SGM
BTG 8:20
Jag borde veta bättre...men...hittills har jag inte träffat en enda hojförare med helt rent mjöl i påsen (inte heller bilister).
Dubbelmoralen har verkligen tagits till nya höjder på senare tid.
Hastighetsgränser sätts efter sämsta möjliga förhållanden, absolut sämsta möjliga, halvblinde bosse i sin amazon från 67 på bakelitpuckar skall klara att ta sig fram i drivis på rådande hastighetsgräns - sätter man en banräv på en modern sporthoj en solig, torr sommardag på samma väg...
Ja ni ser säkert vart jag är på väg i tanken.
Det enda man inte råder över är yttre påverkan och tredje part - men man väljer ju själv var man åker lite mer aktivt än annars...och så vill jag påstå att det är för de flesta hojförare (och bilister).
Kan inte säsongen dra igång snart så folk får något vettigare att göra?
Dubbelmoralen har verkligen tagits till nya höjder på senare tid.
Hastighetsgränser sätts efter sämsta möjliga förhållanden, absolut sämsta möjliga, halvblinde bosse i sin amazon från 67 på bakelitpuckar skall klara att ta sig fram i drivis på rådande hastighetsgräns - sätter man en banräv på en modern sporthoj en solig, torr sommardag på samma väg...
Ja ni ser säkert vart jag är på väg i tanken.
Det enda man inte råder över är yttre påverkan och tredje part - men man väljer ju själv var man åker lite mer aktivt än annars...och så vill jag påstå att det är för de flesta hojförare (och bilister).
Kan inte säsongen dra igång snart så folk får något vettigare att göra?