Vintertester 2007/08.

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
parkes.jpg


6py9edk.jpg
 

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Ort
Sverige
Hoj
En Pippigul 600.
För man kan ju bara köra om folk som kör långsamt :rolleyes:

Men snälla, läs vad jag skrev.
Läser man på flera av de sajter som skrivit om incidenten...

Men för att citera Bayliss själv:
"Basically I went to pass Regis Laconi around Lukey Heights but when I realised I couldn't make it, I had to brake hard and high-sided coming in to the MG hairpin," said the 38-year-old Australian.
http://uk.eurosport.yahoo.com/10012008/58/2008-testing-bayliss-breaks-collarbone.html

Det verkar vara Bayliss själv som gjorde misstaget och tog med sig Laconi i fallet.
Måste du vara så nedvärderande ibland, mitt inlägg skulle ses som att det oxå stod att han körde långsamt på en sajt.
Bayliss uttalande kom senare under dagen efter mitt inlägg vilket bringade klarhet i vad som hände.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nej, då är det bättre att en eller flera aktiva moderatorer går in och styr upp, precis så fungerar de allra flesta forum utanför SH.
Vuxna människor ska väl inte behöva moderatorers tillrättavisningar på ett öppet forum, är man 15 år och hänger på lunarstorm så kan det vara befogat men inte på SH raceavdelning.

Många trådar spårar ur värre än Hänt i veckan.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Någon som känner sig manad att rensa gnällinläggen får gärna höra av sig för att bli moderator. Flera av er här skulle passa väl. Vore tacksamt att få hjälp.

Målet moderatorn har är att rensa bort kommentarer som går ner på den personliga nivån. Vi ska DISKUTERA inte ordbajsa o se vilka finurliga nya ord man kan hitta på för att kalla andra medlemmar för olärda i ämnet osv.

Vi har alla åsikter och vi har rätt till dom och ingen ska behöva bli direkt nedvärderad för att man råkar skriva fel eller mena fel eller helt enkelt ha fel. Har någon fel kan det SNÄLLT förklaras så utförligt som möjligt helt UTAN de personliga attackerna.

Moderator sökes därmed för att rensa bort just dom bitarna ur inlägget och trådarna.
 
Last edited:

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Jag minns en tid, när alla kastade skit på varandra och var glada.. Men det var väl kanske "innegänget" :tungan
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Det Kinesiska märket Loncin, som är nya i 125GP-VM, kommer göra sitt första test på Calafat 27 januari. Kommer vara ett test där dom ska se så allt fungerar på sina hojar. I grunden är hojarna en vidareutveckling på Malaguti, som samma Italienska team Engines Engineering använde i VM 2006. Men man har en helt ny elektronik, cylinder, växellåda och chassie mot då. 29-31 januari så kommer dom sen att testa ihop med dom andra märkena på Valencia.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Jag minns en tid, när alla kastade skit på varandra och var glada.. Men det var väl kanske "innegänget" :tungan

Jag kan fortfarande kasta skit på dej om du vill. Pajkastningen som förekommer i många trådar är nåt helt annat. Nivån är stundtals så låg att det skrämmer bort folk....
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Vad är knappen till vänster om "pit" ??

Va fasen har de TC på 600cc cyklarna nu också? De trodde jag inte ens va tillåtet?

Enligt rykte från en mek i WSBK-serien så ska Ten Kate haft TC på sina WSS 600 sen 2001-02 vad man misstänker.
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Enligt rykte från en mek i WSBK-serien så ska Ten Kate haft TC på sina WSS 600 sen 2001-02 vad man misstänker.

det står typ tc på org tändboxen.... att det ska finnas som ett avlägset tillbehör...

Jag tror jag skulle passa bättre än NyPanik :rolleyes: :D

Misstolka mig rätt: Jag älskar Sandström och Bovin; Det är Sandstream och Nyteknik jag inte tål ;) :)
 
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Tycker tvärtom att det är en usel lösning. Skulle tex du och jag inte kunna se varandras inlägg pga ditt tidigare personliga påhopp på mig?

Nej, då är det bättre att en eller flera aktiva moderatorer går in och styr upp, precis så fungerar de allra flesta forum utanför SH.

Vi pratar inte om din och min relation nu. Vi pratar om din, Nyteknik och valmers hetsande som oftast utmynnar i påhopp och dålig stämning. Har fått ganska många PM om era bråk i olika trådar, och som moderator är det ganska tråkigt och tidsödande att tvingas städa efter era utbrott. Missförstå mej rätt nu, moderatorns uppgift är att städa, men frågan är om man kan leta upp en enda dag där ni inte gått ner i sandlådan för att sno varandras spadar....
 
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Hörby
Hoj
CB1000RA
Några bilder på Triumphs 675 WSS hoj...

402196.jpg


402192.jpg

Coola funktioner på Triumphen :)
En av dom klart häfftigaste hojarna.. ska bli kul o följa säsongen


(ps. här håller vi oss till ämnet va? )

Någon som känner sig manad att rensa gnällinläggen får gärna höra av sig för att bli moderator. Flera av er här skulle passa väl. Vore tacksamt att få hjälp.

Målet moderatorn har är att rensa bort kommentarer som går ner på den personliga nivån. Vi ska DISKUTERA inte ordbajsa o se vilka finurliga nya ord man kan hitta på för att kalla andra medlemmar för olärda i ämnet osv.

Vi har alla åsikter och vi har rätt till dom och ingen ska behöva bli direkt nedvärderad för att man råkar skriva fel eller mena fel eller helt enkelt ha fel. Har någon fel kan det SNÄLLT förklaras så utförligt som möjligt helt UTAN de personliga attackerna.

Moderator sökes därmed för att rensa bort just dom bitarna ur inlägget och trådarna.

Har tyvärr ett jobb att sköta också. För detta känns som en heltidstjänst tyvärr i dagsläget...
 
Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Jag kan fortfarande kasta skit på dej om du vill. Pajkastningen som förekommer i många trådar är nåt helt annat. Nivån är stundtals så låg att det skrämmer bort folk....

Vi kan/kommer nog alltid kunna häcklas utan att nån tar åt sig.
Men jag håller med.. Är väl inte utan skuld heller, men ibland är det svårt att hålla tyst. Biter mig oftast i tungan dock.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top