Ravetrancer
Now even more badass!!!
Du behöver inte hoppas killen, vad tror du egentligen om oss???? Tror du vi lämnar nån som skadat sig om vi inte visste att nån var där. Marcus sa till mig, vi stannde till på rödljuset och jag så då att det stog typ 3-4 hojar där med killen. Avgjorde att det räckte med dom som var där vid tillfället. Efter att resten åkt den lilla stund vi åkte så erbjöd jag mig att vänta på avenyn tills min polare hämtade min buss för att vi skulle transportera bort hojen till ett säkert ställ. Där stog jag i över 1 timme o fröss o sen sitter man här o blir anklagade i stort sett av nån som knappt vet vad som hände för att man inte bryr sig.Matin skrev:Eller som Robinson-Freddy skulle ha sagt: "WCX verkar ha ett humör som en trängd gravid kobra"
Jag reagerade på en grej som hm Marcus i WCX sa tidigare. Han låg tydligen före den här killen som krascha nu sist. Det han sa var att han försökte göra de framförvarande uppmärksammade på att någon hade kraschat men att ingen riktigt förstod, vilket fick till följd att de fortsatte sin resa och att Marcus hoppades att de bakomvarande som rent naturligt hade stannat för att hjälpa stackarn som kraschat, att de inte skulle tro att de sket i dem å åkte vidare..... ????
Rätta mig gärna om jag har fel, men en av de mest grundläggande grejer med samåkning när det kommer till hojar, är att varje man/kvinna har koll på att bakomvarande är med. Händer det något som nu sist, så skulle givetvis Marcus stannat och därmed startat en kedjereaktion frammåt i ledet.
Anledningen till att jag reagera på detta är att vid olycka om oturen är riktigt framme så kan det vara frågan om väldigt lite tid innan det är försent.
Nu verkar han trots allt ha sett att andra stannat, så det var ju lugnt på det sättet, men det lät som han inte hade koll på vad han skulle göra om det inte hade funnits något annan bakom som kunde ta hand om situationen. Hoppas att så inte är fallet.
//R