jo ja får nog vara utan i år och spara, för mc begmarknaden gynnar jag icket! trodde inte mc folket var såna satans snåljudar, ingen verkar kunna göra en förlust, så priserna blir bara högre och högre på en beg mcKöp nytt och sluta gnäll.
jo ja får nog vara utan i år och spara, för mc begmarknaden gynnar jag icket! trodde inte mc folket var såna satans snåljudar, ingen verkar kunna göra en förlust, så priserna blir bara högre och högre på en beg mcKöp nytt och sluta gnäll.
jo ja får nog vara utan i år och spara, för mc begmarknaden gynnar jag icket! trodde inte mc folket var såna satans snåljudar, ingen verkar kunna göra en förlust, så priserna blir bara högre och högre på en beg mc
jag gnäller inte, jag anser bara att det inte är värt att betala nästan lika mkt för nåt begat som nytt, för jag vet att det blir desto svårare att bli av med en sporthoj sen när den gått över 2000mildu är ju lika snål själv som du gnäller
jag gnäller inte, jag anser bara att det inte är värt att betala nästan lika mkt för nåt begat som nytt, för jag vet att det blir desto svårare att bli av med en sporthoj sen när den gått över 2000mil
är hellre utan ett tag då än att förlora massor av pengar.
Okej om hojen bara gått 1-200mil, men närmar det sig 1000mil bör prisskillnaden vara betydligt lägre, det är ju som att jämföra en ny bil med en bil som gått 7-8000mil typ
jo ja får nog vara utan i år och spara, för mc begmarknaden gynnar jag icket! trodde inte mc folket var såna satans snåljudar, ingen verkar kunna göra en förlust, så priserna blir bara högre och högre på en beg mc
Okej om hojen bara gått 1-200mil, men närmar det sig 1000mil bör prisskillnaden vara betydligt lägre, det är ju som att jämföra en ny bil med en bil som gått 7-8000mil typ
idioter ska ni ha en käftsmäll? jag säger ju att jag köper hellre en NY hoj för samma pengar som NI begär för era begade.
Men är ni så pantade att ni mer än gärna köper begade för samma peng så tackar jag gärna, för då är ju dom nya kvar till oss smarta.
jag menar att då har den gått 1/4 av sitt "liv" typ. eller många här säger ju att då en sporthoj gått 4000+ kan det vara dags för renovering osv, dvs samma som bilen då den gått ca 1/4 då den gått 8000mil. Vet att många bilar går betydligt längre än 32000mil, men många går inte så långt heller..
Ut å sno en renjävel å åk på om du inte vill pynta!!idioter ska ni ha en käftsmäll? jag säger ju att jag köper hellre en NY hoj för samma pengar som NI begär för era begade.
Men är ni så pantade att ni mer än gärna köper begade för samma peng så tackar jag gärna, för då är ju dom nya kvar till oss smarta.
Men renen kanske gått mer än 2000 mil och är slutkördUt å sno en renjävel å åk på om du inte vill pynta!!
Ehhh..... hur tänkte du nu
konstigt då att alla säger att det är sjukt svårt att få sålt en r-hoj som gått 4000mil?Jag skulle aldrig köpa en hoj som bara håller lite mer än en sesong innan den räknas som skrot vid 40000km.
var hittar man sånt skräp?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |