Tvi fan.
Bilderna längst ner gjorde mig illamående
Ett tips: det är bättre att köra i tjejens stringtrosor än jeans. Enligt Ett polares morsa som jobbar på sös hudklinik så finns inget värre än att trillka i jeans. tyget bränns upp men trådarna skär in i huden.
Den här tråden har blivit som många andra trådar på SH, bara en massa tjafs hit och dit och någon smart jäkel som lägger in en länk till en sajt som visar södertrasade kroppsdelar.
Tycker ni ärligt själva att denna tråd har gett nåt vettig att tillföra världen?
ja det tycker Jag.
Vad i denna tråd har tillfört nåt vettigt som vi alla normala inte vet redan?
jag har lärt mig att Volcom gör riktigt snygga jeans. jag har oxå lärt mig att jeans inte växer på träd och att det är bra att köra i stringtrosor.
Hej hej
Jag ska ge er alla ett bra svar: Folk är dumma i huvet på ren svenska, vem fan kör i linne och skorts för att det är för varmt!?!?!?
Var enda gång jag ser en sån jävla idiot så hoppas jag innerst inne att han ramlar.
Tack för mig.
Tja!!!
...för varmt... ... ... det får man ju stå ut med
cykla annars
Hej hej
Jag ska ge er alla ett bra svar: Folk är dumma i huvet på ren svenska, vem fan kör i linne och skorts för att det är för varmt!?!?!?
Var enda gång jag ser en sån jävla idiot så hoppas jag innerst inne att han ramlar.
Tack för mig.
Tja!!!
cykla annars
Hej hej
Tack för mig.
Tja!!!
cykla annars
Vad fan spelar det för roll vad folk har på sig? Enda gången man kan reagera är när folk har med sig oskyddade barn på hojen, det är illa!
Om jag känner för att köra i 200 endast iförd ett par Speedo, så skall väl folk skita i det. Eller kanske t.o.m hoppas på att jag kör snabbare, för det är nog ingen vacker syn!
Följande relativt vanliga företeelser tycker jag är likställt med eller värre än mc-körning utan skyddskläder:
Cykla utan hjälm
Köra bil dagen efter bara för att man mår bra
Åka utan bälte (hur många har bälte på bussen?)
Cykla alkoholpåverkad
Köra ända upp i röven på framförvarande (fordon)
Stå på i 50+ knyck vid övergångställe där det finns människor som kan tänkas gå över
Åka med ett undermåligt fordon på allmän väg, exempel: slitna däck/bromsar/fjädring mm
Titta på något annat än vägen vid framförande av fordon, exempel: bilstereon, mobilen, barnen i baksätet, en fet hoj, lättkläda damer/herrar mm.
Köra fortare än dubbla hastighetsbegränsningen
Framföra ett fordon trött, ilsken eller sjuk
Köra okända objekt utan gummi
Eftersom jag utövar minst en av ovanstående synder regelbundet väljer jag att inte reta mig på folk som kör mc utan skyddskläder.
Henrik
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |