Tycka annorlunda? Att tycka annorlunda på SH nuförtiden är att tycka att det kan vara kul att dra på lite ibland. Då är man självmordspilot som förtjänar att krascha och brinna. Att äga en R-hoj verkar nästan vara töntigt. Helst ska man ha så jävla stor kuk så man kör Wildstar eller Virago
på SPORThoj.com
Och var exakt ser du att folk här tycker att man ska köra som man vill? I Kalla Fakta-tråden och alla andra relaterade till den händelsen (vilken denna är ytterligare en
) anser bland annat jag att det var förvånande vad stora resurser man kunde avvara på en fortkörning helt plötsligt. 24 patruller samt helikopter. Står det i relation till brottet? Knappast.
Jag såg inte heller någon som tycker att man ska få köra hur man vill utan repressalier och jag såg ingen som inte tyckte att det var killen gjorde dåliga val. De flesta tyckte även att Ekdahl är katastrofal och debatten inte alls var någon debatt och enbart löjlig som vinklade allt till att vara polisens fel.
Däremot tyckte många att hade de kunnat försöka stoppa honom i stan om man nu tycker det är viktigt att följa nollvisionen och att polisen agerar med viss dubbelmoral. Men detta går tydligen både dig och andra helt förbi vilket får mig att inse att många på SH verkligen borde öva på sin läsförståelse.