Tilläggas att jag var 33 när hon föddes, det fanns inte plats för barn tidigare.. Livet förändras hela tiden, vilket kan vara svårt att förstå när man är 18-20..
Du är, precis som jag, ett geni.
Tilläggas att jag var 33 när hon föddes, det fanns inte plats för barn tidigare.. Livet förändras hela tiden, vilket kan vara svårt att förstå när man är 18-20..
Du är, precis som jag, ett geni.
Tänk JAG då!
Jag tycker att de som tar illa vid sig i den här tråden är de som har barn.
Vad är det som är så provocerande för er med folk som inte vill ha barn att ni måste försöka övertala dem och förmå dem koppla större högtalare till sin biologiska klocka?
Är det avundsjuka? Eller vad är det?
hmm i landet där det finns yttrandefrihet får man inte lov att säga sina åsikter utan att bli kallad naiv.
Smicker biter inte på mig efter vår natt tillsammans..Du är, precis som jag, ett geni.
Tänk JAG då!
Det är precis tvärtom. Dom som tar åt sig i den här tråden är barnlösa kvinnor. Det är uppenbart att det är en het potatis för er.
Sammanfattar tråden rätt bra.
Men varför en sån het potatis
Dom som tar åt sig i den här tråden är barnlösa kvinnor.
Sammanfattar tråden rätt bra.
Men varför en sån het potatis
Helst sitter jag med mina barn, som hälsar på på ålderdomshemmet och flinar åt den ensamma tokkärringen bredvid som har sitt fotoalbum som enda sällskap och enda kvarvarande familjemedlem sedan gubben hennes dog strax efter katten och kamphunden!Hellre sitter jag ensam på åldersdomhemmet och flinar åt mina fina upplevelser i livet än förbannar mina barn som aldrig kommer och hälsar på!
Helst sitter jag med mina barn, som hälsar på på ålderdomshemmet och flinar åt den ensamma tokkärringen bredvid som har sitt fotoalbum som enda sällskap och enda kvarvarande familjemedlem sedan gubben hennes dog strax efter katten och kamphunden!
Eftersom jag är allergisk mot pälsdjur så kan det aldrig materalisera sig samt att jag alltid omgärdar mig med lammkött.........
För att gemene man skall trycka på oss deras åsikter om vad som skall anses vara rätt eller fel i frågan om barns vara eller inte vara.
Att det skall vara så svårt att förstå att vissa vill verkligen ALDRIG ha barn och respektera dessa åsikter. Samhället var en gång tididagre uppbyggt på ett sådant sätt att barn var ett måste, men så är det inte längre.
Hellre sitter jag ensam på åldersdomhemmet och flinar åt mina fina upplevelser i livet än förbannar mina barn som aldrig kommer och hälsar på!
låter som att de pratade om dig ju, för du är allt en liten djävulsunge
Ja, faktiskt... Det blir spännande den dagen alla tjejer bestämmer sig för att leva livet själva utan äckliga ungar som begränsar deras frihet!
ännu mer crazy... Då får jag omformulera mig..
Sitter hellre med mina barn, som är på besök på ålderdomshemmet och flinar åt tokkärringen bredvid som är iklädd en lammkotlettspyjamas och flinar åt fotoalbumet som är enda sällskapet och familjemedlemmen sedan gubben dog å hojen rostade ihop...
App...app...app!! Vi får lov att skilja på barnlös och barnfri.
Barnlös = ofrivilligt
Barnfri = frivilligt (tillfälligt eller permanent, men för att alla ska bli nöjda och glada så får vi säga tillfälligt)
PS: var är paketbilden...tackar..tackar!!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|