Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Att det tydligen är skillnad på skit och pannkaka.
Att folk kan fuska med papper hur som helst.
Att jag fortfarande inte har fått mitt sjukintyg.

/Carin
 

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Borås
Hoj
Honda CB400N
VARJE morgon när man kvällen innan lade sig ALLDELES för sent och är så trött att man vill spy.
Sedan brukar man bli sur på någon jävla morgontrafikant..
Sedan blir man sur när man sätter sig på fysiklektionen och våran jävla lärare börjar tjöta om någonting som man inte ens förstår vad det handlar OM.
Sedan fastnar man i trafik på vägen hem... Sedan är alla gainomax recovery slut på gymmet.... Sedan försöker man sluta äta godis så man har världens jävlá sockerabstinens resten av kvällen... Sedan lägger man sig ALLDELES för sent...
 

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Ort
hemma såklart.....
Hoj
javisst,o rosa är den....
Blev förbannad på mig själv igår :mad:
När jag vet om att hästen jag rider,har en benägenhet att testa sin ryttare (alltså slänga av den)...trots alla varningsord jag fått före,så ligger jag plötsligt på marken o flämtar efter luft...och ser henne ivrigt trava iväg...:mad:

Tja,jag lärde mig en läxa...(det gör jävulskt ont ) nästa gång,blir det till att vara på sin vakt :D

Fast jag log lite senare på kvällen,när läkare konstaterade att inget var brutet...utan att det bara är mjukdelsskador :gnissla (har en smula svårt att dra djupa andetag :rolleyes: )
Så jag får väl leva några dagar/veckor?? med denna jävulska smärta.

//Lillan
 

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Landskrona
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Vänster framhjulslager skar igen på bilen igår, det gjorde mig dock förbannad både igår, inatt samt idag då bilen brukades för en vinglig tur.
 

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
När jag idag fick reda på att tre av däcken på bilen ser ut som ägg. Inte konstigt det är obalans. Blir dyrt...
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
När ett duralex-glas exploderade i handen på mig så att jag hade glassplitter överallt, även i ögat. Att det dessutom inträffade på mitt "extrajobb", en dag då jag egentligen var ledig från mitt ordinarie heltidsjobb gjorde inte saken bättre. :huvet
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
vet inte om ja blev förbannad eller ba chockad lr vad..

Kom för fan hem 4 imorse o då va de fanimej plusgrader o snön va påväg bort!

Nu stod ja o klädde på mig efter duschen o fundera nästan på om de inte va shorts o t-shirtväder.. kolla ut o de har komme massa jävla snö :huvet
 

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
När jag inser att tiden rinner ut vad det gäller alpin skidåkning i år ....
Plus att jag inte kan sova :mad:

Jaja får väl komma i tid till jobbet istället :huvet
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
P-böter! :mad: :huvet :4skrika

600 fakking kronor.
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Jag fick besked om lumpen idag, jag skall göra värnplikt som fordondonsmekaniker i Umeå. Det var mitt tredjehandsval, som jag bara tog för att man var tvungen att välja tre olika tjänster. 11 månader på en jävla skittjänst, på ett ställe där det är minusgrader och mörkt dygnet runt typ 10 månader om året. Woho...
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Jag fick besked om lumpen idag, jag skall göra värnplikt som fordondonsmekaniker i Umeå. Det var mitt tredjehandsval, som jag bara tog för att man var tvungen att välja tre olika tjänster. 11 månader på en jävla skittjänst, på ett ställe där det är minusgrader och mörkt dygnet runt typ 10 månader om året. Woho...

Försök se det positivt!
Du kommer antagligen lära dig meka?
Minusgrader och mörkt ja, men inte så himla farligt som man tror.
Sommartid i norrland äger dock det mesta. Så himla soft och vackert när det är ljust typ dygnet runt.
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Priserna på bostadsrätter, började idag bjuda på en nyrenoverad 2:a på 58 kvadrat. Inte så stor men välplanerad och väldigt fin. Utropet låg på 1,1 mille, jag drog mig ur vid 1,35. Priset är nu upp i 1,55, det är ju fan helt sjukt för några kvadrat i Linköping, möjligtvis i New York eller annan storstad men inte här. :mad:

Folk verkar slänga ut hur mycket lånade pengar som helst på vad som helst, är det bara att hänga på eller är jag för eftertänksam som inte vill binda upp mig på en massa lån? En riktigt fet explosion av bostadsbubblan är vad som behövs.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Priserna på bostadsrätter, började idag bjuda på en nyrenoverad 2:a på 58 kvadrat. Inte så stor men välplanerad och väldigt fin. Utropet låg på 1,1 mille, jag drog mig ur vid 1,35. Priset är nu upp i 1,55, det är ju fan helt sjukt för några kvadrat i Linköping, möjligtvis i New York eller annan storstad men inte här. :mad:

Folk verkar slänga ut hur mycket lånade pengar som helst på vad som helst, är det bara att hänga på eller är jag för eftertänksam som inte vill binda upp mig på en massa lån? En riktigt fet explosion av bostadsbubblan är vad som behövs.

Hehe..en sketen lya på MINDRE kvadrat än din tilltänkta lya EN MIL UTANFÖR Dublin hade utgångspris på 4,5 mille..nu är dom uppe i ca 6. Undrar varför jag åkte hem:rolleyes:
MEN..man kan åka hoj året runt...:gnissla
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Hehe..en sketen lya på MINDRE kvadrat än din tilltänkta lya EN MIL UTANFÖR Dublin hade utgångspris på 4,5 mille..nu är dom uppe i ca 6. Undrar varför jag åkte hem:rolleyes:
MEN..man kan åka hoj året runt...:gnissla
Men då ingår väl granatkastare o årskort i IRA??:D
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Hehe..en sketen lya på MINDRE kvadrat än din tilltänkta lya EN MIL UTANFÖR Dublin hade utgångspris på 4,5 mille..nu är dom uppe i ca 6. Undrar varför jag åkte hem:rolleyes:
MEN..man kan åka hoj året runt...:gnissla
Med tanke på det känns det liiite bättre, det kunde ju uppenbarligen varit värre. Men mycket pengar är det. :näsblod
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top