WEST
Gudomlig sporthojare
Ja visst är det,,,,,,, tack för omtankenFan va surt, hoppas mecken får skit och chefen tar in en ny kille som kan skruva ihop din hoj ordentlig så du får ut och åka till helgen som kommer
Ja visst är det,,,,,,, tack för omtankenFan va surt, hoppas mecken får skit och chefen tar in en ny kille som kan skruva ihop din hoj ordentlig så du får ut och åka till helgen som kommer
Mc-delen i Eskilstuna? .
Det verkar nu som det löser sig,,,, ena stund tycker jag synd om den som ansvarar för att en klåpare har gjort det utan att bry sig.
Om allt stämmer nu som de säger så har en person gjort sig skyldig till ett riktigt djävla straff,,,,,,, han gjorde det med avsikt det svinet ,, jo det är sant,,,,,, fy fan jag tror jag svimmar .
Jag är fantamej chockad, hur i h,,,,,e ojojoj,,,,,
Jag skulle helt klart låta dom försöka fixa sitt misstag och jag tror inte att mecken som försökte mörka det hela ligger speciellt högt i kurs hos chefen
och den mecken kommer säkerligen inte att få pilla på din hoj igen..
Om någon..
QUOTE]
Ja det är själva fan,,, jag kan det det mesta på en hoj eller fordon över huvudtaget men det är ju sånt dj,,,la piller att mäta chimsa och dona så det första gången jag lämnar en en hoj,,,,,, och så,,,,,,,, bardang så blev man sketen på näsan,,,,, ska man skratta eller gråta
Det verkar nu som det löser sig,,,, ena stund tycker jag synd om den som ansvarar för att en klåpare har gjort det utan att bry sig.
Om allt stämmer nu som de säger så har en person gjort sig skyldig till ett riktigt djävla straff,,,,,,, han gjorde det med avsikt det svinet ,, jo det är sant,,,,,, fy fan jag tror jag svimmar .
Jag är fantamej chockad, hur i h,,,,,e ojojoj,,,,,
Haha,,, vad säger du? nu får du berätta
Jag skulle helt klart låta dom försöka fixa sitt misstag och jag tror inte att mecken som försökte mörka det hela ligger speciellt högt i kurs hos chefen
och den mecken kommer säkerligen inte att få pilla på din hoj igen..
Om någon..
QUOTE]
Ja det är själva fan,,, jag kan det det mesta på en hoj eller fordon över huvudtaget men det är ju sånt dj,,,la piller att mäta chimsa och dona så det första gången jag lämnar en en hoj,,,,,, och så,,,,,,,, bardang så blev man sketen på näsan,,,,, ska man skratta eller gråta
Jo det är ju frågan...
Bara hoppas att dom löser det snyggt..
Annars tappar dom ju garanterat en kund...
Som sagt var... Shit happens... Det är inte mycket man kan göra åt det
och löser dom det på ett bra sätt så får dom helt klart en chans till..
Det där om att nån skulle ha gjort det med flit?? Det låter ju sk!tkonstigt!
Misstänker att nån fått sparken och bestämde sig för att j*vlas med chefen
och då råkade din hoj få stå för hämnden?
Ja, det är många som tycker som du,,,, jag tror jag får ha en föreläsning på nån RR-tävling i sommar för det är många som undrar
Ja, det är många som tycker som du,,,, jag tror jag får ha en föreläsning på nån RR-tävling i sommar för det är många som undrar
Vad är det egentligen för verkstad som drar sönder en skruv och sedan inte åtgärdar det?
Det riktiga tycker jag skulle ha varit:
* Meken drar sönder skruven och yttrar orden "attans rabarber".
* Meken berättar för verkstadschefen vad som hänt, de tar ett beslut om lämplig metod att åtgärda feletoch sedan åtgärdar meken sitt misstag utan att ta betalt för delar eller tid.
* Meken säger till kundmottagaren att han råkade dra sönder en skruv men att han åtgärdat detta, hur han åtgärdat det och att det inte kommer att kosta något extra för kunden.
* Kundmottagaren berättar för kunden när denne hämtar hojen vad som hänt, hur det är åtgärdat och att kunden inte kommer att behöva betala för mekens miss.
Alternativt att verkstadschef eller kundmottagare ringer kunden efter att det har inträffat, berättar vad som har hänt, hur verkstan tycker det är lämpligt att laga det, berättar att det inte kommer att kosta kunden något och hör efter om detta är okej med kunden.
Men det är ju bara min åsikt som kund. MC-verkstäderna kanske är av en annan åsikt.
Hmm ... om du utelämnar fakta så är nog risken överhängande att din story tappar trovärdighet.
Den frågan som dyker upp hos mig är:
Vad hade du gjort mot mecken som drog bulten?
Ja, om skruven satt fast och gick av när de tog loss den så ska ju jag betala igentligen om man ska hårddra det, det är ju inte deras fel att skruven sitter fast????? eller????
Vad tror du jag har aldrig sätt människan. Sen är det ju som jag skriver, att om de fixar detta på ett bra sätt så ska ju inte jag hänga ut firma så de hamnar i dålig dager.
Vad skulle det vara för fakta, tror du jag ljuger eller? Jag har vittnen som såg när jag plockade upp skruven.
Ok, ok, nu tar vi det lugnt. Jag tror ingenting, men jag är nog inte ensam om att undra varför mecken drog bulten med flit. Det skulle vara skoj att höra varför. Vet man inte varför så kanske man spekulerar.
Men nu verkar ju allt ordna sig till det bästa så skit samma.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |