Pengar är knappast något problem. Familjen får rätt god ekonomi från det egna företaget.
Har kollat upp lite med försäkring på några 08or och om jag skriver hojen på pappa så blev det mycket billigare.
Förstår inte varför ni gör narr av mig. Ställer några seriösa frågor.
Vill veta vilken hoj som är värst. Tänker också gå några kurser.
Och handen på hjärtat..Vem fan vill bli frånåkt?
för att ditt inlägg är så jävla idiotiskt...det handlar nog inte alltid om kapaciteten på hojen utan den som sitter bakom styret.... köp du det värsta så kan jag ta en 600 och endå köra skiten ur dig törs jag säga..
köp du en 600 eller äldre 1000 och börja med kommer garanterat att räcka till åt dig, blir du duktig att köra så kommer du hänga med som andra en då, och då kanske du kan ha nytta av dom stora maskinerna
Känner igen den där hojen.. En Riktigt ball KTM.
Vad ska han köra för hoj på den kursen då?
Han måste ju köpa en hoj först
En ball KTM
Det är ju redan sagt av andra så jag behöver bara tacka för skrattet. TACK
Snygg förare med.Du maste erkäna den har rätt färg iaf.
Känner igen den där hojen.. En Riktigt ball KTM.
Träffade på den där killen på Rosenhill i sommras.
Jag åkte bakom min polare då och vi körde ifrån han så det stänkte om det på slingerbulten. Han hade inte en chans att hänga på
Har dessutom läst i flera trådar här att man INTE ska köpa mindre än 1000cc då man växer ur allt annat riktigt fort... och man kommer ångra att man inte köpte en 1000 på en gång.
Har funderat på turbo med..Men det blir iaf till att börja med en r1000. Ska vänta på testerna av de nya 09orna innan jag bestämmer mig.Äh! Lyssna inte på mesarna dom är bara avundsjuka på naturbegåvningarna och försöker få alla att rätta in sig i ledet. Dom är samma typer som satt längst fram i klassen och räckte upp handen innan läraren ens ställt frågan klart.
Jag förstår dig så lyssna på mig jag hade värst moppen vet du. Hur mycket effekt man än har så vill man alltid ha mer, man får aldrig nog med effekt. Så du ska självklart köpa det värsta du hittar. Jag tycker du ska ha en turbohoj på minst 1000cc.
Kolla denna t.ex
http://www.blocket.se/vi/19669474.htm?ca=23_10_s
Och du! Dom där SMC-kurserna är bara löjliga fisåkarkurser så låt bli dom och dra istället ut på din favoritväg och gasa helvete.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|