Vill du ha ett snabbare Sporthoj.com?

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Har märkt att det blivit segare på sista tiden.

En hundring på väg!

/Hans
 

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Det är dags för en ny server, segt som fan på kvällarna!
Slängde in en slant nu :tummenupp
//Gumpa
 

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
En hundring överförd.. Det är ju alltid värt att betala för att ha något gratis.. Det har ju dessutom varit vääldigt segt ett tag nu.
 

Pelvan

Muller.. underbara muller... #4073
Gick med
23 May 2005
Ort
Gävle
Hoj
Ducce 900SS -94
En hunka kommer snart,,,,, om ca 22timmar +/- 2h!!
 

Nicko@K.A.P

"Inte riktig funtad..."
Gick med
22 Mar 2004
Ort
Götlaborg
Hoj
Ras
Mr Mac skrev:
Jag har för mig att jag sett en funktion på andra forum där man får en stjärna eller något liknande vid sidan om nicket som visar att man skänkt pengar. Om det finns en sådan funktion i programvaran ni kör detta forum på kanske det skulle vara en idé.

Tycker detta låter som en bra idé.
Klart du ska få en slant till en ny server.
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Jag skulle gärna ge en donation och ge en hundring men är jävligt pank för tillfället. Rensat mitt konto för tillfället i princip |Körkort | Hoj | Utrustning | Skattavgift | Försäkring.... hoppas Du/Ni förstår det. Jag är rätt ny men har fått ett suveränt bemötande och fått en bra lärorik och djup kännedom om Min hoj och allmän vetenskap om Motorcyklar. Jag känner mig rutten som inte kan betala men det går inte. Jag slänger in en slant när man får lön (Oktober) och skippar min sista tur med hojen för att visa min uppskattning.

Tack för en outstanding sida! Swedie och övriga Moderatorer som hjälps åt att hålla sidan i den härliga stämmning som fått mig att bli en SH junkie :tummenupp

/Regards Cel
 

IronMike

Guest
CeltaniC skrev:
Jag skulle gärna ge en donation och ge en hundring men är jävligt pank för tillfället.

/Regards Cel
Överför en symbolisk summa då =) ..jag har 23,40 på mitt konto, det tänkte jag överföra, bara jag hittar mina skrapkoder :huvet
 

Solid snake

Guest
Swedie skrev:
Sen skulle Sporthoj verkligen bli en SEKT av att man betalar för o vara här. Usch. Blärk.

Och om nån blir bannad så kan ju han komma och säga "nä jag kan inte bli bannad för här har jag betalt" osv osv osv, det är också det du vill undvika kan jag tänka mig.

Pengar kommer på torsdag om jag kommer ihåg det (vilket jag hoppas att jag gör.)
 

Master_

Kung
Gick med
2 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki zx9r ninja
haxzter skrev:
Hei. Gir gjerne penger for at du skal få slått opp en Snap server eller lignende.
Setter snarest inn på konto. Men hva med SMS betalning? Feks. Man registrerer seg med sitt mobil telefon nummer og hver uke belastes mobil regningen til hver enkelt med typ 20 eller 30 kronor. Flere forum som benytter seg av denne metoden.

Nye medlemmer betaler ikke noe første uken, hvis man da ikke vil være medlem, melder man seg ut innen 7 dager og man blir ikke belastet.

Når ett telefon nummer belastes, sendes en kvittering ut til personen via SMS.
På denne måten får man også bort medlemmer som ikke er aktive, når dem ser at dem blir belastet med xx kroner i uken, melder dem seg ut.

//Haxzter

Har jobbat med sånt förut och byggt den typen av tjänster åt olika siter och andra ändamål. Nära 50% av det som man betalar via sms går till operatören och endel mellanhänder. Vill folk donera pengar är nog en rak konto insättning på Swedies konto som gäller annars gynnar man bara någon leverantör.
 

GTS Micke

En som skänkt pengar till ny server.
Gick med
14 May 2004
Ort
Bjärsjölagård
Hoj
Yamaha GTS 1000A-96
Hej.
Har nu bidragit med en hundring, syns på ditt konto under torsdagen.

Tackar för ett bra forum.
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
eccentric skrev:
Hej Swedie,

Jag äger ett hostingföretag och noyah som är med på SH jobbar där. Överlåt omhändertagandet till oss. Vi har bara burkar av fin-finaste typ. Just nu har vi även en 100mbittare som inte nyttjas så det finns gott om kräm även för mediafiler etc.

PM:a om du vill skippa dataphone. Jag är serriös, inget larv.

mvh
david


??? Ingen som tycker att detta låter bra
 

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Ort
IGöteborg
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Löning = en eller två hundringar.
Må det bli en v8!
/H
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Mr Mac skrev:
Jag har för mig att jag sett en funktion på andra forum där man får en stjärna eller något liknande vid sidan om nicket som visar att man skänkt pengar. Om det finns en sådan funktion i programvaran ni kör detta forum på kanske det skulle vara en idé. .
Bra förslag! Men säger nej till stängda forum.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top