FZ1
Resan är målet!
Jag sätter på den stoora kannan kaffe när du hämtar däcken, den här historien måste höras utförligt.
Jag sätter på den stoora kannan kaffe när du hämtar däcken, den här historien måste höras utförligt.
Det där måste du utveckla. Hur då med avsikt?
- Nu ska jag dra av den här bulten, hej o hå.
Det låter
något liknande har hänt mej oxå:
verkstan jag lämna in den på efter en liten händelse skulle byta bromshandtaget vilket gjordes men efter nåra dar börja det låta lite konstigt från den och jag åkte till verkstan och sa detta, deras svar var "det är ingen fara bara att köra på" .3-4 efter det flyger bromshandtaget av i en hög men laglig hastighet på en stor bro!!! jag säger detta till verkstan som säger "men ta hit den så fixar vi det!hur vill du göra?betala själv eller via försäkringsbolaget?
wtf?!?!
suzuki
Jag håller med Garto! Jag har följt tråden med intresse men när du skrev att mecken hade sönder din hoj med flit så blev den än mer intressant. Som vissa säger, har du sagt A får du säga B. Det är en sak om de skulle mörka det hela men ännu värre om mecken gjorde det hela på flit. Kom igen, berätta nu!
suzuki
Brassa på lite till mej å, det här kan bli en spännande historia med många förgreningar. Sen har jag lite på känn att slutet kommer att överraska. Det är nåt särskilt med Katrineholmare och deras uppfattning om vad man rimligen kan förvänta sig av en MC-butik/verkstadJag sätter på den stoora kannan kaffe när du hämtar däcken, den här historien måste höras utförligt.
Brassa på lite till mej å, det här kan bli en spännande historia med många förgreningar. Sen har jag lite på känn att slutet kommer att överraska. Det är nåt särskilt med Katrineholmare och deras uppfattning om vad man rimligen kan förvänta sig av en MC-butik/verkstad
men ta det nu lugnt, jag har läst igenom tråden och förstår inte vissa saker (som vissa andra). och du har rätt i att vi sitter som fågelholkar..
*Vad skulle verkstaden göra?
*Vilken skruv gick av?
*Körde du hojjen ett tag och sen märkte det?
*Varför skulle mekanikern dra av den med mening om du inte känner honom? om du inte vet, vad får dig att dra den slutsatsen?
Som sagt tro vad ni vill,, men de ska få en chans. En person ska ju inte få skita till det för en hel firma, skulle jag lämna ut de så kan de lika gärna lägga ner, eller hur.
Visst ska de få en chans att fixa till det men felet du gjorde var ju att berätta att en meck hade sabbat din hoj på flit då vill ju såklart läsarna av tråden veta varför... jaja, hoppas det löser sig så att alla parter blir nöjda
men ta det nu lugnt, jag har läst igenom tråden och förstår inte vissa saker (som vissa andra). och du har rätt i att vi sitter som fågelholkar..
*Vad skulle verkstaden göra?
*Vilken skruv gick av?
*Körde du hojjen ett tag och sen märkte det?
*Varför skulle mekanikern dra av den med mening om du inte känner honom? om du inte vet, vad får dig att dra den slutsatsen?
west haru nallat på sponken?? förstår att folk är som fågelholkar för det är jag med, vad menar du att meken gjort det med flit?? o varför?? berätta NUUUUUUUU!!!!
De säger så, helt sjukt eller hur. Den gick vid demontering av kamaxlar, så får man väl tänka själv då hur den hamnade i sitt hål LÖS
Men lol vilken tråd.. du är jättearg för en bult är sönder på hojen men du vägrar resolut att skriva vilken firma det är du använde dig av. Vad är du ute efter, att alla ska säga vi tycker jättesynd om dig dumma-dumma meckar. Om allt du skriver stämmer så låter det ju helt sinnessjukt o firman borde få skit för det. Har du ditt på det torra så häng ut firman, vad skulle annars syftet med tråden vara? Du hjälper ju övriga hojkollektivet genom att skriva vilken firma du använt??
WEST yttra dig och berätta om det är MC-Delen i Eskilstuna haha.
För isånnafall så slår jag vad om att det är deras praktikanter till mek som inte kan ett piss som jag råkar vara bekant till genom att vi gick samma utbildning så då har jag någon att mobba.
Men berätta nu vilken skruv det handlar om annars åker vi upp till Katrineholm och ger dig stryk
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |