Vart ska man ragga för att hitta en brud som kör mc?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Jag använder skydd.Nån som vill åka??? :rofl

Skjutsar aldrig en människa utan full skyddsmundering,bara brudar o ungarna. :tungan

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Madhonda skrev:
Och den sämsta ursäkten av alla är.."om jag skulle ta hojkort och ha en hoj skulle jag köra ihjäl mig" :näsblod

Vaffan....säg som det är.... "det skulle såklart vara ballt, men jag är för feg och jag vill inte satsa alla mina pengar på det, för jag vill hellre köpa kläder o smink o resa för mina pengar"...!!

den ursäkten hör jag oftast från killar iof... :kocko

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Måste bara ge en varningens finger för damer och mc (jag lider inte än av det än). Det är jätte bra i början du kör hoj hon är glad osv... Tiden går ni flyttar ihopp och helt plötsligt inser hon vad det kostar :brinnerup . Då börjar problemen... vänta bara...Där av är det bra att skola henne från början med: Hojen är min terapi, hojen är mitt allt (utom dig självklart), hojen får mig lugn utan hojen skulle jag dööööö. Fritt vidare att inprovisera osv...

bara ett tips :tummenupp

Ducati Girl

We are All Aliens... BOTT#6, REC#127
Gick med
28 Dec 2004
Hoj
Ducati 848-08, Ducati 748S, Ducati 750SS
Tjejer är tuffare än vad många killar tror...

Jag vet inte om jag är ganska ensam om den saken..Men jag har många tjejkompisar som kör sporthoj. Själv har jag kört sporthoj ett par år nu, och det var även med den jag körde upp när jag tog mitt mc-kort, d.v.s den hoj jag har idag, en Ducati 750 supersport. :3freak :katt

Mitt liv idag kretsar kring hojåkande och det har även blivit en del besök på banträffar. Det är något av det roligaste jag provat på i mitt liv. :yoparty Och jag hoppas att vi kanske kan bli fler tjejer på banträffarna framöver så att killarna kan få se att vi e tuffare än vad många tycks tro...okej, vissa ialla fall.... :3freak :)

Ha det så gott, vi synes på vägarna ( Eller på banan... ) :hihi

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ducati Girl skrev:
Och jag hoppas att vi kanske kan bli fler tjejer på banträffarna framöver så att killarna kan få se att vi e tuffare än vad många tycks tro...okej, vissa ialla fall.... :3freak :)

Jag åker på bankörningar och ska ta licensen för att jag själv tycker det är så roligt att köra bana. Inte för att bevisa någonting för någon.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Madhonda skrev:
Man måste ha en frilla, för att den ska kunna bli förstörd.... :tungan

Flätor är ett tips...MC är fint det.... :tummenupp
Mitt hår blir så fruktansvärt tovigt när jag är ute och kör. Någon som har lite tips på inpackning eller liknande som man kan använda efteråt? :rolleyes:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Provat andra forum än inom sporthoj?

gillar du kanske blommor, gymnastik mm, ja sånt som brudar gillar. Ge dig då in på "deras" forum. Helt plötsligt är det du som är tuppen i hönshuset =)

lycka till!

en som vet... :hihi

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Johnsen skrev:
Jag är trött på att ha en på sadeln bakom mig.
Vill ju ha en man kan glida runt med.
Vart ska man ta vägen? mc-träffar? :va
Eller det kanske är här på sporthoj :tungan
Good Luck... vi är så många...... :rolleyes:

förlåt! försök med lelles, eller andra liknande träffar! Nån måste det ju finnas??

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
hållundan skrev:
Mitt hår blir så fruktansvärt tovigt när jag är ute och kör. Någon som har lite tips på inpackning eller liknande som man kan använda efteråt? :rolleyes:

Alltid efter det att jag kört MC brukar jag ta en mycket mogen avokado. Jag masserar in den i hela håret (undviker förstås hårbotten). Sen täcker jag huvet med aluminiumfolie och het urkramad handduk och sist sätter jag på en duschmössa. Jag låter sitta i minst en halvtimme. Innan jag tvättar och sköljer.

För mig fungerar det jättebra!

Det kanske finns nån som har nåt annat bra tips till oss? :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
RoLLER skrev:
Alltid efter det att jag kört MC brukar jag ta en mycket mogen avokado. Jag masserar in den i hela håret (undviker förstås hårbotten). Sen täcker jag huvet med aluminiumfolie och het urkramad handduk och sist sätter jag på en duschmössa. Jag låter sitta i minst en halvtimme. Innan jag tvättar och sköljer.

Sen har vi ju dom som raggar och raggar men aldrig får nått... hehehehe :pannkyss

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Madhonda skrev:
Men det va då fan vad fördomarna haglar...!!!! :kocko

Jag är en fullt "normal" tjej.. :tungan som inte knaprar på psykopiller...det enda som skiljer mig från mina väninnor är jag älskar att KÖRA hoj.

Dom gillar inte ens att åka bakpå. Jag har försökt övertala...o en av mina tjejkompisar har en kille som kör hoj...men hon är totalt ointresserad ändå. :va Man kan inte tvinga fram ett sånt intresse hoj en tjej...det är vad jag tror i alla fall.

Nåja... lycka till alla ni som söker en hojkörandetjej. :tummenupp Vi är inte många...men vi finns. Och förhoppningsvis så finns dom i singelvariant.

//Mad

Fördomar :confused: ??

För kvinnan är motorcykeln en förlängning av mannens fallos och eftersom kvinnans existens pendlar mellan ytterligheterna huvudvärk eller önskan att bli befruktad är det helt naturligt att kvinnan tar avstånd från nämnda fordon eller blir maniskt intresserad utav det :mattias .

Eftersom mannen är en individ finns det alltid individuella skäl till att denne vill färdas på motorcykel.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
RoLLER skrev:

Men, tack ska du ha RoLLER. Jag blir alldeles till mig av att få sådana tips. Det ska provas nästa gång. Garanterat.

:kiss

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
RoLLER skrev:
Till dig RoLLER..? Njaaaaaa.... provat Rohypnol? Inte till för frissen men nåt behöver rättas till innanför hårfästet, du är fan inte klok :lol
Var får du allt ifrån, går du på tyngre droger eller är det Magic Mushrooms och paddslick som gäller?

Keep up the good work!! :tummenupp

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
I och med att pappa äger en trafikskola :rodnar så är det inga större problem för mig att få tag i skyddsutrustning om någon vill ha skjuts. :)

Jag har dock inte träffat någon tjej som vill ha skjuts än... :(

Edit: Emmi, det är fullt möjligt att enduroregga en TT600. Du kan kanske till och med kan hitta någon e-reggad TT600 på blocket. Men visst, i huvudsak är de lv-reggade. :pannkyss

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...