Kan man maila eller behöver man skicka ett sånt där "kuvert" som man hör om ibland med små bilder på kungen i övre hörnet ? (som säkert Sune gjorde och som transporterades fram till mottagaren av en lastbil).Skriv en insändare Isse
Kan man maila eller behöver man skicka ett sånt där "kuvert" som man hör om ibland med små bilder på kungen i övre hörnet ? (som säkert Sune gjorde och som transporterades fram till mottagaren av en lastbil).
/N
Jag blir helt mållös när jag läser sånt där.
Varför ska vi ens ha hus att bo i, våra förfäder klarade av att bo i Sverige utan hus, det finns grottor mm.
Vi ska inte flyga, hur tar man sig till andra världsdelar då? Med segelbåt?
Lars Kjellén gör nog mer nytta för motorbanan än han tror med sitt predikande.
Jag blir helt mållös när jag läser sånt där.
Lars Kjellén gör nog mer nytta för motorbanan än han tror med sitt predikande.
Att Sune resignerat till att ständigt återkomma till det symboliska värdet i att stoppa Viking Motorpark är väl ett tecken på att de sakliga argumenten tryter.
Det är synd att miljöfrågorna ligger i händerna på personer som Lars Kjellén. Miljöfrågorna är alldeles för viktiga för det. Eller vad sägs om följande: "Förbjud tillverkning och användning av alla stora bensinbilar eller taxera dem så ingen vill ha dem" eller ”Sluta satsa pengar på vägbyggen” Den mannen måste ha tomtar på loftet.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|