Men då ingår väl granatkastare o årskort i IRA??
Dom e mysiga o användbara..Men som jag haltar nuförtiden så skulle jag inte våga visa mig i dublin ens.Ser ut som ett fucking kneejob.Balaklavamössa ingår i priset också
Dom e mysiga o användbara..Men som jag haltar nuförtiden så skulle jag inte våga visa mig i dublin ens.Ser ut som ett fucking kneejob.
Jag blir satans jävla FÖRBANNAD på Eniros nya utseende.
Det suxxar och ser för jävligt ut. Jag hittar inte dit jag ska och fy fan vad sur jag blir!
Jävla kuksida.
edit: jag blir förbannad på folk som inte kan skilja på "dem" och "de" också.
Jag blir satans jävla FÖRBANNAD på Eniros nya utseende.
Det suxxar och ser för jävligt ut. Jag hittar inte dit jag ska och fy fan vad sur jag blir!
Jävla kuksida.
edit: jag blir förbannad på folk som inte kan skilja på "dem" och "de" också.
Jag är redan vaken, och det utan direkt anledning. Jag ska inte göra något förrän klockan 13 idag.
Vad ska jag göra nu!?
Eniro är dumma..jag skulle beställa en annons från dom och killen var skitdryg DUMMA Eniro *stampa*
Min bror
Kom på en grej som gjorde mig förbannad men mest förvånad från krogen igår.
September (som f.ö är riktigt söt) gästade Seven igår i Uppsala. Uppträdde väl vid halv ett-tiden tror jag.
Jag, en kompis o ett par cheyer stod och dansade (eller vad man nu väljer att kalla det, hade händerna högt upp i luften iaf) nära scenen och hade det allmänt bra.
I en av de sista låtarna känner jag en hand slita tag i mitt pekfinger samt långfinger och samtidigt bryta de åt "fel" håll. Varpå jag snabbt vänder mig om och ser en riktigt förbannad vakt som stått precis vid scenen och försöker ta reda på hur mycket mina fingrar tål innan de går av.
Efter en liten stund så väser han "Nu jävlar tar du det lugnt grabben annars åker du ut härifrån, förstått!?". Hade jag tagit det lugnare så hade jag nog somnat framför scenen. Var inte alls odräglig eller ens nära September. Cheyen som stått med oss frågar mig varför han gjorde sådär, och därmed ett bevis på att jag inte hade gjort något särskilt.
Visst, jag har all respekt för vakter på krogen och vad de måste stå ut med. Men är det rättfärdigat att använda oprovocerat våld helt utan vidare ?
Jag har mycket svårt att tro att han hade gjort samma sak mot en chey, och hade han det så hade dom med stor säkerhet gått av.
Liksom, tagga ner en aning förhelvete. Dom är utbildade för att stå ut med skit och kunna behandla det som proffs.
Hade god lust att börja tjafsa med honom men då hade man med all säkerhet blivit utslängd.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|