trodde ett tag att det kanske var Ducati med sitt lilla Monster men den är ju på 695 cc nuförtiden.
Men Hyosung som nån nämde ovan skulle det väl kunna vara, eller?
Det är ju bara naturligt om man ser det från sponsorns sida att man vill sälja slipon kit åxå. Det finns ju ofta färdiga "fabrikskit" till de flesta nya hojjar. Däremot kanske de inte är så intresserade av att man ska börja grotta med fjädringen för det tjänar de inte på, åsså syns o låter det ju inte heller.
Om det är bra eller dåligt vet jag inte,
? Men jag kom just på att jag nämnde för en representant för importören av Hyosung att sp-klassen passar deras hoj. Det var i sommras när jag jobbade tillfälligt på en mc-firma. Jag vet att jag tog KTM:s satsning i monocupen som exempel.
Sen om de har nappat eller inte det har jag ingen aaaaaning om men det kan ju va kul m. lite mer spekulationer......typ svenska sp-klassen goes silly season