on/offroad
Bannad
Så bra då....
Förstår inte ens varför jag hänger på det här skitforumet, men det är väl alltid kul att snacka med folk och försöka sätta dem på plats.
Förstår inte ens varför jag hänger på det här skitforumet, men det är väl alltid kul att snacka med folk och försöka sätta dem på plats.
Jag skiter i lagen som de flesta i min krets/närhet
Nej nu är jag trött på detta hyckleri av alla laglydiga polisälskande muppar som poppat upp ur sörjan i kölvattnet av Kalla Fakta programmet Som moraliserat, fördömer & dömer barn till döden.
Eran ståndpunkt är att polisen alltid gör rätt & har där med rätt att tillgripa vilka makt/våldsmedel som helst - Skit snack
Bryter man mot lagen får man skylla sig själv om man dör oavsett brott. Vilket jag tycker är kvalificerat skitsnack
Forumet heter Sport Hoj - Oh Yes! Vad är en sport hoj en sur Traja på 60 hk?
Sporthoj köpte jag för att köra fort, riktigt fort på allmän väg. Att nöta runt en bana varv efter varv för att bli av plockad då jag inte gjort en juste, utan farlig omkörning av det bredarslade kärringhelvetet som legat framför mig i knappt styrfart vinglande över hela banan & därmed omöjlig gjort en regelriktig omkörning. SMC funktionären som skulle läxa upp mig för att jag knuffar undan kärringen erkände själv att det var fel att placera mig i snigelgruppen & förstor min irritation & försökte sälja på mig fler kurser, glöm det sa jag. - Skiter jag i då det var trist att köra: bana varv efter varv efter varv efter........ I oändlighet, roligare att köra live.
Kan jag köra ifrån Polisen gör jag det & har gjort det vid ett par tillfällen - Och utan att skämmas ett skit för det.
Har jag monterat bort reg. skylten - vid annalkande hårdkörning - Ja, Ja, ja halleluja.
Jag håller aldrig hasigheten.
Jag ger polisen fingret innan jag drar ifrån dem. eller så ofta jag kan.
Då Stockholm är litet & våra vattenhål är få vet jag vilka som gömmer sig bakom sina respektive nick - Så där därför vet jag att ni är ena fega opportunistiska hycklare jag har snackat med er på Rosenhill där ni skrutit om er kör skicklighet & hastighets rekord & jag har sett er på Bulten & Nynäsvägen bryta mot alla trafikregler som finns - vill ni som laglydiga medborgare ta ert straff bistår jag gärna med att förse Polisen med ert reg. nummer & en skakig hjälm kamera film som visar er framfart på 50 & 70 km/h vägar - så kan ni göra rätt för er - Jag är riktigt trött på ert skitsnack - håll käften eller ta konsekvensen era hycklare.
Det måste ju suga att vara den genomsnittliga sporthoj.com föraren.
Ingen skenförsäkring på sportisarna...
...Ingen gasar, alla fiskör. Måste göra ont i hjärtat och plånboken att puttra på en ZX10R...
...Alla kör bana, och det är ju där man lär sig köra i sann SH anda. Det är där, och bara där man lär sig köra och gasa. ALLA kör bana. Alla kan ta ledigt från jobbet när som helst, alla har råd att transportera hojen dit, och råd att krascha...
...Det gasas, och vad det gasas på gata ...
Det finns bara två typer av hoj åkare:
De som kör fort fort och
de som ljuger!
Det finns bara två typer av hoj åkare:
De som kör fort fort och
de som ljuger!
Sen om man ska stanna för farbror potatismos ... tja det är upp till var o en.
Dock bör du veta att du med LÄTTHET kan köra ifrån polisen i max +50.
Klarar du inte det... var vänlig o sabba inte min försäkringspremie
Men svar till TS fråga: Varför tycker endel att polisen ska hålla sig borta då man kör lite inpiererat på vägen?
Dels för att det inte är kul att få böter/bli av med kortet
Dels för att de har bättre att göra än att jaga svennsons (oavset hoj/bil) i som ibland kör lite för fort.
Tror inte att det iof finns nån som gnäller över att polisen står och plockar folk utanför skolor/dagis etc, eller
rattfyllon efter en kväll på solvalla.
Men står polisen där? Nänä, om de ska drista sig till att hålla på med hastighetsövervakning så är det för att få så många pinnar som möjligt i deras statestik.
Samma sak då de jagar "blås-statestik". De jagar inte rattfyllon... ty å hinner de ju inte med den mängd "blåsningar" som ska göras.
Iofs är detta inte de enskilda polisernas fel, utan de inkompetenta svamprökarna till chefer som är innom polisen.
Sen så får svennson inbrott o blir av med plattTVn och datorn o annat, men orkar polisen över huvud taget åka ut till huset/lägenheten? Nä, det går ju inte försig, de jagar ju andra svennsons på E4an!
Och nu har du mage att fråga varför man har polisförakt?
Komm in i verkligeheten o se vad polisen egentligen sysslar med och hur det drabbar svennson och försök sen förstå vad som händer då svennson bara drabbas av felaktig attityd igen o igen o igen från de man trodde skulle ställa upp en ens sida om man drabbades av nått grövre brott som inbrott, väldtäkt, etc etc
I 200 är man farlig även för omgivningen
Alla får köra hur dom vill, jag kör bara från pungt A-B, kortare tid på vägen man är mellan dessa pungter så är risken större att man INTE skadar någon, de e därför man håller en högre snittfart.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|