addex
OFF
Kawasaki ser ut att nu på det senaste testet ha kommit på svaret på "hur långt är ett snöre".
Kawasaki ser ut att nu på det senaste testet ha kommit på svaret på "hur långt är ett snöre".
Var det under träning Locatelli crashade? kan inte minnas att jag såg kraschen....
Var på nån träning ja. En bult lossnade och låste styrkronan så han styrde rakt till vänster in i några däck i en högerkurva. Var en otäck olycka. T.o.m Doktor Costa var rädd för hans liv. Kan inte hitta nått filmklipp om det. Verkar bortttaget från youtube nu.
http://www.ducati.com/clinica_mobile/news.jhtml?newsId=34058&news=article&periodo=
http://uk.reuters.com/article/motorSportsNews/idUKL2430208720070324?pageNumber=1
En förklaring kan ju vara att inga "japanska" team var med på testen. Vet du Axxexs?
Kommer den här som gatversion till nästa säsong ocksa? Det maste den väl nästan göra om den skall kunna ga i WSBK? Jag har inte sett nagon bild pa en gatversion. Jag är dock säker pa att nagon här pa forumet vet var de finns.Fler bilder på Hofmann på den nya 1000cc aprilian
Kommer den här som gatversion till nästa säsong ocksa? Det maste den väl nästan göra om den skall kunna ga i WSBK? Jag har inte sett nagon bild pa en gatversion. Jag är dock säker pa att nagon här pa forumet vet var de finns.
Vad händer med den tvacylindriga tusenkubikaren da, läggs den ner?
Aha, det förklarar lite. Intressant att se hur den klarar sig nästa säsong. Finns det nagra effektuppgifter för den?Den nya aprilian kommer visst släppas till 2009. Men man kommer tydligen få lov att börga köra i WSBK redan 2008 med den.
Är det inte V4:an på 210 Hk som det talats om tidigare i andra Aprilia-trådar?Aha, det förklarar lite. Intressant att se hur den klarar sig nästa säsong. Finns det nagra effektuppgifter för den?
Fler bilder på Hofmann på den nya 1000cc aprilian
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |