Budapeststubbe
Ny medlem
Jag önskar att jag också hade så selektivt och/eller kort minne. Det du skrev var just mer än så.
(Min fetstil)
Väldigt representativt, men det var väl nu så här i efterhand naturligtvis inte så du menade egentligen.
Men vad menar du att din fetstilsmarkering i mitt inlägg säger som gör att jag motsäger mig själv?
Ok, jag tar ett enkelt exempel direkt ur min vardag för att illustrera.
"Budapeststubbemake: är detta en body eller en pyjamas? (håller upp ett klädesplagg i 2-åringsstorlek).
Budapeststubbe: Det är en body. Du är fantastisk som aldrig lär dig att se skillnaden, vad skulle du göra utan mig? (ler)"
Här ser du nu att jag undviker att påstå att min makes tillkortakommanden på _traditionellt kvinnliga områden_ (märk väl att jag inte förnekar att det förekommer sådant som traditionellt kvinnliga områden, poängen är att jag ifrågasätter nödvändigheten av att cementera dessa samt det roliga i att ständigt dra samma gamla skämt som skulle må bäst av att pensioneras) inte beror på att han är man utan jag formulerar min fashination som en öppen fråga alternativt som ett rakt påstående
Och nu tillbaks till spisen.