Superlight
SDK #2003 & BoTT #41
sandstream skrev:Vi kanske ska "bytlånas" nästa bandag så att jag förstår vad som är så speciellt med Ducce
Deal I förebyggande syfte bifogar jag följande länk: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13321
/S
sandstream skrev:Vi kanske ska "bytlånas" nästa bandag så att jag förstår vad som är så speciellt med Ducce
Jag har redan en "riktig" 750Superlight skrev:Deal I förebyggande syfte bifogar jag följande länk: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13321
/S
Trango_B skrev:Kanske, men i modern tid var det Honda. Därefter hängde andra på tex ducce.
Man ljuger ju inte om man säger att Honda generellt sett gjort mest för mcutvecklingen i världen.
Pejo skrev:Har du hälsat på den ? Vilken form har den? Om du kan demontera den så kan du ju sälja den dyrt!
Annars tror jag nog att det är mest en riktigt lyckad försäljningsgimmick. Till syvende o sist så är det bara metall alltihopa ändå, precis som japansk metall. Om själ är liktydig med karaktär som visar sig som knasiga egenheter, så nej tack.
Bimota skrev:Driver du med oss eller???
Vilken honda i modern tid har ljuddämpare under sadel? Vad är modern tid för dig?
Vad det gäller produktions motorcyklar med ljuddämpare under kutsen vill jag bestämd hävda att det var Bimota DB2 som började tillverkas 93 det första
Du kör ju Suzuki så dig litar vi inte på!P@trik skrev:Honda var som sagt före...
P@trik skrev:
Det tror jag inte, men den har väl vunnit Masterbike ett par gånger och anses av många vara perfekt för bankörning.amullo skrev:Sandstream..
Finns det idag någon annan tillverkare av Rad4 750 än Suzuki?
En fråga, inte ett försök till pik eller ironi.
sandstream skrev:Det tror jag inte, men den har väl vunnit Masterbike ett par gånger och anses av många vara perfekt för bankörning.
amullo skrev:Finns det idag någon annan tillverkare av Rad4 750 än Suzuki?
En fråga, inte ett försök till pik eller ironi.
amullo skrev:Intressant läsning..
Finns det idag någon annan tillverkare av Rad4 750 än Suzuki?
En fråga, inte ett försök till pik eller ironi.
Mattiaz skrev:Mv Agusta tillverkar ju fortfarande sin F4 750
P@trik skrev:
Tror ´man får betala för märket i sig, lite som för harley-folket, för inte f-n är det kvalitta för så mycket extra pengar, står ju i test efter test, att man måsta sköta o ta hand o pyssla om hojen noga noga för den skall gå. De har någ blivit betydligt bättre än vad det var tidigare. Men ta en ny Ducati och kör den och en ny Gsx-r hoj exakt lika i 3 år och 10 000 mil så tror jag att reperationskontot är större på ducatin, sen är det skitsamma om det är garanti mm mm.Im-2-fast-4-u skrev:Det är en sak jag inte fattar man kan få nästa en sprillan ny r1,gsx-r,cbr för kanske 100-110 lax varför får man en 02a ducati för 225 lax? är det motorcycklarnas " Rolls roys?" vad är det som kostar?
Mavve skrev:Z750 är en rad4
Kan bara hålla med om allt du skriver i det inlägget!amullo skrev:Jo.. att den vunnit masterbike.......
sandstream skrev:Kan bara hålla med om allt du skriver i det inlägget!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |