Dom följer efter kanskeStuff skrev:Om någon bränner förbi en poliskontroll i 180 km/h på 70-väg men åker fast längre fram, vad händer då? Alltså, på vilket sätt blir det värre än att torska för själva fortkörningen?
Stuff skrev:Om någon bränner förbi en poliskontroll i 180 km/h på 70-väg men åker fast längre fram, vad händer då? Alltså, på vilket sätt blir det värre än att torska för själva fortkörningen?
Är det samma poliser som tar dej eller är det en ny kontrollStuff skrev:Om någon bränner förbi en poliskontroll i 180 km/h på 70-väg men åker fast längre fram, vad händer då? Alltså, på vilket sätt blir det värre än att torska för själva fortkörningen?
Ja, med anledning av förslaget till högre bötesbelopp är jag faktiskt det.Fotrally skrev:är du sugen på att smita!
Jo...samma poliser.smefan skrev:Är det samma poliser som tar dej eller är det en ny kontroll
Stuff skrev:Ja, med anledning av förslaget till högre bötesbelopp är jag faktiskt det.
xyx skrev:Du får en adrenalinchock, kör av vägen in i ett träd och dör på fläcken.
Det är iaf vad jag misstänker skulle hända om jag försökte mig på det.
Stuff skrev:Ja, med anledning av förslaget till högre bötesbelopp är jag faktiskt det.
Jo...samma poliser.
Adrenalinet pumpar i varje fall, sen att försöka hålla sig lugn under tiden och inte bli stressad är den svåra biten, håll nere farten men ändå fort för att kunna köra ifrån domxyx skrev:Du får en adrenalinchock, kör av vägen in i ett träd och dör på fläcken.
Det är iaf vad jag misstänker skulle hända om jag försökte mig på det.
Zenit skrev:hörde av en polis vid ett tillfälle att om man kör förbi mycke för fort så får de inte köra efter (givitvis beroende på omständigheterna) eller så va de att de inte orka för att de inte hinner ikapp (va ett tag sen jag fick veta de ) iaf vill du slippa dem så kör mycke och inte lite för fort :kocko
den jag hörde de från e mcpolis men vet inte om de ändrat inställning sen sist eller om han inte va helt seriös..någon som vill undersöka
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|