Och den enklaste vägen att gå för att slippa spekulationer är att presentera fakta. Varför inte gå ut med info via Svemo i slutet av varje år och visa vad de olika arrangemangen kostade och vad slutresultatet blev. Då skulle ni få slut på spekulationerna.
Att presentera förluster eller små vinster lär bara öka förståelsen från oss förare för de avgifter ni tar.
Varför sitta och spekulera alls och skvallra om saker man absolut inte vet någonting om.
Att ta reda på FAKTA är inte svårt varför ska allt serveras på ett fat??
Vill man veta vad varje tävling har gått i vinst/förlust hos arrangerande klubb så tar man reda på det och sitter inte och TROR.
Jag har väldigt låg toleransnivå vad det gäller sådana saker och när jag läste i din sportsblogg om hur du sitter o skvallrar om folk i depåerna och tycker vissa saker är tragiska men kan inte gå ut med vad öppet så tycker jag man håller tyst.
Ett sådant agerande skapar rykten m.m och sänker en trovärdighet.
Detta beskriver väldigt bra hur det brukar vara :
Det var en gång fyra personer som hette MÅNGA, NÅGON, NÅGONANNAN och INGEN.
Det fanns ett viktigt jobb som skulle göras, och MÅNGA tyckte att NÅGON skulle ta tag i detta.
NÅGONANNAN skulle också kunnat ha gjort det, men INGEN gjorde det.
NÅGON blev förbannad för det var ju faktiskt MÅNGAS jobb..
MÅNGA tyckte att NÅGONANNAN skulle ha gjort något åt det, men INGEN förstod att MÅNGA faktiskt borde ha gjort det.
Det slutade med att MÅNGA skyllde på NÅGONANNAN när i själva verket INGEN kunde skylla på NÅGON.