Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Fega chicks som inte talar klarspråk :huvet

Men borde ju vara van efter nåra år i gamet :yoparty

Nästa kommer det klaffa med :rolleyes:
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Balaklavamössa ingår i priset också ;)
Dom e mysiga o användbara.:).Men som jag haltar nuförtiden så skulle jag inte våga visa mig i dublin ens.Ser ut som ett fucking kneejob.
 
Last edited:

Mrs. Laphroaig

Guest
Att jag inte kan sova :huvet
inte många timmar kvar innan jag måste gå upp så frågan är om det är värt att gå och lägga sig...
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Jag blir satans jävla FÖRBANNAD på Eniros nya utseende.
Det suxxar och ser för jävligt ut. Jag hittar inte dit jag ska och fy fan vad sur jag blir!
Jävla kuksida.


edit: jag blir förbannad på folk som inte kan skilja på "dem" och "de" också.
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag blir satans jävla FÖRBANNAD på Eniros nya utseende.
Det suxxar och ser för jävligt ut. Jag hittar inte dit jag ska och fy fan vad sur jag blir!
Jävla kuksida.


edit: jag blir förbannad på folk som inte kan skilja på "dem" och "de" också.

Eniro är dumma..jag skulle beställa en annons från dom och killen var skitdryg :mad: DUMMA Eniro *stampa*
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag blir satans jävla FÖRBANNAD på Eniros nya utseende.
Det suxxar och ser för jävligt ut. Jag hittar inte dit jag ska och fy fan vad sur jag blir!
Jävla kuksida.


edit: jag blir förbannad på folk som inte kan skilja på "dem" och "de" också.

Jamen du är ju en tant typ. Så då är det inte så konstigt att du är jettearj. Akta lårbenshalsen bara.

Puss.
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag är redan vaken, och det utan direkt anledning. Jag ska inte göra något förrän klockan 13 idag. :mad:
Vad ska jag göra nu!?
 

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Gbg
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
att inte ens hyresvärden vet vad det är för jävla tomtar som dragit in kabeltv i ens lägenhet utan man får själv ringa runt till varenda företag (comhem, tele2 etc) för att hitta den rätta. Finns inte ens en infokanal :mad:
 

3plE

MCK WHEELERS FALUN
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Falun
Hoj
CBR600RR -05, Gixxer 7/11 and a Husa 650 i små små bitar
Säkert redan nämnts...

Den förbannade Toyota reklamen på radio:mad:
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Vakter på krogen + våld = rättfärdigat?

Kom på en grej som gjorde mig förbannad men mest förvånad från krogen igår.

September (som f.ö är riktigt söt) gästade Seven igår i Uppsala. Uppträdde väl vid halv ett-tiden tror jag.
Jag, en kompis o ett par cheyer stod och dansade (eller vad man nu väljer att kalla det, hade händerna högt upp i luften iaf) nära scenen och hade det allmänt bra.
I en av de sista låtarna känner jag en hand slita tag i mitt pekfinger samt långfinger och samtidigt bryta de åt "fel" håll. Varpå jag snabbt vänder mig om och ser en riktigt förbannad vakt som stått precis vid scenen och försöker ta reda på hur mycket mina fingrar tål innan de går av.
Efter en liten stund så väser han "Nu jävlar tar du det lugnt grabben annars åker du ut härifrån, förstått!?". Hade jag tagit det lugnare så hade jag nog somnat framför scenen. Var inte alls odräglig eller ens nära September. Cheyen som stått med oss frågar mig varför han gjorde sådär, och därmed ett bevis på att jag inte hade gjort något särskilt.

Visst, jag har all respekt för vakter på krogen och vad de måste stå ut med. Men är det rättfärdigat att använda oprovocerat våld helt utan vidare ?
Jag har mycket svårt att tro att han hade gjort samma sak mot en chey, och hade han det så hade dom med stor säkerhet gått av.

Liksom, tagga ner en aning förhelvete. Dom är utbildade för att stå ut med skit och kunna behandla det som proffs.

