Ah. Men frågan är om det hade varit så bekvämt oavsett hoj då
Kanske är så
Ah. Men frågan är om det hade varit så bekvämt oavsett hoj då
Jo jag började bli sugen på en versys så jag provade en men tyckte att den vibrerade en hel del, ni som bytt till 16 framdrev tycker ni att det blev bättre? vad visar varvräknaren vid 130kmh ?(som jag tycker är en trevlig hastighet att äta mil på vid landsvägskörning) För övrigt fastnade jag för smidigheten på hojen men frågan är om det blir för stort kliv att gå från en bmw r1150gs. Ska nog försöka prova en till innan jag bestämer mej.
/M
Seriös lagning vet jag inte, men jag hade använt svart vävtejp för att täcka över revan. Vävtejp sitter ju bra ("silvertejp").Hjälp - jag har fått en reva i min sadel, stor som en lillfingernagel. Ngn som har tips hur man lagar det? Jag vill ju inte att den ska bli marinerad vid regnväder.
Gött!Jag köpte en sänkningssats till fotpinnarna och nu är det mycket mindre ansträngande för knäna. 2,5 cm kan göra stor skillnad. *s*
Hjälp - jag har fått en reva i min sadel, stor som en lillfingernagel. Ngn som har tips hur man lagar det? Jag vill ju inte att den ska bli marinerad vid regnväder.
Jag köpte en sänkningssats till fotpinnarna och nu är det mycket mindre ansträngande för knäna. 2,5 cm kan göra stor skillnad. *s*
Jag köpte en sänkningssats till fotpinnarna och nu är det mycket mindre ansträngande för knäna. 2,5 cm kan göra stor skillnad. *s*
Tjena på er,
Jag och en polare (Yamaha XT660) tänkte göra en touring trip nästa helg med lite trekking och camping. Startar torsdag eller fredag i Malmö och tillbaka igen på måndag kväll. Routen ser ni här . 170 mil på 3 eller 4 dagar så ganska lugnt men vi kör inga motorvägar alls.
Om någon är sugen på att hänga med en bit så är det fritt fram. Vi hoppas på bra väder
View attachment 283316
Det ser ut att bli en bra tripp! Ni måste lagt en del möda på att knåpa ihop en sådan fin rutt. Lycka till!
Tack för inbjudan, hade varit nice, men får inte in det i planeringen.Inte sugen på att ta din Versys för en sista spin innan du säljer den Thorgney?
Sälj ALDRIG din Versys !!!
Du finner aldrig en så grymt härlig , mångsidig och samtidigt ekonomisk maskin ever !!!!!!
En Som Vet
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |