MANGAN skrev:2556018SUCK!!!
:corn :corn :corn :corn
...Säger bara moraltanter!!!
Han är på väg att fronta med en bil medans han gör en stopie vilket skulle medföra att bilisten skulle kunna få en hoj i knät, ungefär lika kul som att få en älg i knät.Disasterpiece skrev:2556016nu har jag inte sett hela filmen, men tala gärna om för mig vart i filmen han utgör ett direkt dödshot mot någon annan människa?
Uhm, nej! På annan plats, ja!Disasterpiece skrev:2556016och hade du kunnat så hade du gjort samma sak själv!
Disasterpiece skrev:2556028håller med, blir så sjukt less på alla som gnäller så fruktansvärt
Fredr28 skrev:2556058Han är på väg att fronta med en bil medans han gör en stopie vilket skulle medföra att bilisten skulle kunna få en hoj i knät, ungefär lika kul som att få en älg i knät.
Uhm, nej! På annan plats, ja!
Är så sjukt less på alla som inte kan förstå att man skall respektera andra i trafiken.
Trögfattad eller bara korkad??Disasterpiece skrev:2556071dödshot sa jag? inte plåtskadehot!
Disasterpiece skrev:2556071dödshot sa jag? inte plåtskadehot!
Janne_1956 skrev:2556080Trögfattad eller bara korkad??
Och på film 2, inga problem för de gående på GÅNGVÄGEN då?
Fredr28 skrev:2556082Ahh, det är ok att förstöra annans egendom, eller endast invalidisera dem?
Och du tror inte man kan dö av att få en hoj genom framrutan? Med tanke på att kan kör på ett hjul så är det troligt att hojen kan hamna över motorhuven.
Disasterpiece skrev:2556194förstörde han någon annans egendom i filmen?
Disasterpiece skrev:2556194men ser du jävligt illa eller? han kör ju inte på någon, eller hur? gräv ner dig istället för o gnälla så fruktansvärt.. som sagt tidigare: hade du kunnat så skulle du gjort samma sak själv!
förstörde han någon annans egendom i filmen?
Fredr28 skrev:2556228Har du läst vad jag skrivit
Jag har använt ordet RISKERA, och han RISKERAR tydligt andras hälsa och egendom. Vad han gör med sin egen hälsa och egendom skiter jag i.
Jag tycker man skall respektera andra trafikanter, det tycker tydligen inte du.
FANTEN skrev:2556265Men fuck va jävla dum i huvet du är. Måste nån dö för att du ska fatta att han gjort fel???? Måste nån bli skadad eller något förstört för att du ska kunna fatta vad som kan hända???? Har du ingen i din bekantskapskrets som dött i trafiken än? Det brukar funka finfint som ringklocka.
Det är ju helt sjukt att vi har denna diskussionen. Det handlar _inte_ om att dom ska sluta köra och leka. Det _enda_ diskussionen handlar om är att leka där det inte kan leder till att man skadar eller förstöra (eller DÖDAR) andra.
Blundade du under filmen eller?bmwjohan skrev:2556280
jag kan inte se ett enda ställe i denna film då motarderna framförs på ett farligt sätt för andra trafikanter.
FANTEN skrev:2555619Jag är osäker på hur jag ska tolka ditt inlägg. Rätta mig om jag har fel. Men försöker du på fullt allvar att försvara killarna som körde med att det finns ANNAT som är värre än dom gjorde? Att det skulle vara okej bara för att det finns andra som kör ännu sämre?
Disasterpiece skrev:2556339DU riskerar andras hälsa, egendom osv varje gång du sätter dej på hojen, eller åker du enbart på vägar utan trafik?
Fredr28 skrev:2555977
D2. Visst jag riskerar mitt och andras liv så fort jag sätter mig i bilen eller på hojen men måste man utmana ödet, framför allt andras öde?
F3nix skrev:
bmwjohan skrev:2556280den här filmen är så sköööööööööööön!
det som endel inte verkar förstå är att det är mycket skönare känsla att slanga bland andra trafikanter jämfört mot att slanga själv ute på någon öde väg.
jag kan inte se ett enda ställe i denna film då motarderna framförs på ett farligt sätt för andra trafikanter.
Lunnajs skrev:2552807Det är säkert inte de duktiga som råkar illa ut när de gör en sånhär film utan de som inte är så duktiga som försöka efterlikna det dom ser..
*Svensken* skrev:2553911Bra film, coola grabbar. Nästa sommar ska jag göra likadant, utanför ett dagis..
Flubber skrev:2556377Blundade du under filmen eller?
Kanske när man slangar i nedförsbacke på fel sida av vägen med mötande bilar
Teo skrev:2556452jupp, nu börjar det bli på gränsen. Som Jag sa tidigare då var orminge mer soft hjuliesurfa...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|