scaryracing
www.scaryracing.com
vem stefan pratar ni om o vilken klass?
beklagar verkligen sorgen, detta får bara inte hända
beklagar verkligen sorgen, detta får bara inte hända
Vila i frid Stefan
Tankar går till hans son och familj
Vill gärna ha kontakt med nagon som var med...är hans flickvän, inte idag...för jag hörde det först för en timme sen
tack
Vill gärna ha kontakt med nagon som var med...är hans flickvän, inte idag...för jag hörde det först för en timme sen
tack
Han måste ha landat väldigt oturligt för att utgången skulle bli som den blev. Vi som tror att vi är så säkra på banan. Det kan hända vem som helst. Vi håller på med en farlig sport och tyvärr så tror vi att vi är odödliga på banan. Det här får en att tänka till ordentligt. Skänker en tanke till alla som där.
Tror inte att det e någon som tror att vi e det! Men man vill tro att vi e mycket säkrare påbana! Men ja jag vet inte va ja ska skriva men jag vet att han och jag trode det va säkert eller säkrare på bana! Klart att han visste om riskerna! Vi har förlorat en kompis för ca två år sen!
(Kawapeter) du finns i våra minnen hoppas att ni två har det bra där uppe för vi tänker på er här nere!
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari