Det såg ju riktigt kontrollerat ut!
Det ska vara en underton av kaos ibland för att höja spänningen.
Det såg ju riktigt kontrollerat ut!
Tack, jag är imponerad över småbarnsföräldrar. Träbåten kan jag ofta välja vilka dagar jag vill lägga tid på.Fantastiskt att det finns människor som orkar hålla de gamla träbåtarna flytande.
TackFan vad du står i Jörgen! Jag är fortsatt imponerad. Är det svårare att få tag i virke sedan Nilssons i Bro lade ner verksamheten?
Tack!Spelar ingen roll om det är hoj, bil eller båt, det är alltid en fröjd att se och läsa om vad du pysslar med!
Du är inte bara noggrann med själva pysslet utan också med dokumemteringen, skrivandet och uppladdandet av bilder, och det blir ytterst trevlig läsning av det hela! Tack för att du delar med dig!
Tack!
Det är roligt att läsa sån uppskattning kring mina tidskrävande vansinnigheter.
Sedan ngt år tillbaks är det fö serverproblem med forumet Träbåtsakuten där jag tidigare skrivit så mycket svar på frågor, så SH kan nu stoltsera med mer träbåtsinlägg av mig än på TA det sista året . Jag hoppas verkligen det löser sig med Träbåtsakuten. Träbåtshobbyn behöver ett fungerande forum på nätet, i synnerhet nu när så många yngre tycks intressera sig för gamla träbåtar.
Det var riktigt skönt i somras, nu är ruffen kanontät även vid ösregn, ingen vatten rinner in i luckgaraget och sen ner på durken i maskin.
Vill snabba på med rodret, ty jag vill hinna med att dra ur propelleraxeln och kolla en grej innan jag monterar det nya rodret. Så det är irriterande att vara sjuk nu.
Tack!
Det är roligt att läsa sån uppskattning kring mina tidskrävande vansinnigheter.
Det kan vara ett kul objekt att samlas kring!Hör av dig om du vill ha hjälp. Jag tror jag är duktigare på det där i år än sist. Jag och en kompis har f.ö språkat lite löst om att skaffa oss en Pettersonare gemensamt. Kanske kan få lite tips om vi bestämmer oss?
Det är alltid skönt att läsa om sånt som man önskar att man hade tid och ork till
Grymt kul att läsa och se det hela, jag kan riktigt känna doften av den sågade eken och fernissan
Riktigt snyggt Jörgen. Man kunde ha fuskat både här och där, men du verkar göra allt perfekt och lite till.
En av de mer läsvärda trådarna på forumet nuförtiden. Är impad av all tid du lägger ned.
Antar att det är bra terapi på gamla dar
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |