Mitt i mellan Södertälje o Nykvarn finns gamla Ing 1 (Swedint). Inga bostäder i närheten, avfarter för motorväg o liknande finns... Massor med gamla baracker med mekmöjligheter (ing=ingenjörsregemente). Vad jag vet så finns det inga planer just nu för detta område. Bara massor med mark o ytor som ligger o väntar. Någon som är arbetslös (eller "bara" jävligt driven o duktig) kan väl driva detta projekt. En bra start vore väl att fixa listor från folk för att visa upp intresset för motorrsport, då inte bara av privatpersoner (vi här på sporthoj) utan av föreningar/klubbar o liknade, detta för att visa upp för politiker o liknande att intresset för motorsport är så stort som vi vill tro. Slå på stort här finns ju mark för grusnissar, "rakt fram, o gasa mera" människor, samt en RR bana för bil och mc. Tror till och med att det finns en sjö för dom som vill leka på vattnet. Sponsorer, jepp Scania o A-Z ligger ju "granne" Skulle nog kunna tänka mig att om man lägger upp det snyggt finns det nog pengar från massor med håll.. Vem är duktig på att arrangera?