De tester jag har läst av hojarna så är de flesta väldigt imponerade av Duccen, kan iofs bero på att de sett säsongen också.Hur "vet" du att Ducatin var klart bästa hoj -07?Det var ju inte direkt så att Capirossi och Barros åkte i bredd med Stoner över mållinjen...
Skulle Stoners hoj ha haft stora materiella fördelar jämfört med Capirossis och nu också jämfört med Melandris?jo men vi vet att han hade även klart bästa hojen för säsongen!!
gör halva jobbet det...
Sanna mina ord!Tycker det ser ut som att Biaggi har fixat mer hår under vintern.
neh jag jämför rossi eftersom du nämde förr att stoner kanske är bättre än han.Skulle Stoners hoj ha haft stora materiella fördelar jämfört med Capirossis och nu också jämfört med Melandris?
Inte Capirossi och nu inte heller Melandri har varit i närheten av Stoner. Det säger något mer väsentligt än att Ducatin är den "klart snabbaste hojen".har bara sett/hört att ducati var klart snabbaste hojen där ute 07.
Mer hår som i inte kliptt sig lika kort ser det väl ut som på bilderna, snarare än hårimplantat som jag antar är vad du syftar på.Tycker det ser ut som att Biaggi har fixat mer hår under vintern.
Vad ska Valmers skälla på nu förutom skägget?
Nej. Ingen har glömt det men ingen i hela världen kunde förutse att han skulel gå fran snabb kraschare till dominant.Jag har minnen av att Stoner glänste som tusan i 250 och långt då tillbaks talades det om vilken stor talang han var. Har alla glömt det eller minns jag fel?
Rätt bisarrt att WSS kör 1,7 sek långsammare än Doohan.PI dag 2:
WSS:
1. Broc Parkes AUS Yamaha WSSP Team YZF-R6 1min 34.8 secs
Rätt bisarrt att WSS kör 1,7 sek långsammare än Doohan.
Jag tycker det ser tjockare ut nu än tidigare. Men han kanske bara har bytt schampooMer hår som i inte kliptt sig lika kort ser det väl ut som på bilderna, snarare än hårimplantat som jag antar är vad du syftar på.
500 cc på Doohans tid hade väl runt 160-170 bakhjulshästar men Gustav mfl kan säkert rätta mig om det är fel.Kors - är dom så nära nu? Var var prestanda i Doohans maskin och räknas inte PI som en relativt snabb bana (som belönar effekt)?
Men 2,9 sekunder efter mcWilliams på Proton KR3:an.Rätt bisarrt att WSS kör 1,7 sek långsammare än Doohan.
Hur mycket långsammare var den än dagens varvrekord för MotoGP på PI?Men 2,9 sekunder efter mcWilliams på Proton KR3:an.
Banrekord = 1.30.332 MelandriHur mycket långsammare var den än dagens varvrekord för MotoGP på PI?
(Om du vet alltså)
Är man förvånad egentligen?Vad tycker vi om Tamadas insats då? Han skulle ju inte ens varit topp-3 i SS på en superbike, och 2.5 sekund efter Laconi... No good!
Är man förvånad egentligen?
Han har ju sjunkit som en sten sedan 2004....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|