hållundan
Emozione!
Äh, dollarn ligger ju rätt lågt nu. Bara att köpaMarkus skrev:
Äh, dollarn ligger ju rätt lågt nu. Bara att köpaMarkus skrev:
Markus skrev:
Madhonda skrev:Och den sämsta ursäkten av alla är.."om jag skulle ta hojkort och ha en hoj skulle jag köra ihjäl mig"
Vaffan....säg som det är.... "det skulle såklart vara ballt, men jag är för feg och jag vill inte satsa alla mina pengar på det, för jag vill hellre köpa kläder o smink o resa för mina pengar"...!!
hållundan skrev:Äh, dollarn ligger ju rätt lågt nu. Bara att köpa
Ducati Girl skrev:Och jag hoppas att vi kanske kan bli fler tjejer på banträffarna framöver så att killarna kan få se att vi e tuffare än vad många tycks tro...okej, vissa ialla fall....
valmers skrev:Äsch, frillan blir förstörd. MC är skit.
Madhonda skrev:Flätor är ett tips...MC är fint det....
Mitt hår blir så fruktansvärt tovigt när jag är ute och kör. Någon som har lite tips på inpackning eller liknande som man kan använda efteråt?Madhonda skrev:Man måste ha en frilla, för att den ska kunna bli förstörd....
Flätor är ett tips...MC är fint det....
Good Luck... vi är så många......Johnsen skrev:Jag är trött på att ha en på sadeln bakom mig.
Vill ju ha en man kan glida runt med.
Vart ska man ta vägen? mc-träffar?
Eller det kanske är här på sporthoj
hållundan skrev:Mitt hår blir så fruktansvärt tovigt när jag är ute och kör. Någon som har lite tips på inpackning eller liknande som man kan använda efteråt?
Sen har vi ju dom som raggar och raggar men aldrig får nått... heheheheRoLLER skrev:Alltid efter det att jag kört MC brukar jag ta en mycket mogen avokado. Jag masserar in den i hela håret (undviker förstås hårbotten). Sen täcker jag huvet med aluminiumfolie och het urkramad handduk och sist sätter jag på en duschmössa. Jag låter sitta i minst en halvtimme. Innan jag tvättar och sköljer.
För mig fungerar det jättebra!
Det kanske finns nån som har nåt annat bra tips till oss?
Madhonda skrev:Men det va då fan vad fördomarna haglar...!!!! :kocko
Jag är en fullt "normal" tjej.. som inte knaprar på psykopiller...det enda som skiljer mig från mina väninnor är jag älskar att KÖRA hoj.
Dom gillar inte ens att åka bakpå. Jag har försökt övertala...o en av mina tjejkompisar har en kille som kör hoj...men hon är totalt ointresserad ändå. Man kan inte tvinga fram ett sånt intresse hoj en tjej...det är vad jag tror i alla fall.
Nåja... lycka till alla ni som söker en hojkörandetjej. Vi är inte många...men vi finns. Och förhoppningsvis så finns dom i singelvariant.
//Mad
Men, tack ska du ha RoLLER. Jag blir alldeles till mig av att få sådana tips. Det ska provas nästa gång. Garanterat.RoLLER skrev:Alltid efter det att jag kört MC brukar jag ta en mycket mogen avokado. Jag masserar in den i hela håret (undviker förstås hårbotten). Sen täcker jag huvet med aluminiumfolie och het urkramad handduk och sist sätter jag på en duschmössa. Jag låter sitta i minst en halvtimme. Innan jag tvättar och sköljer.
För mig fungerar det jättebra!
Det kanske finns nån som har nåt annat bra tips till oss?
Emmi skrev:Dessutom skulle jag aldrig skjutsa någon utan full utrustning.
Till dig RoLLER..? Njaaaaaa.... provat Rohypnol? Inte till för frissen men nåt behöver rättas till innanför hårfästet, du är fan inte klokRoLLER skrev:Det kanske finns nån som har nåt annat bra tips till oss?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|