Hurricane600
Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
ja 4000:- för ett årskort det pröjsar ma nlätt om det är en bra bana
Davve84 skrev:Jag har en liten tanke med att ev samköra en flygplats för hobby flygare med rr bana i sthlm!
Davve84 skrev:jag ska börja jobba på den iden !! nån mer som är med o jobbar på de ? (seriösa)?
Runken skrev:jag skulle kunna tänka mig det. Skall ändå få sparken i höst och då har jag fått erbjudandet att starta eget bidrag.
Davve84 skrev:Låter bra det ! med bidrag !!
jag har ganska mkt tid då jag är frilansfotograf/flygfotograf Me nja gska defenetivt påbörja undersöka hela grejen! då det är ett stortbehov!!
Jag också!Goodstuff skrev:Bra grabbar! Bara till att dra in minst 200 miljoner, få tillstånd och köra igång. Jag backar er 100%!
Goodstuff skrev:Bra grabbar! Bara till att dra in minst 200 miljoner, få tillstånd och köra igång. Jag backar er 100%!
Goodstuff skrev:Bra grabbar! Bara till att dra in minst 200 miljoner, få tillstånd och köra igång. Jag backar er 100%!
Goodstuff skrev:Ska du ha en bra bana ska du ha röja och göra underarbete för minst 3,5 km bana, depåområde, infarter, escaperoads, sandfållor, byggnader och framförallt marken. Varför inte kontakta de som byggt Gotland Ring och be om hjälp? Jag vill inte vara negativ men det är nog betydligt dyrare än vad man tror.
Som sagt - ni har mitt stöd och ideella arbete om det behövs. Pengar har jag inga.
Saxat från ARC:Runken skrev:Absolut. Men med lite sponsorer.![]()
Men precis som jag skrev i ett inlägg: jag är imponerad av folk som har en stor dröm och sedan fokuserar hårt på den och genomför den.
Jag saknar nog den. Men det skull vara värt att kolla upp.
Zoidberg skrev:Sven "Smokey" Åsberg, Åke "Rörkrökar´n" Bengtsson.
å....
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |