Nursey
Utan lem
heheehehehehe
heheehehehehe
heheehehehehe
Man kan ju ha en känsla för vilken livsinriktning man vill ta, precis som politisk ståndpunkt eller vad som helst.
Den som tidigt i livet gick med i tex MUF och röstar därefter får knappast höra så fort politik kommer på tal, att "du kommer nog ändra dig ska du se" etc.
Ja - igen - med den inställningen kan man ju lägga ner samtliga diskssionsforum och alla fikarumskonversationer om alla bara ska ponera....
Det finns faktikst folk som helt enkelt inte vill ha barn! De känner ingen längtan, de har ingen biologisk klocka, de har andra mål med sitt liv.
Ja - igen - med den inställningen kan man ju lägga ner samtliga diskssionsforum och alla fikarumskonversationer om alla bara ska ponera....
Alla kvinnor som någon gång har menstruerat har en biologisk klocka.
Alla organismer har en biologisk klocka.
Jag får alltid känslan att det snarare är att de vill inte ha barn med sin sambo/fru men kanske med en annan om de träffar någon bättre
Jag skulle vilja påstå att det är på grund av den inställningen man har diskussioner: Är man inte säker kan man ändra sig genom en diskussion. Vilken mening hade diskussioner fyllt om ingen någonsin ändrat sig?
Alla kvinnor som någon gång har menstruerat har en biologisk klocka. Den dagen den slutar ticka vad gäller barnafödande kallas klimakteriet. Det utesluter självklart inte det du säger, att de kan sakna längtan och ha andra mål med sina liv.
De hör ingen biologisk klocka, skulle det stå.
Är det något liknande med kopplingen tjej + mc = barnvägran som tjej + fotboll = flata?
Jag förstår inte riktigt hur du kommer till den slutsatssen.
Ja, och det finns fotobollspelande hetrobrudar oxå...Det finns nog en hel del hojåkande morsor oxå.
Fast själva grejen med den biologiska klockan är väl att den inte börjar höras förän på slutet.....
Finns det någon koppling mellan tjejers ovilja att skaffa barn och vilja att skaffa hoj?
"Hojbrudar" är ju helt klart vansinnigt överrepresenterade när det gäller barnvägrande kvinnor om man ska denna statistik på allvar. Just nu säger ju hälften att de inte skall skaffa barn. Bland killarna vill ju två tredjedelar ha barn.
Är det något liknande med kopplingen tjej + mc = barnvägran som tjej + fotboll = flata?
Fast det är ju märkligt att det är så många män som säger till oss kvinnor att vi ej vill ha barn; att vi kommer att ändra oss.
Det är väl lättare att vilja ha barn om man ej behöver vara gravid i 9 månader, genmgå en förlossning samt ta något större ansvar till att börja med.
Min biologiska klocka har nog varit på reparation sedan tidig tonår då, för inte f*n hör jag den!
..att man vill ha spänning och adrenalin och frihet, istället för att torka snor och passa upp på ett gäng snorisar.
De flesta människor har starka åsikter om saker och ting och diskuterar gärna detta med ord som "jag ska aldrig..." och "jag ska...", "jag vill..." - om motargumentet hela tiden blir "så kan du inte säga, du vet aldrig vad framtiden har i sitt sköte" så kan man ju inte diskutera nånting, eftersom allt kan ändras - så det blir liksom ingen idé att ha en åsikt alls till slut.
För många är den tyst hela livet.
Visst kan man få allt det där..MEN jag måste erkänna att jag har blivit mycket mer försiktigare och mesigare efter att barnen kommit Men, det är väl naturligt..Det finns nog en hel del hojåkande morsor oxå.
Men visst det kan ju vara nåt genetiskt....att man vill ha spänning och adrenalin och frihet, istället för att torka snor och passa upp på ett gäng snorisar.
Ååååååh....nu VET jag att folk gnisslar tänder och tänker att det är minsann ingen skillnad om man har barn eller inte. Man kan få allt det där ändå. Och visst..det kan man säkert. Men har man kids...då slipper man inte undan allt strul som det innebär.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|