Hade god lust att börja tjafsa med honom men då hade man med all säkerhet blivit utslängd.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Kom på en grej som gjorde mig förbannad men mest förvånad från krogen igår.

September (som f.ö är riktigt söt) gästade Seven igår i Uppsala. Uppträdde väl vid halv ett-tiden tror jag.
Jag, en kompis o ett par cheyer stod och dansade (eller vad man nu väljer att kalla det, hade händerna högt upp i luften iaf) nära scenen och hade det allmänt bra.
I en av de sista låtarna känner jag en hand slita tag i mitt pekfinger samt långfinger och samtidigt bryta de åt "fel" håll. Varpå jag snabbt vänder mig om och ser en riktigt förbannad vakt som stått precis vid scenen och försöker ta reda på hur mycket mina fingrar tål innan de går av.
Efter en liten stund så väser han "Nu jävlar tar du det lugnt grabben annars åker du ut härifrån, förstått!?". Hade jag tagit det lugnare så hade jag nog somnat framför scenen. Var inte alls odräglig eller ens nära September. Cheyen som stått med oss frågar mig varför han gjorde sådär, och därmed ett bevis på att jag inte hade gjort något särskilt.

Visst, jag har all respekt för vakter på krogen och vad de måste stå ut med. Men är det rättfärdigat att använda oprovocerat våld helt utan vidare ?
Jag har mycket svårt att tro att han hade gjort samma sak mot en chey, och hade han det så hade dom med stor säkerhet gått av.

Liksom, tagga ner en aning förhelvete. Dom är utbildade för att stå ut med skit och kunna behandla det som proffs.

Hade god lust att börja tjafsa med honom men då hade man med all säkerhet blivit utslängd.

Så e de...
Endel vakter e keff...
 

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Ort
Finland
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Utgifter 2007!!!

Är det som verkligen förstörde min dag igår...
Hittills har jag i år betalat ut ~ 62 000kr :näsblod i utgifter av den typen ”som-man aldrig-får-någon-nytta-av”...

~ 1000€ (10 000kr) i restskatt och böter... Ok egentligen självförvållat....men böterna kom på en sträcka som på våren var 100km/h men sänktes till 80 på sensommaren... hade en enorm överhastighet med mina 102km/h....:rolleyes:

~ 1000€ (10 000kr) i service på biljäveln som fick för sig att totalkrevera när den behövdes som mest... roligt att bo i Finland :huvet med svinhöga bilpriser... tack staten för att ni håller vår bilpark äldst i Europa, och uppmuntrar till föryngring av fordonsparken genom att lägga straffskatter på import av fordon...

+ Att igår fick man ett brev från FPA, (någon folkpensionsanstaltgrej) att man tydligen är återbetalningsskyldig dem ~ 4200€ (40 000kr) i studiebidrag!!!! Detta inklusive en höjning på summan på 15% (~500€) för att jag inte själv kollat upp det!
Vilket jag kollade upp ifjol! :mad:
Skulle jag istället tagit ett studielån på motsvarande summa så skulle det ha kostat mig ungefär 3000€...:3freak Så 1000 tack åt Finska staten som gett mig stöd för min utbildning, genom att låta mig betala själv för den och däröver ta en avgift av mig på 1200€ (+ 500 från tidigare år)
Från och med nu så kommer jag att definitivt försöka jobba så mycket svart som möjligt och även rekommendera det för alla jag känner, de e fan inte värt att försöka vara en ”god medborgare”

Så summa summarum så har mina utöver-det-vanliga utgifter hittills i år blivit våldtagen på endast ~ 6200€ dvs. ungefär 62 000 kr till absolut ingen jävla nytta! :6surkart Dit for min möjlighet att byta bil iår...:gråta

/Toffe
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Mina jääääääääääävla grannar som inte fattar hur högljudda dom är..så lyhört är det inte men dom lyckas höras JÄMT..det bor fan ca 8 människor till i huset och dom hör man aldrig :morr:mad:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top