Måste du vara så nedvärderande ibland, mitt inlägg skulle ses som att det oxå stod att han körde långsamt på en sajt.För man kan ju bara köra om folk som kör långsamt
Men snälla, läs vad jag skrev.
Läser man på flera av de sajter som skrivit om incidenten...
Men för att citera Bayliss själv:
"Basically I went to pass Regis Laconi around Lukey Heights but when I realised I couldn't make it, I had to brake hard and high-sided coming in to the MG hairpin," said the 38-year-old Australian.
http://uk.eurosport.yahoo.com/10012008/58/2008-testing-bayliss-breaks-collarbone.html
Det verkar vara Bayliss själv som gjorde misstaget och tog med sig Laconi i fallet.
Fyttirakkan vilken bild. Är det en 600 han kör så med?
Vuxna människor ska väl inte behöva moderatorers tillrättavisningar på ett öppet forum, är man 15 år och hänger på lunarstorm så kan det vara befogat men inte på SH raceavdelning.Nej, då är det bättre att en eller flera aktiva moderatorer går in och styr upp, precis så fungerar de allra flesta forum utanför SH.
Några bilder på Triumphs 675 WSS hoj...
Jag minns en tid, när alla kastade skit på varandra och var glada.. Men det var väl kanske "innegänget"
Vad är knappen till vänster om "pit" ??
Va fasen har de TC på 600cc cyklarna nu också? De trodde jag inte ens va tillåtet?
Enligt rykte från en mek i WSBK-serien så ska Ten Kate haft TC på sina WSS 600 sen 2001-02 vad man misstänker.
Jag tror jag skulle passa bättre än NyPanik
Tycker tvärtom att det är en usel lösning. Skulle tex du och jag inte kunna se varandras inlägg pga ditt tidigare personliga påhopp på mig?
Nej, då är det bättre att en eller flera aktiva moderatorer går in och styr upp, precis så fungerar de allra flesta forum utanför SH.
Några bilder på Triumphs 675 WSS hoj...
Någon som känner sig manad att rensa gnällinläggen får gärna höra av sig för att bli moderator. Flera av er här skulle passa väl. Vore tacksamt att få hjälp.
Målet moderatorn har är att rensa bort kommentarer som går ner på den personliga nivån. Vi ska DISKUTERA inte ordbajsa o se vilka finurliga nya ord man kan hitta på för att kalla andra medlemmar för olärda i ämnet osv.
Vi har alla åsikter och vi har rätt till dom och ingen ska behöva bli direkt nedvärderad för att man råkar skriva fel eller mena fel eller helt enkelt ha fel. Har någon fel kan det SNÄLLT förklaras så utförligt som möjligt helt UTAN de personliga attackerna.
Moderator sökes därmed för att rensa bort just dom bitarna ur inlägget och trådarna.
Gissar på att det är till för att välja olika mappar till insprutet.
Jag kan fortfarande kasta skit på dej om du vill. Pajkastningen som förekommer i många trådar är nåt helt annat. Nivån är stundtals så låg att det skrämmer bort folk....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|