MC Doktorn
Guest
Kul med Jonathan Rea och Mccoy
Men va fan har Tenkate CBR1000RR tagit vägen?
Men han har ju varit utfyllnad i MotoGP de senaste två åren...men visst har du en poäng och test är ju faktiskt test.Oavsett hur man har sjunkit så ska man vara bättre än så om man säsongen innan körde MotoGP.
Verkar väl ok eftersom han är med och kör.Någon som vet hur det är med Harms? Han genomgick väll en stor operation nu precis?
Verkar väl ok eftersom han är med och kör.
Jo men 3sek efter toppen, jag tänkte om han inte har hämtat sig efter operationen än. Jag var nog lite otydlig i förra inlägget.
"What´s up friends and enemies!
Soon the new season will kick off and I am top ready after some surgeries and intense physical training. I will soon be back on the ironhorse again to start testing wich will bee interesting, since we have a lot of new things to trye to the 2008 season"
Taget från www.robbinharms.dk
..
Det lät ju inte så party...Dom hade inte fått ordning på dom nya 1000cc. Så dom stannade hemma och byggde vidare. Skulle försöka bli färdiga till nästa test istället, som jag tror ska vara i Spanien.
Ajdå, rookietabbar är aldrig kul att bli påverkad av......under tredje dagen.
http://feeds.feedburner.com/~r/SpeedMotorcycles/~3/214186810/
Avsiktligt rim?Också kul att sea att Rea är med i toppen direkt.
Vet inte hur det var på din licenskurs men på våran diskuterade vi inte vad WSS kör med för däck, däremot hur man kan/ska agera på banan
Att varken du eller jag vet vad som hände och därför känns det fel att kalla det för att RL gjort ett rookie-misstag, men det får stå för dem som skrivit det i tråden.Undrar om RL har gått på licenskursen isf, eller hur menar du?
Nja.. detta står:Att varken du eller jag vet vad som hände och därför känns det fel att kalla det för att RL gjort ett rookie-misstag, men det får stå för dem som skrivit det i tråden.
Läser man på flera av de sajter som skrivit om incidenten så står det bara att Bayliss försökte passer Laconi, inget om att han skulle ha kört långsamt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|