Slowroller
Skrämmer små barn
far man dra in cognac i den har traden eller det ar spam?
i vilket fall som helst har jag gatt o kopt mig sjalv en liten jul klapp, hine 1957 :-D
Det lät inte billigt
i vilket fall som helst har jag gatt o kopt mig sjalv en liten jul klapp, hine 1957 :-D
Farsan hade en Mackmyra och bjöd mig. Skön blick han fick när jag sa: "Mjaaa.. smakar ju som.. öh.. whiskey"Blev ett inköp idag: Mackmyra Special Edition 03
Farsan hade en Mackmyra och bjöd mig. Skön blick han fick när jag sa: "Mjaaa.. smakar ju som.. öh.. whiskey"
Farsan hade en Mackmyra och bjöd mig. Skön blick han fick när jag sa: "Mjaaa.. smakar ju som.. öh.. whiskey"
Den hade man inte haft något emot att ställa in i cognacsskåpet. Årgångscognac är inte vanligt förekommande. Är väl bara Hine och något enstaka annat hus som tillhandahåller det? Hine är på det hela taget en favorit.
vad jag har forstatt sa ar val inte argangar "officiellt erkanda" av cognac-forbundet (vad det nu heter), men vissa cognacshus haller vid bra ar tillbaka nagra tunnor och slapper da som argang
nastan all cognac ar val annars blandning av olika argangar / druvsorter for att varje flaska skall smaka exakt likadant. det blandas tydligen aven i sirap etc for ge farg sammt for att dom skall smaka som dom varit lagrade langre an dom egentligen ar
Någon som har några åsikter om Talisker 10yo?
...Har en sådan på ingång så jag tänkte mest se om det är något att se fram emot eller om jag ska mota iväg den när den försöker ta sig in igenom dörren...
Ge faen i o snacka whisky!!111!
jag har ju inte kommit iväg från jobbet än
Någon som har några åsikter om Talisker 10yo?
...Har en sådan på ingång så jag tänkte mest se om det är något att se fram emot eller om jag ska mota iväg den när den försöker ta sig in igenom dörren...
Faktiskt en jävligt bra beskrivning.Jag kan inte erinra mig någon som gillar whisky som inte tycker om Talisker, den brukar uppskattas både av Islay-talibaner och rökskygga.
Nå? Vad blev det?omfg nu är det idåål tydligen, jag tror minsann jag behöver en liten pinne
blir... skall vi se... jo, en sån blir det nog.
Blir nog en budget-Macallan Fine Oak 15yo till mig själv i julklapp om det finns några kvar...Fan oxå,min Talisker destillers edition tog slut igår,-92 tappad -05 len och fyllig som få.
Idag blir det Laphroaig triplewood istället,inte riktigt lika bra då jag tycker den är för "vass" men helt ok.
Drömmen är fortfarande att tomten kommer med en Macallan 30årig sherryfatslagrad helpava men det kan jag nog bara glömma om inte jag sponsrar tomten själv.
Henrik
Blir nog en budget-Macallan Fine Oak 15yo till mig själv i julklapp om det finns några kvar...
Drömmen är fortfarande att tomten kommer med en Macallan 30årig sherryfatslagrad helpava men det kan jag nog bara glömma om inte jag sponsrar tomten själv.
Sitter hemma hod en kompis och dricker årgångsrom och Highland park, den är faktiskt riktigt god för att vara sån där töntdricka. Smakar rätt sött, lite honung över det hela. Men jag är tveksam till att det går ner mer än några glas till eftersom han inte bjuder på cola
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|