Speedgirl
Ducatislyna
Mördare...
LÅT DEBATTEN(fighten) BÖRJA!
ja det är jag kanske och jag skulle göra det igen om det behövdes
Mördare...
LÅT DEBATTEN(fighten) BÖRJA!
Näe. Det klart jag inte gör. Det var mer generellt menat såklart.
Jag har dock varit 12 sjäv och jag har sex systerdöttrar som är mellan 10 och 16 år gamla. Så lite koll på hur de funkar har jag.
Jana, som faktiskt är 12, ska iaf bo i USA har hon bestämt. Hon har fått lära sig, av mig, att det inte går att bara åka till USA och tro att man ska få stanna. Man måste studera och bli väldigt duktig på något så att ett företag vill anställa en, besvära sig om visum och sådant. Då hon inte är vidare förtjust i skolan frågade hon om det finns något annat sätt och då svarade jag att det enda vore ett äktenskap. Så nu ska hon gifta sig med en rik amerikan och sedan bli sångerska är det tänkt.
Just ja, hon ska heller aldrig ha barn.
Tror inte att det kommer att ändras. Känner verkligen ingenstans att jag har nån längtan el önskan efter barn...
Förresten så avrådde hon inte mig utan hon bara garvade o vägrade diskutera saken överhuvudtaget...
Tror inte att det kommer att ändras. Känner verkligen ingenstans att jag har nån längtan el önskan efter barn...
Förresten så avrådde hon inte mig utan hon bara garvade o vägrade diskutera saken överhuvudtaget...
Barn skrämmer mig.. De kan vara okej ett litet tag, om man har möjligheten att lämna de ifrån sig när det blir för mycket.
Nu är jag ju iofs för ung för barn, i mina ögon. Men många av mina kompisar har redan ynglat av sig, och när jag ser hur jobbigt de har det får det mig direkt att tänka "Nej, jag vill inte..."
Har aldrig gillat barn direkt, men börjar märka att det går bättre och bättre när jag träffar de små glinen.. Därmed inte sagt att jag vill ha egna. Tanken på att gå och vara gravid äcklar mig...
Det jag vill ha sagt är dock att Man ska aldrig säga aldrig. Man vet inte vet hur man kommer känna i morgon.
Skaffa barn eller inte är väl helt upp till var och en..
Vi har två barn på 10 och 11 år, livet blir rikare med barn,
och jag är inte förvånad om det inte kommer barn heller.
förresten snart vill jag nog ha glassarna du är skyldig mig!
you go girl
Men med det resonemanget kan man ju lägga ner samtliga diskussionsforum och all fikarumskonversation öht - om man måste vara absolut hundra tusen miljoner procent säker på allt man säger och det inte finns någon som helst möjlighet att man skall kunna ändra sin åsikt.
En massa bra text som vanligt...
Det är ungerfär som att säga till folk som väntar barn.
"Vänta bara....ni kommer ångra er, när ni inte fått sova på 5 år och allt bara snurrar runt som ett ekorrhjul med dagis och barnkalas och det ska passas upp och nåde om man inte äter tacos varje fredag. Och lärare som inte får någon bli på eran unge, och det är möten i skolan var och varannan dag. Då ska ni se att det inte är så jävla kul."
Min bror och hans familj äter faktiskt Tacos varje fredag.
Men tänkt dig själv att gå och bära runt på något som ligger och sprallar inne i magen, snor energi och dessutom bara blir större och större.. Tanken på det får mig att rysa, det måste ju kännas otroligt läskigt..!
Haha... Är alltså MILJONÄR nu när jag fått barn..Barn ger en mycket tillbaka, glädje, kärlek osv..MEN dom kan verkligen ge en gråa hår oxå.Innan nån går i taket för detta kankse du ska förtydliga att du menar att ditt liv blir rikare med barn.
Är det Claes som varit framme så är den hantverksmässigt hemmagjord, LR ?
jag håller med dig! och sen föda!!!!! fy fan
Att föda barn är ju verkligen en upplevelse, MEN riktig tandvärk är nog värre!jag håller med dig! och sen föda!!!!! fy fan
ja det är jag kanske och jag skulle göra det igen om det behövdes
Haha... Är alltså MILJONÄR nu när jag fått barn..Barn ger en mycket tillbaka, glädje, kärlek osv..MEN dom kan verkligen ge en gråa hår oxå.
Men en fråga, VARFÖR tycker man att barn är monster??? Den har jag nog aldrig vart med om varken före eller efter jag fick mina barn.
Det gyllene ordet här är att du säger TROR vilket låter som en väldigt bra anledning att ta preventivmedel isället.
Att hon garvade var eg. inte speciellt proffsigt eller trevligt faktiskt. Fast man kan ha lite förståelse för hennes reaktion när det säkert kommer in 15 tonåringar i veckan och "aaaaldrig ska ha barn".
Men en fråga, VARFÖR tycker man att barn är monster??? Den har jag nog aldrig vart med om varken före eller efter jag fick mina barn.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|