rBy
Med lem
Min pojkvän
Ta inte illa upp nu, har aldrig vagat fraga eller brytt mig om att fraga da det inte ar min business, men jag trode du var flata.
Min pojkvän
Nu ska jag vara fåfäng o fråga vad du tar för hantlar då?lyfte 110kg när jag vägde 60kg
nu ligger min vikt på ~83kg och jag har slutat med bänkpress till fördel för hantelpress
Min pojkvän tyckte som du..men jag tycker det är klent . Trodde jag skulle ta 60 (men jag var helt VÄCK efter 45 )
160 kg men det var 25 år sedan. Vägde då 90+
Då var prio 1 ett fördelaktigt yttre.
Idag vid 47 års ålder är den kampen omöjlig att vinna, nu är det ett hållbart inre som prioriteras genom spinning och ett lägre gift intag.
160 kg vid 22 års ålder, det måste nästan vara något slags rekord.
Jag ska söka upp dig och slåss!!!Oooh.. Nån som hade större snopp..
Sök upp honom och slåss!!!
Jag ska söka upp dig och slåss!!!
Alltså.. Förlåt..
Jag VET ju att det är känsliga ämnen det här med armbrytning, bänkpress, den som minns minst efter helgens fylla, vems Nissan 200 som har störst avgasrör och dylikt.
Jag menade verkligen inte att förolämpa dig..
Jag tycker inte det är ett känsligt ämne. Jag sysslar inte med armbrytning. Jag super inte. Jag har ingen Nissan 200 eller någon annan bil. Jag bryr mig inte om avgasrör eller dylikt. Jag blev inte förolämpad.Alltså.. Förlåt..
Jag VET ju att det är känsliga ämnen det här med armbrytning, bänkpress, den som minns minst efter helgens fylla, vems Nissan 200 som har störst avgasrör och dylikt.
Jag menade verkligen inte att förolämpa dig..
Jag tycker inte det är ett känsligt ämne. Jag sysslar inte med armbrytning. Jag super inte. Jag har ingen Nissan 200 eller någon annan bil. Jag bryr mig inte om avgasrör eller dylikt. Jag blev inte förolämpad.
Jag bara drev med dig och dina fördomar. (Jag kommer alltså inte att söka upp dig och slåss.)
Nu kan du ringa återbud till polisens personskyddsverksamhet. Tur att jag avslöjade min bluff innan du flyttade till hemlig ort.Phew..
162 kg förra året.. 93 kg. Har iofs lite polskt blod i mig, tog 125 kg i högstadiet, utan att någonsin ha tränat, då va jag 15-16.
Nu ska jag vara fåfäng o fråga vad du tar för hantlar då?
Har så lite folk o jämföra mig med.
45 kg är inte dåligt för en otränad tjej! De flesta normalbyggda vuxna karlar tar sällan över 60 kg om de är otränade.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|