Varför vill du vara på SPorthoj.com om du kör en finlandsfärja i krom ?? Jag vill inte vara elak men et finns ju fett med forym för custom folket....
Det finns ett ömsesidigt förakt mellan HD & Sporthojsåkare (Japanska i synnerhet). Jag har en HD kille i kvarteret, som är på mig om att jag ska köpa en "riktig" hoj & fimpa riskokaren. Jag brukar kontra med att jag inte är intresserad av en tvåhjulig amerikansk traktor med förkrigsteknik (första världskriget). Han är direkt oförskämd i denna fråga, men rätt vettig annars om vi undviker ämnet - val av hoj.
Sen är det som någon skrev att detta är ett sporthojsforum så därför får du de svar du reagerat på. Hade du ställt frågan på ett forum för HD & glidare hade svaren varit de motsatta
För att sporthoj är ett forum för alla med hoj och inte nödvändigtvis sporthojar... Vilken äcklig "vi och dem" mentalitet, inte för att vara elak men..
det finns ju många som har både glidare o sporthoj i det här forumet med... han kankse har planer på skaffa sig en sporthoj med. läste i nåt inlägg att han hadde lite planer på även provköra sporthojjar.... va lite sjysta nu han e ju ny.. inte mycket erfarenhet o e fortfarande på prova på grejer.. ge lite tips istället. sen kan jag ju förstå att många blir sugna o komma med sånna kommentarer det e ju endå en sporthoj sida
Helt ärligt då...men varför ge sig in på ett sporthojsforum om man är ny och dessutom ...kör en kromsläde ? Det är som att be om skit inte fan vet jag...
Helt ärligt då...men varför ge sig in på ett sporthojsforum om man är ny och dessutom ...kör en kromsläde ? Det är som att be om skit inte fan vet jag...
För att man kanske inte vet vilket ben man vill stå på. Är oxå ny reggad för kanske en vecka sen och bestämde mig för att köpa cykel för 2 veckorsen. Men inte fan köpte jag mig en sporthoj och reggade mig på HD.COM och frågade folket där vart föraktet till sportcykel kommer ifrån
Men absolut klart man kan vara medlem lite varstans men dumma frågor besvaras med dumma svar.
Din liknelse är rätt långsökt. Jag reggade mig på sporthoj inte för att jag vill ha eller har en sporthoj utan för att det var ett hojforum, lika mcket som jag reggade mig på suzuki forumet, hojen.nu, bike.com, svmc och min cykels specifika forum. För att få en helhets bild av allt. Och Sporthoj.com är det aktivaste forum, ämnena här rör bågar överlag, alla handlar inte nödvändigtvis om just sporthojar. Sen spelar det väl ingen roll om det är ett sportforum, min fråga varför man har sånt agg mot glidare är ett försök att förstå just vad det är med glidare som inte är omtyckt. Så att du tycker att det är en dum fråga så är det rätt skrattretande.
Att köpa en sport och regga sig på HD är lite långsökt då HD forum riktar sig just till HDs. Sporthoj.com är det mycket sporthojar men rent generellt riktar den sig för alla hojtyper vilket man kan tyda här:
"Sporthoj.com är Sveriges största MC-sajt med i snitt 46 000 unika besökare per vecka, Och över 160 000 unika besökare per månad! Sporthoj.com är en av de få MC-sajter i Sverige som har besökssiffrorna kontrollerade av KIA-index (www.kiaindex.net)" (http://www.sporthoj.com/kontakt.php)
Så gör om, gör rätt.. snälla.
Har stött den anntityden..och grejen är att jag kör 3 st L twinnar och inte en ev de är är en riskokare...Det är intressant att du tar upp det för att det verkar om att HD / custom människorna är inte bara överviktiga utan också fulllt övertygade oma tt deras trista, primitiva oxar till hoj är det som gäller,,,De är nog rätt skraja för att testa vad riktig hojåkning är...kanske på bana eller på tid på en snäv väg...samtidigt som de vill verka badass..innerst inne vet de att de inte har bollar så e köper en 2 hjulig trygg hjulstol
Hoho va ute och körde idag.. Va rätt många bilister/fotgängare som vinkade ivrigt... Tror nog att det kliar i fingrarna på dem
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|