Vill du ha barn?

Vill du ha barn?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

badhumourpat

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
2014, Street Triple
ja men visst tänker du på sex med andra kvinnor iallafall fantiserar?

Oj vilken fråga. Det finns ju inget rätt svar på den. Skulle jag svara att jag inte gjort det någon gång skulle man nog kunna säga att jag ljuger. Skulle jag säga att jag gör det framstår jag som ett svin... så... hmmm... Kan ju säga som så, det har hänt att jag tyckt att en annan kvinna är attraktiv.

ha... så går det när jag försöker vara "korrekt" ;) blir en massa svammel

Men.. gäller inte samma sak för er av det motsatta könet

haha va du va kräsen då :D

Absolut.. :D

Du har ju inlett operation ligga. Gästboksinlägg å allt.

Självklart...

Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Oj vilken fråga. Det finns ju inget rätt svar på den. Skulle jag svara att jag inte gjort det någon gång skulle man nog kunna säga att jag ljuger. Skulle jag säga att jag gör det framstår jag som ett svin... så... hmmm... Kan ju säga som så, det har hänt att jag tyckt att en annan kvinna är attraktiv.

ha... så går det när jag försöker vara "korrekt" ;) blir en massa svammel

Men.. gäller inte samma sak för er av det motsatta könet

jo samma sak gäller ju. kan ju hålla med om att man kan tycka att någon ser bra ut alltså attraktiv men inte fantiserar man väl om den personen?
jaja strunt samma, ingen sån diskussion här :) jag var bara nyfiken

badhumourpat

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
2014, Street Triple
jo samma sak gäller ju. kan ju hålla med om att man kan tycka att någon ser bra ut alltså attraktiv men inte fantiserar man väl om den personen?
jaja strunt samma, ingen sån diskussion här :) jag var bara nyfiken

Tror nog att om man är nöjd med det man har så behöver man inte fantisera.. Men som du skrev, fel forum.

Det var ju barn man skulle disskutera

bild_004_1210163895.jpg

hihi.. kunde bara inte låta bli

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Varför vill man ha barn??!! Egentligen? För att andra har? Eller en inbyggd drift att föröka sig? Jag skulle gallskrika i fosterställning på mitt nylagda (klinkers i fina färger) toalettgolv varje natt om jag blivit far. För säkerhets skull lade jag ner kopulerandet också. :D

Bajen-Sam

Rospigg.
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
Suzuki M 1800 R2 / BMW R 1150 GS / Suzuki Intruder 1400
Barn är härligt och när båda delar mitt intresse för mc är det dubbel lycka. :tummenupp

Emma 10.
Photo_5267_835376.JPG

Felix 12.
Photo_5267_826593.JPG

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vilka jäkla diskussioner det blev här..
Ni som redan har barn, ser att många av er skrivit "innan kunde jag inte tänka mig ett liv med barn, nu kan jag inte tänka mig ett liv utan."
Det är väl iofs ganska bra, för om ett liv utan barn lockar, när man redan har skaffat unge och allt, då var man nog fel ute från början....

slashas

en elefant glömmer aldrig
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
suzuki gsx1100f -88
sex är överskattat................man blir bara trött och kladdig......men nice

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
Vilka jäkla diskussioner det blev här..
Ni som redan har barn, ser att många av er skrivit "innan kunde jag inte tänka mig ett liv med barn, nu kan jag inte tänka mig ett liv utan."
Det är väl iofs ganska bra, för om ett liv utan barn lockar, när man redan har skaffat unge och allt, då var man nog fel ute från början....

Sitter tämligen djupt rotat i generna att skydda sin avkomma.
En helt ny värld öppnade sig som jag ALDRIG kunde föreställa mig innan.
Men tvekar man och misstänker att man aldrig kommer att vilja ha sitt barn så skaffa inga, det finns nog med idiotföräldrar ändå...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men tvekar man och misstänker att man aldrig kommer att vilja ha sitt barn så skaffa inga, det finns nog med idiotföräldrar ändå...

Det var lite det jag syftade på, fast jag var nog ganska otydlig. :rolleyes:
Jag vet många människor som borde tagit sig både en och två funderare TILL innan de skaffade barn, så som de beter sig mot sina ungar.
Hörde två mammor på ett café nu i veckan som snackade om sina "djävulsungar" som absolut inte gick att få ordning på. Vems fel kan det vara tro? Den ena mamman verkade mer uppgiven än den andra, och pratade om att lämna ungen till nån psyokolog hennes väninna rekommenderat, för tydligen hade hennes "djävulsunge" blivit frommare där. Den andre hade kommit på egen metod som hon tyckte fungerade utmärkt - hon låste in ungen 1-2 timmar i badrummet (tills den slutat skrika). :gnissla

badhumourpat

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
2014, Street Triple

kan bara hålla med :tummenupp

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Jag vet många människor som borde tagit sig både en och två funderare TILL innan de skaffade barn, så som de beter sig mot sina ungar.
Hörde två mammor på ett café nu i veckan som snackade om sina "djävulsungar" som absolut inte gick att få ordning på. Vems fel kan det vara tro? Den ena mamman verkade mer uppgiven än den andra, och pratade om att lämna ungen till nån psyokolog hennes väninna rekommenderat, för tydligen hade hennes "djävulsunge" blivit frommare där. Den andre hade kommit på egen metod som hon tyckte fungerade utmärkt - hon låste in ungen 1-2 timmar i badrummet (tills den slutat skrika). :gnissla

låter som att de pratade om dig ju, för du är allt en liten djävulsunge :D :D

badhumourpat

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
2014, Street Triple

fan, man bara ryser:mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...