Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
Bryr du dig om sådant är du inte tillräckligt trött..
Jag är lack för att jag inte sommnade förren 3 inatt
Du var nog inte tillräckligt trött!
Bryr du dig om sådant är du inte tillräckligt trött..
Jag är lack för att jag inte sommnade förren 3 inatt
Fan, jag blev "ägd".2741909
Du var nog inte tillräckligt trött!
Jag fick besked om lumpen idag, jag skall göra värnplikt som fordondonsmekaniker i Umeå. Det var mitt tredjehandsval, som jag bara tog för att man var tvungen att välja tre olika tjänster. 11 månader på en jävla skittjänst, på ett ställe där det är minusgrader och mörkt dygnet runt typ 10 månader om året. Woho...
Priserna på bostadsrätter, började idag bjuda på en nyrenoverad 2:a på 58 kvadrat. Inte så stor men välplanerad och väldigt fin. Utropet låg på 1,1 mille, jag drog mig ur vid 1,35. Priset är nu upp i 1,55, det är ju fan helt sjukt för några kvadrat i Linköping, möjligtvis i New York eller annan storstad men inte här.
Folk verkar slänga ut hur mycket lånade pengar som helst på vad som helst, är det bara att hänga på eller är jag för eftertänksam som inte vill binda upp mig på en massa lån? En riktigt fet explosion av bostadsbubblan är vad som behövs.
Men då ingår väl granatkastare o årskort i IRA??Hehe..en sketen lya på MINDRE kvadrat än din tilltänkta lya EN MIL UTANFÖR Dublin hade utgångspris på 4,5 mille..nu är dom uppe i ca 6. Undrar varför jag åkte hem
MEN..man kan åka hoj året runt...
Med tanke på det känns det liiite bättre, det kunde ju uppenbarligen varit värre. Men mycket pengar är det.Hehe..en sketen lya på MINDRE kvadrat än din tilltänkta lya EN MIL UTANFÖR Dublin hade utgångspris på 4,5 mille..nu är dom uppe i ca 6. Undrar varför jag åkte hem
MEN..man kan åka hoj året runt...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |