"FUBAR"
Måste lära mig bromsa på slangen..
Den 25:e smäller de tum tum...
Mr Mac skrev:Jag har för mig att jag sett en funktion på andra forum där man får en stjärna eller något liknande vid sidan om nicket som visar att man skänkt pengar. Om det finns en sådan funktion i programvaran ni kör detta forum på kanske det skulle vara en idé.
Överför en symbolisk summa då =) ..jag har 23,40 på mitt konto, det tänkte jag överföra, bara jag hittar mina skrapkoderCeltaniC skrev:Jag skulle gärna ge en donation och ge en hundring men är jävligt pank för tillfället.
/Regards Cel
Swedie skrev:Sen skulle Sporthoj verkligen bli en SEKT av att man betalar för o vara här. Usch. Blärk.
haxzter skrev:Hei. Gir gjerne penger for at du skal få slått opp en Snap server eller lignende.
Setter snarest inn på konto. Men hva med SMS betalning? Feks. Man registrerer seg med sitt mobil telefon nummer og hver uke belastes mobil regningen til hver enkelt med typ 20 eller 30 kronor. Flere forum som benytter seg av denne metoden.
Nye medlemmer betaler ikke noe første uken, hvis man da ikke vil være medlem, melder man seg ut innen 7 dager og man blir ikke belastet.
Når ett telefon nummer belastes, sendes en kvittering ut til personen via SMS.
På denne måten får man også bort medlemmer som ikke er aktive, når dem ser at dem blir belastet med xx kroner i uken, melder dem seg ut.
//Haxzter
eccentric skrev:Hej Swedie,
Jag äger ett hostingföretag och noyah som är med på SH jobbar där. Överlåt omhändertagandet till oss. Vi har bara burkar av fin-finaste typ. Just nu har vi även en 100mbittare som inte nyttjas så det finns gott om kräm även för mediafiler etc.
PM:a om du vill skippa dataphone. Jag är serriös, inget larv.
mvh
david
Bra förslag! Men säger nej till stängda forum.Mr Mac skrev:Jag har för mig att jag sett en funktion på andra forum där man får en stjärna eller något liknande vid sidan om nicket som visar att man skänkt pengar. Om det finns en sådan funktion i programvaran ni kör detta forum på kanske det skulle vara en idé. .
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|