Mikey
Bygger om allt!
- Gick med
- 8 Mar 2003
- Hoj
- Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Pinsamt...
Kloka ord från någon som övningskör...och tydligen även behöver "varningsflagg" när denne kör...Missvims skrev:2555570Det snackas mycket här om hur korkade killarna är. Kan inte säga att jag inte skulle göra detsamma.
Vad jag däremot inte skulle göra är: Köra ut på motorväg i 60 km/h som dom flesta "duktiga" bilförare gör. Jag skulle ALDRIG köra om en fullastad långtradare bara för att sen lägga mig framför och bromsa (inget som händer då och då, utan ideligen). Jag skulle heller inte tränga mig in framför en tankbil för att sen slå på en tvärnit. Eller som en taxi gjorde (skolskjuts), skar framför långtradare i en rondell. Hade föraren i långtradaren reagerat en sekund senare hade ungen som var på väg hem från skolan blivit totalmosad. Det finns så mycket som är VÄRRE än vad dom här killarna gör och människor som utsätter andra för större fara än killarna i filmen gör. Och dom människorna är inte ens medvetna om att dom är en total livsfara för andra eftersom dom inte ens tittar på övriga trafiken när dom kör! Så jämfört med vad jag ser för idiotmanövrar hos bilister när vi är ute och åker, så är den filmen totalt harmlös.