Smartswede
med skrapade cylindrar
Sluta kolla på all billig skit. Dvs under 300.000 kr nypris i grundutförande. Så hittar du säkert rätt ![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Falkemans förslag om MV Agustan är nog inte fel![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Falkemans förslag om MV Agustan är nog inte fel
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Bättre att bli frånåkt på slö hoj, än frånåkt av slö hojFörstår ju att det är skillnad mellan 125a crossen och en 1000cc. Men jag sa ju också att jag måste köra in mig på hojen. Vet ju hur jag funkar som person.
Steka alla var väll att ta i. Men jag vill inte bli frånåkt för att jag köper en slö hoj.
Är ju mässa nu snart med. Där kan man ju klättra runt och känna lite på hojarna.
Om du nu är så überjävlig på att köra cross och vill att det ska gå så jävla fort, hur kommer det sig då att du inte har gått upp i större kubik än sketna 125?![]()
Du är säkert van att vänta på karlar som inte ringerJag väntar fortfarande och han har inte ringt.
Säkert kört in i en tall med HONDAN då ha försökte luska ut hur autopiloten fungerar.
Nu råkar ju 125cc klassen vara just skitstor inom tävling när det gäller crossar så den där kommentaren är ganska löjlig.. 450cc klassen är ju på samma nivå som 125cc och är inte svårare att köra heller snarare enklare![]()
Däremot håller jag med dig att det är löjligt att säga att man är bra på allt bara för man har kört cross.. men ja kör ju själv cross och kan inte säga att det är nån större svårighet att köra aktivt på större hoj (sporthoj) lr så. Inte för att jag skulle ha nån chans på bana mot dom flesta men alla behöver ju träning för det ändå så..
Det är lika löjligt att tro att man kommer vara bäst på att köra cross för att man är grym i RR som att tro att man kommer vara bäst i RR för att man kört cross.
Over n out
// Frappe
Ytterligare en erfaren kille som kört många sportcyklar riktigt hårt.
Har du ägt en sporthoj ens?
![]() |
Bike på CFMOTO världslansering!
675SR-R Bike är på plats... |
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser