Vinterpyssel med Hertigen!

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Grattis!

Ser gött ut som fasiken och låter dessutom helträtt. Jag kommer dock piska röv med mina hemkörda rövarpipor i sommar ;)

Jo, din lär mullra riktigt gott! Gillar din dragning precis vid utloppet ur maskin, mycket mycket prydligt! :tummenupp Jag har en till uppsättning Akra ligger, ena burken är lite repad men dom ska snart få möta vinkelslipen och bli lite kortare är tanken. Dock blir man ju bannad på var & varannan bana tyvärr, det är svårt som det är redan nu :D Ingen som har en bra kamera med möjlighet att spela in ljud i BRA kvalitet? PM please!

Kom nyss av luren med Lelles också. Läderstrumpan hänger och väntar, ligger fullt med kartonger med massa delar också :) Lite mer svart skruv som är restat men det gör inget. Nu är frågan bara om däcken fanns på hyllan samt om nån kan kränga på dom utan att repa sönder fälgarna, hoppas på att åka dit efter jobbet :tummenupp

edit:jag vinner ändå :hihi

:FU
 

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Tullinge
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Skall bli sketakul att få se din hoj ihopsatt!
Titta inte ut... våren är här trots minusgrader ;)
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jo, din lär mullra riktigt gott! Gillar din dragning precis vid utloppet ur maskin, mycket mycket prydligt! :tummenupp Jag har en till uppsättning Akra ligger, ena burken är lite repad men dom ska snart få möta vinkelslipen och bli lite kortare är tanken. Dock blir man ju bannad på var & varannan bana tyvärr, det är svårt som det är redan nu :D Ingen som har en bra kamera med möjlighet att spela in ljud i BRA kvalitet? PM please!

Kom nyss av luren med Lelles också. Läderstrumpan hänger och väntar, ligger fullt med kartonger med massa delar också :) Lite mer svart skruv som är restat men det gör inget. Nu är frågan bara om däcken fanns på hyllan samt om nån kan kränga på dom utan att repa sönder fälgarna, hoppas på att åka dit efter jobbet :tummenupp



:FU

Men ÖKA då din lille Bömiske korpral !:D
 

nRoN

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2009
Ort
Umeå
Hoj
Letar KTM
Jag har hängt med tråden länge och tyckt om läsningen och korten.. den blir hur fin som helst! letade hjälmar till mig själv och tänkte faktiskt på dig när jag såg denna. http://www.schuberth.de/index.php?id=300&L=1 naturligtvis den svarta med orange text!

Schuberth tillverkar hjälmar till Formel 1-förarna samt BMW's hjälmar. Bra kvalla!

Ha det bra, snart är det vår.
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Grym tråd som föjts :tummenupp
Sjukt snygg hoj:yoparty

Var hitta du styret?

Det är ett KTM original. Hör till nån av gegg-mopparna, 525 EXC eller så. Det är lägre, rakare och med lite mindre "snevinkel". Kan leta rätt på art. numret om du är sugen?

Jag har hängt med tråden länge och tyckt om läsningen och korten.. den blir hur fin som helst! letade hjälmar till mig själv och tänkte faktiskt på dig när jag såg denna. http://www.schuberth.de/index.php?id=300&L=1 naturligtvis den svarta med orange text!

Schuberth tillverkar hjälmar till Formel 1-förarna samt BMW's hjälmar. Bra kvalla!

Ha det bra, snart är det vår.

Helt ok till utseendet, men är tokfast vid Arai RX7, sitter som en smäck! Går allt som det ska så premiär-burnar vid lite imorgon :banana
 

Brian

Not dead yet
Gick med
2 Apr 2004
Ort
Skåne
Hoj
Superduke xr600r 250cr
:tummenupp Näe det är lugnt jag kan bläddra själv tänkte om du visste på rak arm.
Säkert inte billigt dock hehe
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Skam den som ger sig..

Åkte (äntligen) upp till Lelles för att hämta alla prylar idag. Måste dock ha mött han Murhpy-snubben på vägen. 90 på 70väg, check! Har dom levererat bromsskivor till en vanlig SD och jag har en R, check! Blev jag utan distanser till fälgarna, check! Fattas massa skruv till all ny plast, check! Men nu ska de sista tydligen ligga där på Tors, så får väl lugna till helgen innan man får ha lite kul på riktigt. Men fälgarna ser kanon ut! Ändrat uppfattning helt ang. fälgstripe nu när man ser det IRL, smutt! Nya läderdräkten hade kommit från Italien också, begreppet korvskinn har fått en ny innebörd :hihi 185/90 och Stl. 50, det är tight :gnissla

DSC00395.jpg


Kylarvingar utan dekaler må se naket ut nu, men när gobitarna i bakgrunden hängs på kommer det bli kanon! Hoppas verkligen inte bromsskivorna och distanserna blir försenade!
Sen får jag se hur jag gör med bakplasten och blinkersplacering. Lutar mer åt ett par mini som får sitta lite gömda än att köra som förra året med borrade hål och ha dom rätt ut. Om nån har nån bra idé så är jag öppen för förslag :tummenupp

DSC00388.jpg
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Shit då får du hålla dig i trim så du inte lägger på dig nåt :p

Din hoj är bara för läcker! riktigt snygg :D
 

sportbike

Guest
Helt rätt färg på stället,man ska inte se ut som en tandkrämstub på en mattsvart hoj !
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Underbar

Vilken jäkla klubba du snickrar ihop, jag går mer och mer i tanken om att en ren SD-R för bana är melodin, höll på att smälla med Audin igår hade jag åkt cykel hade jag varit en våt fläck, hua.

Tack för att han delar med sig av bilderna.


/A
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Fan mannen det där blir ju riktigt snyggt:tummenupp

Vi får se vem som tar starterna på barkaby iår :)

Inte hört? Dom har ju lagt ner :( En hel vinter med startteorier åt skogen :tungan

Vilken jäkla klubba du snickrar ihop, jag går mer och mer i tanken om att en ren SD-R för bana är melodin, höll på att smälla med Audin igår hade jag åkt cykel hade jag varit en våt fläck, hua.

Tack för att han delar med sig av bilderna.


/A

Inte krocka sig! Ska Herr Knutsson börja åka clip-on, Luring ha ont i foten och Sixx bara dyka upp när det är solsken så får ju du agera riktmärke i nästa höger, ett tungt ansvar som väntar dig säsongen 09 :hihi
 

#1725

...alltid retar det någon..
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Ekerö
Hoj
HD XR1200, -09
Ja, jag får sälla mig till lovsången.....vackert blir det....nästan så man blir tårögd.

Skall strax ut och korta rumpan lite för ett mer proportionerligt utseende. På hojen!
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Mest dekaltrimm....:D

:lökrap
 
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top