Vilken är värsta hojen?

Smartswede

med skrapade cylindrar
Gick med
21 Jun 2004
Ort
Götet
Hoj
BMWs
Sluta kolla på all billig skit. Dvs under 300.000 kr nypris i grundutförande. Så hittar du säkert rätt :tummenupp

Falkemans förslag om MV Agustan är nog inte fel :tummenupp
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Vi kanske ska få be om en autograf? Den kan bli värd en del när du nästa vecka smiskar skiten ur Lorenzo och Rossi på Brno. Vi ha en världsmästare ibland oss.
"Tjänar så fett på egna företaget" - "Ställer hojen på farsan", vilken hjälte.

Hojen du ska ha heter MV Agusta F4R 312, finns lite varstans
Eller Ducati Desmosedici RR, finns hos välsorterade försäljare.
Fast rent logiskt ska du inte ha nåt mer än en CB250.

Jag ska börja med base jumping, jag är en jävel på kullerbytta...
 

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Lomma
Hoj
ST3R
Köp Gsxr 1000 08a !
Kör sedan endast på effekt läge C och passa dig för linjeförskjutningar så ska allt gå bra för dig!

Kurser behöver man inte, Själv är bäste dräng... osv :tummenupp
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Förstår ju att det är skillnad mellan 125a crossen och en 1000cc. Men jag sa ju också att jag måste köra in mig på hojen. Vet ju hur jag funkar som person.
Steka alla var väll att ta i. Men jag vill inte bli frånåkt för att jag köper en slö hoj.
Är ju mässa nu snart med. Där kan man ju klättra runt och känna lite på hojarna.
Bättre att bli frånåkt på slö hoj, än frånåkt av slö hoj :rofl
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Smagatusk

Guest
Om du nu är så überjävlig på att köra cross och vill att det ska gå så jävla fort, hur kommer det sig då att du inte har gått upp i större kubik än sketna 125? :va
 

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.

Tricku

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2007
Ort
Vaxjo
Hoj
Mt07-15
Men kom igen nu, behöver du fråga så kan du inte mkt om mc. Ducati Desmosedici RR är värst 2008 och kommer va värst 2009. Vad är ditt problem? Köp en sån om du vill va värst punkt slut!


Ring Claessons motor i Bromölla som har en stående.

Så nu behöver du inte provköra något eller fundera på något. Bara be pappa dra kortet i kassan på 589 000 så blir det bra lilla gubben.
 

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
Stiga Park
Jag tycker inte du ska nöja dig med ngt som får gå på gata, ring ett stall i moto-gp istället så får du nog ett kontrakt. Verkar vara kassaskåpsäkert med dina skills. Ps när du ringer så var inte lika ödmjuk som här, du måste stå på dig och visa att du har koll.
 

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,
Om du nu är så überjävlig på att köra cross och vill att det ska gå så jävla fort, hur kommer det sig då att du inte har gått upp i större kubik än sketna 125? :va

Nu råkar ju 125cc klassen vara just skitstor inom tävling när det gäller crossar så den där kommentaren är ganska löjlig.. 450cc klassen är ju på samma nivå som 125cc och är inte svårare att köra heller snarare enklare:tummenupp

Däremot håller jag med dig att det är löjligt att säga att man är bra på allt bara för man har kört cross.. men ja kör ju själv cross och kan inte säga att det är nån större svårighet att köra aktivt på större hoj (sporthoj) lr så. Inte för att jag skulle ha nån chans på bana mot dom flesta men alla behöver ju träning för det ändå så..
Det är lika löjligt att tro att man kommer vara bäst på att köra cross för att man är grym i RR som att tro att man kommer vara bäst i RR för att man kört cross.

Over n out
// Frappe
 

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Jag väntar fortfarande och han har inte ringt.

Säkert kört in i en tall med HONDAN då ha försökte luska ut hur autopiloten fungerar.
Du är säkert van att vänta på karlar som inte ringer:nicka :hojcbr
 

Knäpucko

Upp & iväg
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I ett hus
Hoj
Lånar
"Imagining that you can ride a bike because you can drive a car is like imagining you can swallow-dive off a 90ft cliff because you can play table tennis."

Har för mig att det är någon här på SH som har den som under text, känns på något sätt som att den passar
 

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
Stiga Park
Nu råkar ju 125cc klassen vara just skitstor inom tävling när det gäller crossar så den där kommentaren är ganska löjlig.. 450cc klassen är ju på samma nivå som 125cc och är inte svårare att köra heller snarare enklare:tummenupp

Däremot håller jag med dig att det är löjligt att säga att man är bra på allt bara för man har kört cross.. men ja kör ju själv cross och kan inte säga att det är nån större svårighet att köra aktivt på större hoj (sporthoj) lr så. Inte för att jag skulle ha nån chans på bana mot dom flesta men alla behöver ju träning för det ändå så..
Det är lika löjligt att tro att man kommer vara bäst på att köra cross för att man är grym i RR som att tro att man kommer vara bäst i RR för att man kört cross.

Over n out
// Frappe

Ytterligare en erfaren kille som kört många sportcyklar riktigt hårt.
Har du ägt en sporthoj ens?
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Sitter här med en kopp kaffe i handen och tycker att den här tråden erbjuder inget annat än ett gott skratt! :D
Rolig läsning MEN jag hoppas att tråd skaparen driver med alla och att han inser allvaret bakom kommentarer han får.

Min tipps!! Köp det du känner för och passar, men va rädd om dig och ha respekt för fart och "power".

Lycka till att finna den ultimata "krutpaketet"! :banana

Mvh: Kriss
 

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,

zeki

Varför har ni repade knäpuckar ?
Gick med
20 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 modell grön
Med din inställning tror jag att du piskar det mesta med en 3 hjulig cykel :tummenupp

För du verkar inte mogen för nått större eller snabbare än så:banana
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top