Lethenstrm
Oldshool Racingmotard
Filmade faktiskt senast igår
Har dock både för dålig datorn och för dåligt internet för att klippa och ladda upp skiten xD
Så jag ska bara ta den hemladdade filen och lägga in på kameran?
Jag ska inte unzipa den i datorn och sen ta någon av de filerna?
Rooten på minneskortet det är dirkt när man öppnar kortet då?
Inte inne på DCIM eller nå sånt?
Sry för noobfrågor! Dock tacksam för alla svar!![]()
btw. vet inte hur er andras gopros betedde sig efter uppdateringen, men min ställde in sig automatiskt på att filma upp o ner (så nu har man lite film på sonen som är upponer). så glöm inte att ändra det innan du filmar.
se till så den inte står på Upside Down Mode (UPd) .
Hej hopp!
Funderar på att skaffa mig en sån här liten nätt kamera och det lutar väl åt gopron.. Det enda jag e tveksom över är den stora frontarean. Vid vilken hastighet börjar den bli jobbig att ha på sidan av hjälmen? I höga farten vill den väl vrida nacken av en?![]()
Sådär fick min gopro hero hd rakt ner i postlådan idag, ingen tull eller moms. Totalpriset blev ungefär 1900 :- för kameran och 249 :- för 16gb minneskortet![]()
Nej den var riktigt hög. Lite för hög till och med. Gissa vad som hände sen... K-Man har nu en tyskstukad CR500Härligt!Ingen dålig höjd på wheelien!
![]()
Nej den var riktigt hög. Lite för hög till och med. Gissa vad som hände sen... K-Man har nu en tyskstukad CR500![]()
Av ren nyfikenhet, hur ser början av serienumret ut på kameran?
Ni som skriver att ni slapp tull och moms; det brukar dröja nån vecka innan det kommer. Är det t ex FedEx som levererat paketet så rapporterar de Tullverket (?), lite på det.
Nope körde kom med USPS Priority mail. Obrutet packet etc. Sändes som "Commercial Sample" så tveksam till att jag får någon tull på denna.
Här är crap och Crap2Haha, älskar att bilden heter Crap1.jpg![]()
Samma som för mig då, fast inte "Commercial Sample". De har blivit ganska hårda med det där. Företaget i fråga kan förlorar sin rätt till export, har jag hört.
Har hört detsamma, var inställd på tull och moms så blev förvånad när det ser ut som jag slipper. Så länge jag fick hem min kamera så bryr jag mig inte om de förlorar sin rätt till export etc![]()
Du får väl se.... trodde jag slapp också. Sen efter en månad eller så så kom det en räkning.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |