat ändå, du har väl inte kräkts" *VRÅL*
Jag vill verkligen flytta till min älskling och det NU ! Jag umgås alldeles för mycket med min familj eftersom vi bor för nära och att jag inte har någon annan att umgås med.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag skulle hänga upp ett skåp, som vanligt fanns det UIO* inne i väggen så borrmaskinen slant, hålet blev 3 ggr så stort som det ska vara och skåpet står nu i vägen. Snart kommer min granne och tröstar mig, han är händig och enstöring så han blir bara glad varje gång jag ber honom laga något i min lägenhet.

Ska aldrig mer bo i ett gammalt hus där det finns konstiga saker i väggarna, hur efterblivna var de på 30-talet egentligen?

*=Unidentified Irritating Object

fy fan

Kia

Guest
Skulle ha en lugn, låååång och skön sovmorgon efter en hel vecka med barn och sambo som inte kan uppskatta en sovmorgon utan bara måste gå upp tidigt. (och gärna väcka mig samtidigt...)
Hur som helst, sover som allra skönast... då ringer naturligtvis telefonhelvetet. Hinner inte svara heller. Såg sen på nummerpressen att det var ett mobilnummer som jag inte kände igen. Låg sen och försökte klura på vems det var och inte f*n kunde jag somna om sen. Bara att kliva upp och förstöra min sköna morgon.. :huvet :mad:

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
I morse startade inte lastbilshelvetet på jobbet :mad:
Och så är det bara måndag.. :mad: :mad: :mad: Fyyy faaantastiskt vad ja hatar att jobba.

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
8:e dygnet utan nikotin. Jag är förbannad hela tiden "utan anledning". :mad:

Väntat hela dagen på att mäklaren ska ringa.........inte ett ljud :mad:

Gubbens hund pissade inne hos mig idag :mad: :mad: :huvet

Köpte massor av goda (trodde jag) clementiner.. skit äckliga!:mad:

Nu väntar jag på en ny dag.

Kia

Guest
Att det ska vara så j*vla svårt att inse att alla inte tycker lika.... :huvet

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Att jag inte kommer på vilken plats på bussen som är bäst att välja, särskilt på morgonen när man sover på bussen.

Långt fram riskerar man att höra förarens radio, långt bak hör man motorn. Ovanför hjulen skumpar det så att man får ont i ryggen och vaknar, nära dörrarna drar det kallt. Väljer man en plats mellan dörrarna och hjulen riskerar man att sätta sig under en högtalare och vaknar innan varje hållplats. Långt fram blir man störd av alla nya passagerare som går förbi, långt bak skumpar det och svänger det extra jävligt.

Är öronproppar lösningen eller? Blir man betraktad som en kuf om man åker buss med öronproppar? Jag är innerligt trött på att få min förlängda natt(buss)sömn förstörd. :huvet

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Att en 16-åring som inte vet att det går stora blodådrår i Ljumske/lår som bara vill "rispa lite" får 6 månader när killen han skär förblöder. Är rättssystemet byggt för att skydda idioter? Är rättssystemet till för att man skall klara sig undan bara för att man ingenting vet?

"Ööhhh, jag visste inte att det kunde gå så illa. jag ville inte döda!"

"nehä, jamen då får du bara 6 månader för misshandel, är det OK?"

"Ööhh, njae. Han var ju dum mot min kompis juh!!"

"jo, men han dog faktiskt"

"Okejrå, men det är under protest!!!"

:huvet :huvet :huvet

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
2741839 Att jag inte kommer på vilken plats på bussen som är bäst att välja, särskilt på morgonen när man sover på bussen.

Långt fram riskerar man att höra förarens radio, långt bak hör man motorn. Ovanför hjulen skumpar det så att man får ont i ryggen och vaknar, nära dörrarna drar det kallt. Väljer man en plats mellan dörrarna och hjulen riskerar man att sätta sig under en högtalare och vaknar innan varje hållplats. Långt fram blir man störd av alla nya passagerare som går förbi, långt bak skumpar det och svänger det extra jävligt.

Är öronproppar lösningen eller? Blir man betraktad som en kuf om man åker buss med öronproppar? Jag är innerligt trött på att få min förlängda natt(buss)sömn förstörd. :huvet
Bryr du dig om sådant är du inte tillräckligt trött..

Jag är lack för att jag inte sommnade förren 3 inatt :(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...