Fy fan!! Jag å brorsan var på väg ner till oskarshamn från tokholm för att åka färja där ifrån till Visby, med 15:00 båten. Men 10mil från oskarshamn får han punktering.... Fifan tänkte vi.. Så vi ringde en bärjare som kom till oss, det tog 1timme för han att åka till oss, då vi inte planerat att få punka så märkte vi att tiden skulle bli knapp för oss att nå hamnen innan båten avgick.. Så efter mkt om och men så kom vi iväg, däcket hade fått sig en sån där trevlig plugg som tätade hålet! Aja så vi började åka, men då efter kanske 1 minut började det tokregna!! Och där satt jag nu då, i endast mcstället +. Sporthoj tröja
heeeelt dyngsur efter någon minut.. (helställ, kanon med all ventilation, men inte när det regnar så som det gjorde..) iaf så kommer vi nu fram till hamnen, dyngsura och rätt sletna.. Men 2 min för sena, vi var utanför grindarna till incheckningen kl 14:47 och dom stänger 15 min innan avgång som ni vet...
så där stod vi helt dyblöta och med en hoj vars däck inte är i ett bra skick, får se om det är luft i det sen ikväll när vi ska på båthelvetet.... Nu blev det att vi ska åka kl 9 ikväll ;( fuck My life!! Nu kommer väll hojen vällta på båten pga sjögången där ute..
avlägger rapport om vi når Gotland inatt.
glad semester på er!