henke hå
ogilla facebook
kanon
har aldrig tävlat i rookie
e redan skitnervös
e redan skitnervös
På plats.
På plats.
kanon
e redan skitnervös
Har för mig att man ska kunna se vilka som är anmälda.
Hittar det inte. Men jag är dock talanglös.
Någon som vet hur?
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=315499&d=1280469266
Inte uppdaterat sedan 30/7, men det finns några namn iallfall.
Tack!
Humlan nu börjar jag bli nyfiken vilka man ska tävla mot. Kan du hjälpa till att stilla min nyfikenhet?
1. Ja (men siffrorna får du fixa själv. Ibland säljer arrangören, ibland inte. Jag har ett gäng om det blir kris)om man inte har något nummer får man det på plats?
transponder går det att hyra på plats?
1. Ja (men siffrorna får du fixa själv. Ibland säljer arrangören, ibland inte. Jag har ett gäng om det blir kris)
2. Normalt, ja. (Brukar kosta 500:- för en racehelg)
Precis den jag också köptehttp://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/Siffersats-108-st/
99 kr, så slipper man leta eller sitta och klippa.
Har du varit på virtasalmi ? Finns ju säkert alltid ngn idiot som ska klaga som du säger, men sist ja va där fanns de bara en camping som låg någorlunda nära banan, annars va de fan bara skog skog skog... typ som alastaro.
Ball bana för övrigt
Precis den jag också köpte
Men du skulle inte ha skrivit ut priset, jag tänkte ju bekosta min helg med sifferförsäljningen
Bäst att låsa husvagnen...Men du kan ju få en massa nya kompisar i helgen istället.
Inbjudan har legat på vår hemsida sedan 3 veckor tillbaka.Jaaaaa!
Närå, tänkte bara att det vore lite tråkigt med 15 man på gridden i tex SST1000. Man kan ju köra en separat poäng- och prisutdelning för respektive klass.
Skitsamma, det blir nog bra ändå.
Inbjudan kom via mail igår...
Ingen info om tävlingen finns på www.svemo.se...
Bekanta som inte hänger på SH men som tävlar fick reda på det via min blogg och har nu anmält sig...
Utan att gnälla för mycket så har informationen för dem som inte är aktiva här varit ganska dålig men vi får hoppas att de flesta vet om det och kommer!
när e sista efteranmälning
Synd att man är så långsam, annars hade ett WC till SST1000 gett poäng direkct!Prel startlista med anmälningar fram till i går kväll.
Synd att man är så långsam, annars hade ett WC till SST1000 gett poäng direkct!
Du kan ha rätt men då det inte är någon SM-klass kanske de struntar i det och delar ut poäng som vanligt?Till skillnad från MotoGP så delas det väl inte ut fulla poäng om det inte är över ett visst antal startande va? Har för mig att det finns någon sån regel, men orkar inte kolla upp det nu när jag sitter i depån och surfar på mobilen...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari