FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Har en lite idé om hur en ny(are) server kan införskaffas. Möjligen inte nyaste hightech modellen, men ändå något som duger fint.
Konkursauktioner, företag som går i konkurs och måste sälja ut allt de har. Kan kanske vara svårt att hitta någon server som supportar 100 000+ besökare, men kan vara värt ett försök.
Är inte något data geni eller så, men någon annan får gärna spinna vidare eller döda idéen om den inte håller.
Pengar kommer när någon form av inkomst registreras. (sabbatsår och utan jobb(än så länge))
Konkursauktioner, företag som går i konkurs och måste sälja ut allt de har. Kan kanske vara svårt att hitta någon server som supportar 100 000+ besökare, men kan vara värt ett försök.
Är inte något data geni eller så, men någon annan får gärna spinna vidare eller döda idéen om den inte håller.
Pengar kommer när någon form av inkomst registreras. (sabbatsår och utan jobb(än så länge))
Swedie skrev:Vet inte om jag verkligen ska lägga till en stjärna för att ni donerat. Jag förstår, men samtidigt när jag tänker efter så kanske det är bäst att i bakgrunden känna att ni gjort något jag och alla andra som får nytta av det verkligen uppskattar mycket.
Jag har svarat angående hosting/server-erbjudandet. Klart jag PMar honom och frågar vad han har.
Det kommer ta ett par dagar / veckor / månad för att få ihop alla pengar. Men jag är säker på att vi till slut kommer att ha en ny flåsig turbo-server! Vi måste bara hjälpa varandra här lite.