Varning!! Försöker att stjäla hojar i STHLM!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Senast jag gjorde IQ-test låg jag över medel, hur är det med ditt IQ själv?

Du har nog kollat lite för mycket på amerikansk kvalitetsfilm om du tror att varenda liten småtjuv går med Glock i byxlinningen.

Att du själv inte skulle våga gå ut om din hoj blev stulen får ju tala för dig. Men att sitta och plita ner snajdiga kommentar när andra berättar vad de skulle göra är ju bara patetiskt.

Grattis! Synd bara att medelsvensson är en komplett idiot så set säger inte så mycket om dig.

Jag tittar en hel del på film, ja. Kan förövrigt rekomendera Into the wild. Lite annorlunda men riktigt bra!

Ang. mina snajdiga kommentarer så är de för att knäppa Sven Rambo Svensson på näsan som tror att de är så jävla tuffa med ett baseballträ i hallen. Det finns försäkringar av en anledning och en motorcykel är en död tingest. Att man tänder lyset eller går ut och skriker är en sak men att man är villig att ens tänka tanken på att "rädda" sin hoj med ett baseballträ hellre än att se efter sin egen hälsa så är man i mina ögon en riktig dumjävel.

2004erland

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
GSXR 750
Fortsättning: Inbrottstjuven kör in på gården där jag har min verkstad och kör runt den på baksidan, jag kör andra hållet så att vi möts front mot front. Vid det här laget så hade jag gått upp i varv ungefär som man känner sig inför en start på ett race. I sätet bredvid mig hade jag en gammal svensk handgranats atrapp av skaftmodell. Den ser precis ut som en tysk från andra världskriget, ett träskaft med en järnklump längst ut. Jag kallar den för mitt språkrör, det är ju orättvist att bara miljöpartiet har såna. Jaq kör rätt in i fronten på hans bil, hoppar ut ur bilen och springer över hans huv mot hans förardörr då han kommer ut med en kniv i handen. Hoppar ner framför honom och slår av nyckelbenet på honom med mitt språkrör så att han tappar kniven. Jag säger till honom att ta det lugnt och stå still men han vänder sig om och börjar springa. Jag hinner slå en gång till och börjar jaga honom. En polare som kom precis efter mig har kommit ut ur sin bil och skriker att jag ska ta det lugnt men nu är jag så uppe i varv att jag inte kan sluta. Jag tänkte bara på att springa ifatt honom och slå av ryggraden så killen springer ju faktiskt för sitt liv. Vi kommer ut på baksidan av verkstan och jag är så nära att jag nästan når att slå honom. Vi kommer ut på åkern utanför och eftersom det är mörkt och jag bara har ögon för honom så snubblar jag. När jag kommer upp så är han som uppslukad av marken fast det bara har gått några sekunder. Jag lägger mig ner och tittar åt alla håll för att kunna se honom mot horisonten men icke. Besviken går jag tillbaka och vi tar in hans bil i verkstan och går igenom den. Vi hittar lite amfetamin i ratten och lite verktyg. Eftersom jag är rätt så sugen på att få tag i honom så åker jag till hans lägenhet men bara hans tjej och en av hans polare är där. Jag berättar att jag har hans bil och vill han ha den så får han komma ut till mig och hämta den. Gör han inte det så kommer jag ändå att hitta honom. Fortsättning följer... Erland.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
tingest. Att man tänder lyset eller går ut och skriker är en sak men att man är villig att ens tänka tanken på att "rädda" sin hoj med ett baseballträ hellre än att se efter sin egen hälsa så är man i mina ögon en riktig dumjävel.

Jag sprang ut ensam i vintras med basebollträ PLUS ett järnrör och fejsade ett ungdomsgäng på 7-8 pers..De röck loss plankor ur ett staket och omringade mig, men är man Rambo så är man....

Vad hade de gjort? Jo de välte blomlådor och hoppade in taket på en bil på gatan som jag inte ens vet vem som äger.

Skulle jag göra det om ngn pillade på mitt garage? Gissa.

Är jag tuff eller dumjävel? Jag säger tuff....

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Jojo... :hihi

Sen vaknade du eller? Kallsvettig med "språkröret" i handen och ättlingar fulla magen..

Jag sprang ut ensam i vintras med basebollträ PLUS ett järnrör och fejsade ett ungdomsgäng på 7-8 pers..De röck loss plankor ur ett staket och omringade mig, men är man Rambo så är man....

Vad hade de gjort? Jo de välte blomlådor och hoppade in taket på en bil på gatan som jag inte ens vet vem som äger.

I beg to differ. Är ett biltak och några blomlådor värt att mista livet eller bli invalidicerad för?

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
I beg to differ. Är ett biltak och några blomlådor värt att mista livet eller bli invalidicerad för?

Det kanske är något att trösta sig med när de till slut sitter i sin sugrörs-styrda elrullstol iklädda en t-shirt där det står:
- "Jag är iaf tuff!"

tjille

Guest
dontworrysir.jpg

Trodde jag var tuff en gång i tiden som hade en batong i hyllan redo för fajjt ifall det krävdes.. tills det en dag ringde en riktig gullig gangster i luren.
Efter det orkade jag inte vara tuff längre.

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Skönt! Ett par hojtjuvar mindre att bekymra sig för oss hojägare.

Som det brukar stå i tidningarna. Kända av polisen. Släppta efter förhör.

Så har de ytterligare nåt att frå straffrabatt för och ännu mindre incitament för hålla fan på sig...

Sinister

His royal highness
Gick med
28 Feb 2008
Hoj
En Screamer och snart en Big Bang
Mmm.. Jävlar vad rädd de tre jugoslaverna med 9mm G17 Glock's ska bli när du står där i ytterdörren i din bamsepyjamas, gnuggar sömnen ur ögonen och viftar med ett paraply.

Att du sen, efter de skrattat, pekat och snott cykeln iaf, märker att du inte har med dig vare sig mobilen eller lägenhetsnyckeln gör ju det hela ännu mera fränt..

Ngt problem med jugoslaver?:mad: :tuttar :arsele :tungan :tungan :tungan :tungan :tungan hahah

Wicked

Livet är fullt av överraskningar....
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
KTM 500 SMR
Den enda jag känner, Bozidar, är som en stor nallebjörn.. :tummenupp

Jag, som är från norra sverige, och han från Jugoslavien var på vårat förra jobb kända som the dynamic duo..

Jag var läderlappen och han var läderblatten. :näsblod

Nu får du lugna dej.....
Vad ni gör iklädda läder är ju upp till er.:D
De här är väl ett hojforum eller har ja hamnat fel?

kjh69

Medlem
Gick med
22 Nov 2004
Hoj
2st XR600 -94, Yamaha SR500 -81, CBR1000F -99
Jojo... :hihi

Sen vaknade du eller? Kallsvettig med "språkröret" i handen och ättlingar fulla magen..

Tro det eller ej.. men Erlands berättelse är sann. Den som har gett sig in i leken, får leken tåla heter det ju.

//J

Sinister

His royal highness
Gick med
28 Feb 2008
Hoj
En Screamer och snart en Big Bang
Den enda jag känner, Bozidar, är som en stor nallebjörn.. :tummenupp

Jag, som är från norra sverige, och han från Jugoslavien var på vårat förra jobb kända som the dynamic duo..

Jag var läderlappen och han var läderblatten. :näsblod

hahahhahahahhahahahahhahahahahahahaahahahahahah :tummenupp läderblatten ahhahahahahahhahaha

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure

tycker du gjorde helt rätt. mera sånt :tummenupp hade jag gjort så själv? nä kanske inte då jag är lite kärring...

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras