vad ska man med poäng till som wildcardDu kan ha rätt men då det inte är någon SM-klass kanske de struntar i det och delar ut poäng som vanligt?
Nähä, dags att börja packa och ge sig av mot Anderstorp under eftermiddagen
vad ska man med poäng till som wildcardDu kan ha rätt men då det inte är någon SM-klass kanske de struntar i det och delar ut poäng som vanligt?
Nähä, dags att börja packa och ge sig av mot Anderstorp under eftermiddagen
vad ska man med poäng till som wildcard
vad ska man med poäng till som wildcard
... jag sitter i depån och surfar på mobilen...
Har tävlat där 3 eller 4 gånger, och banan är trevlig. Campingen ligger på andra sidan landsvägen och tidigare ägde John och hans fru både bana och camping.
Om jag förstod det rätt vid en söndagsbastu så i bortre änden på banan finns det visst bostadshus säkert bara en kilometer ifrån banan och det är dessa som klagar. Nu ser man inte desa hus från landsvägen...
såg att rooki 600 och 1000 har slagits ihop
fins det risk att man inte får plats om man kommer upp och
efteranmäler sig?
Risken finns antar jag "Max startande race 50 st" och just nu är det 17 R1000 och 24 R600 dvs 41 st som har anmält sig. Tycker att det skulle vara riktigt dåligt om man blev utkvalad när man kör mot 1000 cc hojar.
En förklaring på ihopslagningen vore intressant.
Hur ser ni att det har slagit ihop klasserna? Gick precis in och kollade tidsschemat och där är de fortfarande separerade....
Hur ser ni att det har slagit ihop klasserna? Gick precis in och kollade tidsschemat och där är de fortfarande separerade....
såg att rooki 600 och 1000 har slagits ihop
fins det risk att man inte får plats om man kommer upp och
efteranmäler sig?
Risken finns antar jag "Max startande race 50 st" och just nu är det 17 R1000 och 24 R600 dvs 41 st som har anmält sig. Tycker att det skulle vara riktigt dåligt om man blev utkvalad när man kör mot 1000 cc hojar.
En förklaring på ihopslagningen vore intressant.
Tycker att man skulle ha slagit ihop R1000 och SST1000 istället.
SST600 är ju en SM-klass så den får de säkert inte röra.
först klyddar hyllinge med knutstorp och nu detta
värsta jävla pungsparken
Nej, ingen kommer att bli utkvalad. Blir det fler än 50 går vi tillbaka till det förra schemat.
Enkelt, fler varv på racet och längre kval för samtliga klasser.
Man får inte slå samman senior och elitlicens i samma heat, det samma gäller sm-klasser.
Ja, dessutom lär man få köra om samma tjockie1000 hojar varenda varv istället för att jaga ikapp nästa 600. Känns inte helt bra för räjset.
Jag är inte nöjd med att det är ihopslaget.
Nej, ingen kommer att bli utkvalad. Blir det fler än 50 går vi tillbaka till det förra schemat.
Enkelt, fler varv på racet och längre kval för samtliga klasser.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari