Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Dr.Bike

Guest
Tamejfaaaaa-aaan att folk i stockholm inte kan köra bil när det kommer EN snöflinga på marken!! Saktfärdigare än en lus på en tjärad sticka, å det ska tamejf-n vara fritt 7 varv i rondellerna vid Barkarby innan vissa törs äntra!
Jag blir galen!
Å prestigefyllda morgongriniga halvdirektörer som får skit hemma och på jobbet som måste visa upp sig i vänsterfilen med sina Audibilar och V70 :mad:
Hata!
Allt detta i ett län där tågen står om det ligger ETT litet löv på rälsen...
FOlk är inte kloka!
:D SÅ nu känns det bättre! Ha!
 

Gabor

Guest
Mina jääääääääääävla grannar som inte fattar hur högljudda dom är..så lyhört är det inte men dom lyckas höras JÄMT..det bor fan ca 8 människor till i huset och dom hör man aldrig :morr:mad:
Därför ser man till att bo i egnahem så fort som möjligt...:tummenupp

Att bo i eget hus kan man däremot åxå bli förbannad av, typ när tvättmaskin slutar fungera...:huvet å det bara är att handla en ny.:mad:

Eller att man MÅSTE skotta bögsnö på morgonen när man är aptrött å bara vill sitta i en varm bil å bli körd till jobbet.
 

Kia

Guest
Därför ser man till att bo i egnahem så fort som möjligt...:tummenupp

Att bo i eget hus kan man däremot åxå bli förbannad av, typ när tvättmaskin slutar fungera...:huvet å det bara är att handla en ny.:mad:

Eller att man MÅSTE skotta bögsnö på morgonen när man är aptrött å bara vill sitta i en varm bil å bli körd till jobbet.

Jaaa, för det är ju inte du som kommer hem från jobbet till en skottad uppfart?? :va Med orden "Vem av grabbarna har skottat??" :mad: :huvet Bara för att jag är tjej antas jag vara svag och oförmögen att göra "karlgöra" som att skotta snö...?? :huvet
Så nu har jag haft dagens utbrott... nu kan jag gå leende genom den här dagen också...:yoparty

Inskränkta människor som inte kan se saker ur andra synvinklar.


Då måste du vara arg varje dag? Såna vimlar det ju av överallt. (speciellt på ett visst MC forum...) ;)
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Därför ser man till att bo i egnahem så fort som möjligt...:tummenupp

Att bo i eget hus kan man däremot åxå bli förbannad av, typ när tvättmaskin slutar fungera...:huvet å det bara är att handla en ny.:mad:

Eller att man MÅSTE skotta bögsnö på morgonen när man är aptrött å bara vill sitta i en varm bil å bli körd till jobbet.

Jag skulle gärna skotta snö om jag hade mitt eget hus. Jag hyrde en liten stuga på Irland och det måste varit den lyckligaste tiden i mitt liv :) hittills. Eldstad, liten egen gård som ingen kunde se in på :)brynad) och bara helt underbaaaar. Synd bara att det kostade 12 000 i månaden innan räkningar :näsblod
 

Gabor

Guest
Jag skulle gärna skotta snö om jag hade mitt eget hus. Jag hyrde en liten stuga på Irland och det måste varit den lyckligaste tiden i mitt liv :) hittills. Eldstad, liten egen gård som ingen kunde se in på :)brynad) och bara helt underbaaaar. Synd bara att det kostade 12 000 i månaden innan räkningar :näsblod

OT: 12000: i månaden,:D , motsvarar ett lån utan amortering på 3,6 miljoner med 4% ränta.:tummenupp .

On toppic...Hatar i alla fall att skotta snö på morgon när jag ska till jobb, därför kör jag bara över bögsnökanten, Resten sker per automatik, skottat å klart när man klommer hem..:tummenupp.
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Nya grannen. Inte nog med att hon väljer att riva ur hela 50-talsköket, hon har dessutom spridit ut smulor av det i hela trappuppgången. Ser förjävligt ut! :mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Nya grannen. Inte nog med att hon väljer att riva ur hela 50-talsköket, hon har dessutom spridit ut smulor av det i hela trappuppgången. Ser förjävligt ut! :mad:

Härligt, jag såg just i någon inredningstidning att 50tals kök är högsta mode igen, vilket betyder att det köket har varit omodernt ända tills nu, och då river hon ut det, säg inte att hon ska stoppa in borstat rostfritt också?

Det finns tamejfan inget värre än folk som tänker kortsiktigt när dom köper grejor som har lång livslängd.

Tänk 70 tal och lejongul/grön/blå/röda vitvaror med en mörkare tonad kant runt om.... :spy

Hade man otur och köpte kvalitetsgrejor så höll grejorna i 20 år efter dom blev omoderna....
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Försäkringskassan, arbetsförmedlingen och jag ska samarbeta heter det utåt sett. I själva verket så väntar arbetsförmedlingen på försäkringskassans beslut och tvärtom. Det vill säga vi kommer ingenstans eftersom alla väntar på alla.
Försäkringskassan kan inte heller göra ett provisoriskt beslut i väntan på arbetsförmedlingen utan de väljer då att ställa mig helt på bar mark vilket innebär att jag kommer bli tvingad till att försöka leva på ca 2000 i månaden under den tiden som dessa två myndigheter ska samarbeta :gnissla
Får jag dessutom tag på ett nytt jobb under tiden så jag sköta jobbet och samarbetet mellan dessa två myndigheter som går under namnet APU samtidigt vilket i sin tur innebär att jag jobbar halvtid vilket är mitt max och sen ska jag vara på APU halvtid = heltid vilket jag varken får, kan eller orkar jobba. Hur fan tänker folk ibland ?
Detta gör mig inte bara förbannad utan även rädd för framtiden samt riktigt ledsen eftersom jag från det att jag går upp på morgonen tills jag går och lägger mig måste ständigt kämpa mig smurfblå med varje liten grej som händer i mitt liv. Orkar snart inte kämpa med allt mycket längre !!!!
 

Bomme

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Boden
Hoj
Husqwarna wr 240
OT: 12000: i månaden,:D , motsvarar ett lån utan amortering på 3,6 miljoner med 4% ränta.:tummenupp .

On toppic...Hatar i alla fall att skotta snö på morgon när jag ska till jobb, därför kör jag bara över bögsnökanten, Resten sker per automatik, skottat å klart när man klommer hem..:tummenupp.


Köp en stor jeep så kan du vara förbannad på soppa räkningen istället:näsblod
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Att plogföraren ska envisas med att ploga upp en stor vall framför min garageuppfart. :mad:

Vore ju trevligt om han orkade tippa över en spak så jag slapp bryta ryggen i 45 minuter... :gnissla
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Japp..men jag hävdar att min är av ett annat släkte..skitapsläktet! Kanske din är det med? Dom kanske är släkt? :O Min bror MÅSTE vara adopterad iallafall (låter som din är det med :nicka)..
Aha,lite fulrasism o svenne anklagelser?:D NURSEY,packa dig hit så ska jag ge dig nåt som får ett avsnitt av dr,fhil att se ut som lunarstorm.Rackarns va du verkar PÅ.Kommer kanske till kakan på lördag????:rolleyes:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top